Najnovije vesti iz auto industrije
Sajam u Detroitu - Mitsubishi Lancer Ralliart
Objavljeno: 17.01.2008.
Kompanija Mitsubishi na sajmu automobila u Detroitu predstavila je model Lancer Ralliart, kojim proširuje liniju verzija Lancer. Model Lancer Ralliart svojom cenom i snagom smešta se između standardne izvedbe Lancera sa pogonom na prednje točkove i nabrušene najsnažnije verzije, sa oznakom EVO X. U čemu je razlika?
Neutrenirano oko posmatrača jako teško će uočiti razliku između modela Mitsubishi Lancer EVO X i modela Lancer Ralliart, što i jeste bio cilj proizvođača. Ipak, za razliku od supersnažne verzije EVO X, modela Ralliart pokreće turbo benzinski 4B11 MIVEC agregat zapremine 2 litra, ali snage 240 konjskih snaga i Obrtnog momenta od 343 Nm. Snaga motora prenosi se na sva četiri točka, preko menjača sa dve lamele, SST (Sport Shift Transmission) i vozač može birati između klasične ručice menjača ili komandi na volanu. Model Lancer Ralliart opremljen je i ACD (Active Center Differential) sistemom, koji raspoređuje Obrtni moment između prednje i zadnje osovine.

U odnosu na standardne Lancere, Ralliart varijanta se odlikuje i agresivnije stilizovanim prednjim branikom, modifikivanim zadnjim branikom, sa dva završetka izduvnog sistema, aluminijumskim točkovima od 18 inča (gume su dimenzija 215/45 R18) i laganom, aluminijumskom haubom motora sa otvorima za vazduh. Oprema novog Lancera Ralliart može da obuhvata i Recaro sedišta, Rockford Fosgate audio sistem od 650 vati i sa 9 zvučnika, Sirius satelitski radio, električni sunčani krov i navigacioni sistem sa 30 GB memorijom. Lancer Ralliart dugačak je 4570 mm, širok 1760 mm, visok 1490 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2635 mm.
Dakle, u osnovi, Lancer Ralliart je je nešto ublažena verzija nedavno predstavljenog novog Lancera EVO X, i ako bismo morali da tražimo pravog konkurenta ovom automobilu, onda bi to, po nekim elementima sigurno bila Subaru Impreza WRX.
Goran Sarić - Automagazin
Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
U okviru servisne akcije Hyundai Auto Beograda ’’Sa originalnim delovima do besplatnog servisa’’ izvučeni su prvi dobitnici nagrada za najstarije i najmlađe vozilo čiji vlasnici koriste servisne usluge Hyundaja ili kupuju originalne rezervne delove...
I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...