Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto Beograd - Hyundai bojice za bezbednije ulice
Objavljeno: 17.10.2008.
16. oktobra u prodajnom centru Hyundai Auto Beograda, u ulici Milutina Milankovića 7V na Novom Beogradu, odžana je manifestacija posvećena bezbednosti dece u saobraćaju.Deca iz dve beogradske škole su imala zadatak da nacrtaju crtež na temu bezbednosti u saobraćaju i tako pokažu na koji način razmišljaju i koliko znaju o ovoj veoma bitnoj temi...
Od svih nactanih radova četvoročlani žiri je odabrao 10 najboljih koji su ušli u najuži krug a od ovih 10 i najbolji rad. Žiri koji je ocenjivao radove bio je u sastavu : generalni direktor Hyundai Auto Beograda Slavc Habič, jedan od najpoznatijih srpskih slikara Cile Marinković, naša poznata glumica Bojana Stefanović i direktor marketinga i PR-a Hyundai Auto Beograda Anđelka Brzulja.

Decu su zabavljali animatori koji su na licu mesta kroz igru objašnjavali pravila ponašanja u saobraćaju. Prvu nagradu je dobio Petar Ilić koji je prema oceni žirija nacrtao najlepši rad na temu bezbednosti, ostalih 9 radova koji su ušli u najuži izbor su takođe dobili zanimljive nagrade vezane za bezbednost u saobraćaju a simbolične poklone su dobila i sva ostala deca koja su učestvovala u ovoj velikoj Hyundai crtaonici. Svi nagrađeni radovi će biti izloženi u prodajnom salonu Hyundai Auto Beograda namenjenog deci.
Ovo je još jedna u nizu manifestacija koje je u okviru svoje dugoročne akcije posvećene bezbednosti dece u saobraćaju organizovao Hyundai Auto Beograd.

Akcija ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ će se i dalje nastaviti na taj način što će svako dete koje sa roditeljima dođe u prodajni salon Hyundai Auto Beograda imati priliku da nacrta crtež na temu bezbednosti. Svi ovi crteži će učestvovati u izboru najboljeg crteža na temu bezbednosti u saobraćaju u sledećoj akciji ovog tipa.
Hyundai Auto Beograd
Osnovne zvanične informacije o novom modelu Rolls-Royce Ghost već znamo. Automobil je postavljen na produženu platformu BMW-a serije 7, a pod haubom će disati Twin-turbo 12-cilindrični motor snage 507 KS i obrtnog momenta od 750 Nm. Nove informacije su pred nama...
Otkrivanje modela BMW X1 se bliži, testiraju se prototipovi sa minimalnom maskom. Špijunskim fotografima uspelo je da snime test prototip, koji bi trebao biti veoma blizak serijskom modelu...
Citroen C5 i C6 u ponudi imaju najsnažniji dizel agregat zapremine 2,7 litra, koji je pomenute modele plasirao među najsnažnije dizel limuzine sednje i više srednje klase. Naslediće ga 3.0 HDi motor, koji razvija 240 KS i 450 Nm obrtnog momenta...
Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Kompanija Mercedes-Benz još jednom je potvrdila visok nivo kvaliteta i pouzdanosti. Najnovije statistike kompanije ADAC govore nam o Mercedes-Benz C klasi kao najpouzdanijem predstavniku srednje klase...
Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.