Najnovije vesti iz auto industrije
Košarkaši Crvene Zvezde u Dodge automobilima
Objavljeno: 03.11.2008.
U četvrtak je potpisan Ugovor o Sponzorstvu između kompanije Chrysler Balkans i K.K. Crvena Zvezda. Prepoznajući značaj prisustva u sportu i povezivanja najuspešnijih klubova i kompanija, Chrysler Balkans će u 2009 vezati svoj brend DODGE uz najpoznatiji brend na ovim prostorima – Crvenu Zvezdu. Dodge i Zvezda imaju puno toga zajedničkog. Fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na LINK...

Mnogobrojnim novinarima najpre se obratio gospodin Stavros Paraskevaides, generalni direktor Chrysler Balkans: "Kao veliki ljubitelj košarke, smatram da je ovo istorijski trenutak. Glavni razlog zašto je Chrysler Balkans ušao u saradnju sa Crvenom Zvezdom jeste činjenica da je Zvezda veliki brend. I Chrysler Balkans i Crvena Zvezda nastaviće da se takmiče na najvišim nivoima. Nije slučajno što je upravo Dodge izabran da bude oficijalno vozilo Crvene Zvezde, jer agresivan sportski nastup, pobednički karakter i crvena boja su njihov zaštitni znak. Uostalom, ja sam navijač Olimpijakosa, a Crvena Zvezda i Olimijakos su "timovi pobratimi".

Zatim se prisutnima obratio izvršni direktor kompanije Chrysler Balkans, gospodin Dragoljub Petrović: "Daleke 1901. godine braća John i Horace Dodge počeli su da prave automobile, a 1914. godine osnovan je "Braća Dodge". 1928. godineChrysler korporacija preuzima Dodge Brothers. Ono što je sada važno jeste činjenica da je Dodge u SAD-u peta najprodavanija marka. Što se tiče potpisivanja ugovora sa Zvezdom, moram da izrazim veliko zadovoljstvo. Mi Dorćolci smo smotivno vezani za košarku i Zvezdu i uživali smo kao klinci gledajuči naše zvezde."
U ime Košarkaskog kluba Crvena Zvezda, medijima se kratko obratio gospodin Milan Opačić, generalni direktor Košarkaskog kluba Crvena Zvezda: "Posebno mi je drago da se Dodge, pored francuske reprezentacije, opredelio i za saradnju sa Crvenom Zvezdom. Ovo je veliko pojačanje za Crvenu Zvezdu, na svim pozicijama."
Milomir Bošković - Automagazin
Citroen C5 i C6 u ponudi imaju najsnažniji dizel agregat zapremine 2,7 litra, koji je pomenute modele plasirao među najsnažnije dizel limuzine sednje i više srednje klase. Naslediće ga 3.0 HDi motor, koji razvija 240 KS i 450 Nm obrtnog momenta...
Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Kompanija Mercedes-Benz još jednom je potvrdila visok nivo kvaliteta i pouzdanosti. Najnovije statistike kompanije ADAC govore nam o Mercedes-Benz C klasi kao najpouzdanijem predstavniku srednje klase...
Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.
Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je osvojila automobil Folksvagen Polo u prvom izvlačenju mesečnih nagrada „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija je dobilo GPS uređaj za automobil...
Kia kao globalni zvanični sponzor evropske (UEFA) i svetske (FIFA) fudbalske organizacije nastavlja sa podržavanjem vrhunskih fudbalskih događaja. Tako će uskoro najstariji korejski automobilski proizvođač biti sponzor dva sportska događaja, koji će »probuditi usnulo« junsko fudbalsko događanje...