AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

Kao i svake godine, OMV u Srbiji sprovodi humanitarnu akciju Move & Help projekta namenjenu onima kojima je pomoć najpotrebnija – deci i omladini. Akcenat ove godine je u bezbednosti dece i omladina na putevima, posebno sa početkom nove školske godine. Kada je reč o takvim aktivnostima, OMV u Srbiji je ostvario odličnu saradnju sa SOS Dečjim selom u Sremskoj Kamenici i Kraljevu.

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

Na početku školske 2007-2008 godine, na svim pumpama OMV-a u deset zemalja Evrope, akcenat se stavlja na bezbednost na putu. Ukupno 200,000 svetlećih traka biće pušteno u prodaju na pumpama u Austriji, Bosni, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj republici, Nemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Slovačkoj. Sredstva ostvarena u ovoj međunarodnoj kampanji koristiće se za podršku obrazovnih projekata o bezbednosti na putu, u sklopu Move&Help međunarodnog obrazovnog programa, koji sponozriše OMV u saradnji sa Caritas-om, SOS Dečjim Selima i UNICEF-om. OMV svetleće trake sa natpisom “See Me” (vidi me), treba da prenesu poruku da je osnova bezbednosti „biti uočljiv na putu“. Ove trake, zapravo, omogućavaju da vozači, čak i po lošem osvetljenju, sa sigurnošću opaze decu i tinejdžere koji ih nose. Trake se kače jednostavnim patent mehaniznom i nose se preko odeće na ruci ili na nozi. Klijenti OMV-a će dobijati razglednice sa svetlećom nalepnicom sa natpisom “See Me”, koja se može nalepiti na odeću i torbe, ili poslati prijateljima. Sredstva od prodaje u Srbiji namenjena SOS Dečjim selima u Sremskoj Kamenici i Kraljevu „Od septembra, u Srbijii, 5,500 svetlećih tračica “See Me“ će se prodavati na sve 44 benzinske stanice. Cena jedne trake iznosi 99 dinara, a prikupljena sredstva će se koristiti za finansiranje obrazovanja dece i omladine u školama i drugim centrima, kao i za druge obrazovne mere u domenu bezbednosti na putu i biće uručena SOS Dečjim selima u Sremskoj Kamenici i Kraljevu.“ - izjavio je generalni direktor OMV Jugoslavija d.o.o. Borislav Radosavljević.

OMV Move & Help u deset zemalja sponzoriše obrazovanje i bezbednost na putu :-) Austrija OMV finansra Caritas-ov program obuke za decu i omladinu u školama i drugim centrima, kao i druge obrazovne mere u cilju poboljšanja bezbednosti na putu. :-) Bosna OMV pomaže finansiranje minibusa za SOS Dečje selo u Mostaru. :-) Bugarska Deca i omladina iz SOS Dečjeg sela dobili su informativni materijal o bezbednosti na putu. Bugarski reli vozači takođe aktivno pomažu i podržavaju ovu humanu kampanju. :-) Češka republika Konkurs u slikanju pod nazivom „Bezbednost na putu“ u SOS Dečjem selu u Karlovim Varima dopirnosi povećanju svesti o opasnostima na putu kod dece. Češki reli vozač, Stepan Vojtek je promoter ove kampanje. Pored toga, sponzoriše se i jedna porodica iz SOS Dečjeg sela. :-) Hrvatska SOS Dečje selo Lekenik, u blizini Zagreba, dobilo je pomoć u vidu obrazovnog programa o bezbednosti na putu, kao i neophodan nastvni materijal. :-) Mađarska U SOS Dečjem selu u Battonya postavljen je saobraćajni poligon za obuku radi uvežbavanja bezbednog ponašanja na putu u zaštićenoj sredini. :-) Nemačka Novcem od prodaje svetlećih traka kupljen je školski autobus za SOS Dečje selo u Oberfalcu, kao i 30 novih sedišta za decu i 20 bicikala sa kacigama. :-) Rumunija OMV pomaže uspešno sprovođenje programa SOS Dečjeg sela namenjenog omladini, odnosno, pruža im pomoć u životnom osamostaljivanju. :-) Srbija Đaci prvaci iz SOS Dečjih sela u Kamenici i Kraljevu učestvovali su u posebnim obrazovnim projektima o bezbednosti na putu, i na taj način su se pripremali za izazove sa kojima će se susretati na putu do škole. :-) Slovačka U saradnji sa Ministartvom Obrazovanja, simulirane su stvarne situacije iz saobraćaja, kako bi se deca pripremila na sve opasnosti koje ih vrebaju. Cilj je da se smanji veoma veliki broj nezgoda u na putu u okolini Bratislave. Goran Sarić - Automagazin

Opel sa dva značajna noviteta u Ženevi

Opel sa dva značajna noviteta u Ženevi

Nemački proizvođač automobila na sajmu automobila u Ženevi predstaviće dva značajna noviteta. Prvi je Ampera, plug-in hibrid razvijen na bazi modela Volt, a drugi je OPC verzija nove Insignie...
Aston Martin Vantage Coupe V12

Aston Martin Vantage Coupe V12

Posle prošlogodišnje studije, Aston Martin će nam na martovskom sajmu automobila u Ženevi predstaviti novu serijsku verziju modela Vantage coupe, koji pokreće V12 monstrum zapremine 6 litara i snage 516 KS...
EKO YU - izvinjenje potrošačima

EKO YU - izvinjenje potrošačima

Kompanija EKO YU izvinjava se svim svojim potrošačima zbog eventualnih neprijatnosti, usled nestašice goriva u proteklih nekoliko dana. U EKO YU naglasili su da Uredba dozvoljava snabdevanje naših benzinskih stanica isključivo iz domaćih rafinerija...
ASMA Design Perfectus SLR

ASMA Design Perfectus SLR

Ovo bi trebao biti perfektan tuning Mercedesa SLR 722? ASMA Design tvrdi da je tuning Mercedes-McLarena SLR 722 perfektan, i zato ga naziva Perfectus. Mi smo slobodni da ovo nazovemo "Defectus" ili "Defecus" ili se u tuning uopšte ne razumemo. Ali, moramo razumeti drugačiji ukus Azije...
Nova Mazda 3 i-stop i Mazda 3 MPS

Nova Mazda 3 i-stop i Mazda 3 MPS

Mazda Motor Corporation na ovogodišnjem Geneva International Motor Showu izložiće dva nova modela Mazde 3. Svetsku premijeru imaće Mazda 3 sa i-stop sistemom, naprednim "start-stop" sistemom koji štedi godivo i nova Mazda 3 MPS, najjača verzija Mazde 3...
 Honda S2000 „Ultimate Edition”

Honda S2000 „Ultimate Edition”

Honda je najavila početak prodaje Honde S2000 „Ultimate Edition” (Konačna verzija) za mart 2009. u Evropi. Ograničena serija je proizvedena da bi se time označio kraj proizvodnje ovog višestruko nagrađivanog sportskog automobila...
Mazda u Srbiji i Crnoj Gori - Odličan start godine

Mazda u Srbiji i Crnoj Gori - Odličan start godine

Početak 2009. godine za Mazdu označen je dobrim brojkama kada je reč o prodaji: uprkos nestabilnim ekonomskim prilikama i iščekivanju detalja o novim carinskim propisima, tokom januara 40 Mazdinih modela stiglo je do kupaca, što predstavlja povećanje od 18% u odnosu na isti period prošle godine...
Toyota Yaris 2009

Toyota Yaris 2009

Prvi put lansiran 1999., Yaris je Toyotin najprodavaniji model u Evropi i nalazi se u srcu visoko konkurentnog B segmenta: to je segment koji će po očekivanjima da se proširi za čak 3% tokom naredne tri godine (do 2011.), zbog rastuće potrebe za malim automobilima. Od 2005. godine kada je lansirana druga generacija Yaris-a, Toyota je uspela da postigne neverovatnu prodaju i poveća svoj udeo na tržištu u B segmentu (prognozirano 5,4% za 2008, povećano sa 5,1% u 2005.)...
Video: Maskirani BMW X1 u akciji na snegu

Video: Maskirani BMW X1 u akciji na snegu

U Minhenu su se, očigledno, odlučili da sve svoje dolazeće modele predstave na videu. Testovi BMW-a X1 su u punom jeku, a ozbiljnim maskiranjem njegovog izgleda omogućava kompaniji da poveća interesovnje za novog člana porodice X...
Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje