Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat predstavio novi Bravo
Objavljeno: 01.02.2007.
Kompanija Fiat želi da napravi presek sa neuspešnim asocijacijama iz prošlosti. Model Stilo je tržišno neuspešan model koji je kompaniju Fiat umalo koštao glave. Zato će njegov naslednik ponovo probuditi ime Bravo, koji je dobio odgovornost da prvi ponese novi logo kompanije. Posle špijunskih fotki i špekulacija, Fiat je i zvanično otkrio atribute modela od koga puno očekuje. Krenimo redom...
Dimenzijama 4336 x 1792 x 1498 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2600 mm, Bravo obećava puno više od svog prethodnika. Novi Fiat Bravo se sa međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metra smestio između Grande Punta i Crome. Kada smo već kod gabarita, treba istaći zapreminu prtljažnog prostora od dovoljnih 400 litara, sa veoma dobrom ergonomijom i pristupom.
Novi Fiatov pulen neće se obrukati ni kada je oprema u pitanju. U serijsku opremu spadaju i dva vazdušna jastuka napred, kao i dva bočna, što je za svaku pohvalu. Neće nedostajati ni ABS, EBD, ESP sa funkcijom Hill Holder, ASR i MSR. Italijani će kupcima ponuditi četiri nivoa opreme: Active, Dznamic, Emotion i Sport. Iako cena još uvek nije poznata, one bi se mogla kretati od 15.400 do 22.800 eura.
Osnovnu motorizaciju čini 1,4-litarski benzinski agegat, snage 90 konjskih snaga i 128 Nm obrtnog momenta. Novi Fiat Bravo opremljen ovim agregatom, od 0 do 100 km-h sprinta za 12,5 sekundi, i razvija maksimalnu brzinu od 175 km-h. Prosečna potrošnja pomenutog agregata iznosi 6,7 litara benzina na 100 pređenih kilomatara. Interesanto je da će uz ovaj agregat biti u ponudi i šestostepeni manuelni menač. Fiat neće biti bez odgovora ni za Golf V GT. Naime, u ponudi agregata za novi bravo biće i 1,4-litarski turbo, koji razvija od 120 do 150 konjskih snaga. Ukoliko preferirate dizel agregate, Fiat nudi 1,9 turbo dizel MJET, snage od 120 do 150 konjskih snaga, sa zavidnim performansama. Više detalja imaćemo uskoro.
Goran Sarić - Automagazin
Posle više od sedam godina, završena je produkcija legendarnog rednog "šestocilindraša". Veoma hvaljeni atmosferski redni šestocilindrični motor sa kodnom oznakom S54B32 narednih dana prestaće da se proizvodi...
Kompanija KW Automotive, koja se bavi razvojem i proizvodnjom sportskih komponenti, svoj portfolio obogatila je novim proizvodom specijalno pripremljenim za šestu generaciju modela Volkswagen Golf...
Pred nama su špijunske fotografije modela BMW CS, koji će biti direktan konkurent modelima kao što su Maserati Quattroporte, Porsche Panamera, Aston Martin Rapide. Test model snimljen je na testiranju u Minhenu, a kada je vozač ugledao fotografa, odmah je okrenuo automobil i nestao...
Donosimo Vam pregled međunarodnih sajmova automobila u 2009. godini, koji se održavaju pod "patronatom" Međunarodne organizacije proizvođača automobila (OICA). U zvaničnom kalendaru nalazi se 22 manifestacije, a među njima je i sajam automobila u Beogradu, koji će biti održan od 26. marta do 5. aprila...
Svet se okrenuo naopačke. Najbolji golfer sveta je crnac, najbolji reper belac, a Porsche pogoni Audijev turbodizel agregat 3.0 TDI. Još pre početka 2009. godine kompanija Porsche u Lajpcigu je počela ugradnju 3.0 TDI motora u model Cayenne...
Beogradski Auto sistem, kompanija koja se 12 godina bavi uvozom i velikoprodajom opreme i kozmetike za putnička i komercijalna vozila, nudi jedinstven proizvod na našem tržištu – «čarapu» za montažu na pogonske točkove automobila, terenaca i lakih kombija, koja ima brojne prednosti u odnosu na klasične lance...
Ivestitor i milijarder, Kirk Kerkorian, prodao je svoj paket akcija u američkoj automobilskoj kompaniji Ford Motor Co. Kerkorian je tako okončao svoju investiciju vrednu nekoliko stotina miliona dolara, što još jednom dokazuje loše signale poslovanja američkih automobilskih kompanija...
2010. godine na tržištu će se pojaviti novi veliki sedan kompanije Kia. Špijunskim fotografima pošlo je za rukom da snime automobil prilikom testiranja, sa minimalno zamaskiranim detaljima...
Prilikom otkrivanja svojih novina, automobilske kompanije koriste razne načine da privuku pažnju. Neke svoje novine otkrivaju na tamnim fotografijama, a neke otkrivaju parcijalno njegove delove. BMW nam, prilikom otkrivanja nove "petice", nije priredio puno radosti...