Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat predstavio novi Bravo
Objavljeno: 01.02.2007.
Kompanija Fiat želi da napravi presek sa neuspešnim asocijacijama iz prošlosti. Model Stilo je tržišno neuspešan model koji je kompaniju Fiat umalo koštao glave. Zato će njegov naslednik ponovo probuditi ime Bravo, koji je dobio odgovornost da prvi ponese novi logo kompanije. Posle špijunskih fotki i špekulacija, Fiat je i zvanično otkrio atribute modela od koga puno očekuje. Krenimo redom...
Dimenzijama 4336 x 1792 x 1498 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2600 mm, Bravo obećava puno više od svog prethodnika. Novi Fiat Bravo se sa međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metra smestio između Grande Punta i Crome. Kada smo već kod gabarita, treba istaći zapreminu prtljažnog prostora od dovoljnih 400 litara, sa veoma dobrom ergonomijom i pristupom.
Novi Fiatov pulen neće se obrukati ni kada je oprema u pitanju. U serijsku opremu spadaju i dva vazdušna jastuka napred, kao i dva bočna, što je za svaku pohvalu. Neće nedostajati ni ABS, EBD, ESP sa funkcijom Hill Holder, ASR i MSR. Italijani će kupcima ponuditi četiri nivoa opreme: Active, Dznamic, Emotion i Sport. Iako cena još uvek nije poznata, one bi se mogla kretati od 15.400 do 22.800 eura.

Osnovnu motorizaciju čini 1,4-litarski benzinski agegat, snage 90 konjskih snaga i 128 Nm obrtnog momenta. Novi Fiat Bravo opremljen ovim agregatom, od 0 do 100 km-h sprinta za 12,5 sekundi, i razvija maksimalnu brzinu od 175 km-h. Prosečna potrošnja pomenutog agregata iznosi 6,7 litara benzina na 100 pređenih kilomatara. Interesanto je da će uz ovaj agregat biti u ponudi i šestostepeni manuelni menač. Fiat neće biti bez odgovora ni za Golf V GT. Naime, u ponudi agregata za novi bravo biće i 1,4-litarski turbo, koji razvija od 120 do 150 konjskih snaga. Ukoliko preferirate dizel agregate, Fiat nudi 1,9 turbo dizel MJET, snage od 120 do 150 konjskih snaga, sa zavidnim performansama. Više detalja imaćemo uskoro.
Goran Sarić - Automagazin
Italijanska kompanija Fiat, u prvom tromesečju 2009. godine, zabeležila je gubitak 410 miliona Eura. Ovo je prvi gubitak torinskog proizvođača u prvom tromesečju od 2004. godine. Ukupan prihod kompanije pao je za 25%, na 11,27 miliardi Eura, a čist dug kompanije od kraja 2008. godine porastao je sa 5,9 na 6,6 milijardi Eura...
Posebnom ekskluzivnom edicijom modela CL Coupe, Mercedes-Benz ove godine proslavlja stoti rođendan svoje trokrake zvezde i Benz amblema. Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition krasi novi atraktivni AMG paket, koža top klase, crni piano lak i amblemi na centralnoj konzoli...
Na sajmu automobila u Šangaju, kompanija General Motors, pod markom Buick, predstavila je studiju luksuznog menadžerskog automobila sa MPV karoserijom. U blago izmenjenom obliku, novi model bi mogao dobiti zeleno svetslo za serijsku proizvodnju...
Kompanija Renault potvrdila je planove o proizvodnji novog turbodizel motora 1,6 dCi. Novi turbodizel agregat u alijansi Renault - Nissan igraće ključnu ulogu, jer će u postojeem portfoliu naslediti motor 1,9 dCi...
U kompaniji Verano Motors, počela je prodaja Peugeot-a 206 plus, noviteta čiju su premijeru imali priliku da vide posetioci Beogradskog sajma automobila. Reč je o restilizovanom kultnom modelu Peugeot-a 206, koji je do sada prodat u preko 6,5 miliona primeraka i koji je prošle jeseni proslavio desetogodišnjicu svog postojanja. Novi 206 plus potpuno je neodoljiv i očekuje se da će nastaviti uspešan put svog prethodnika...
Prema istraživanju auto magazina Which?, koje je preneo BBC, vozila marke Škoda najpouzdanija u svojoj klasi u 2008. godini. Studija je obuhvatila 90.000 automobila a vozila marke Škoda su uz proizvođače iz Japana proglašeni za najpouzdanije u svojim kategorijama...
Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...