AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mercedes-Benz Cars beleži rast prodaje

Mercedes-Benz Cars beleži rast prodaje

Kombinovana prodaja četiri brenda putničkog programa Mercedes-Benz (Mercedes-Benz, AMG, smart i Maybach) dostigla je u aprilu brojku od 119,000 vozila, što predstavlja ukupni porast od 22 procenta u odnosu na prodaju iz 2007 godine (97,800). Od samog početka godine, Mercedes-Benz Cars su isporučili 437,700 vozila...

Pomenuta brojka predstavlja povećanje prodaje od 14% u odnosu na isti period prethodne godine (384,600). Prodaja vozila brenda Mercedes-Benz je veća za 16 posto u aprilu, sa ukupno 105,400 isporučenih vozila (april 2007: 90,600). U prva četiri meseca godine, ukupno 395,100 kupaca širom sveta izabralo je vozilo sa zvezdom, čime se povećao broj članova Mercedes porodice za osam procenata u odnosu na isti period prethodne godine (365,000), postavivši time novi rekord. Nova C-Klasa nastavlja da stvara veoma snažan rast na svim svetskim tržištima. Prodajom limuzine i karavana u aprilu je postignut novi rekord od 35,600 prodatih vozila, čime je ostvaren porast od 8 procenta (april 2007: 18,900). Veliki uspeh kod kupaca, ostvarili su i modeli A-Klase i B-Klase: uprkos veoma dobroj situaciji u prodaji u Zapadnoj Evropi (uključujuci Nemačku) isporuka na svetskom nivou je porasla za 18%, tj. 23,800 vozila u aprilu (april 2007: 20,200). Početkom aprila, Mercedes-Benz je u Lajpcigu, na Međunarodnom Salonu Automobila (AMI), prikazao modele A-Klase i B-Klase nove generacije za 2008 godinu. Isporuka oba modela počeće krajem juna. Godinu dana nakon lansiranja novog smart fortwo na tržište, prodaja je i dalje veoma snažna. Sa 13,600 vozila, isporuka se skoro udvostručila u poređenju sa istim periodom prethodne godine (6,900) i postavila je novi rekordni iznos za ovaj mesec. Uz uspešno lansiranje na tržište SAD-a, početkom godine, smart fortwo ce biti predstavljen i u Kini sredinom 2009. Isporuke u Zapadnoj Evropi su bile veće za 21%, tj. 63,000 vozila (april 2007: 51,900). Samo u Nemaćkoj, prodaja je povećana za 46 procenta, na 31,700 vozila (april 2007: 21,700). Ovo povećanje prodaje, rezultat je snažne prodaje A-Klase, B- Klase i C- Klase, ali i odlične prodaje E-Klase: 5,200 E- Klasa je prodato u aprilu, uz porast od 25 procenata (april 2007: 4,200). S-Klasa, takođe ostaje veoma popularna među Nemačkim kupcima: prodaja luksuznih vozila Mercedes-Benz u Nemačkoj je porasla za jednu trećinu u aprilu, sa prodajom od 1,400 vozila (april 2007:1,000). Prodaja vozila Mercedes-Benz u Azija/Pacifik porasla je za 24 procenata, na 11,800 vozila, čime je takođe postignut novi rekord (april 2007: 9,500). U SAD-u, Mercedes-Benz je isporučio 20,300 vozila (manje za 3% nego isti period prethodne godine; april 2007: 20,900). Goran Sarić - Automagazin

Srbija - zemlja bezbednih motociklista

Srbija - zemlja bezbednih motociklista

U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda Insight na vrhu top lista

Honda Insight na vrhu top lista

Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Verano Motors - Specijalna letnja akcija zamena „staro za novo“

Verano Motors - Specijalna letnja akcija zamena „staro za novo“

Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Opel Insignia ecoFLEX: zelena i moćna

Opel Insignia ecoFLEX: zelena i moćna

Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Grand Motors - Četrvtina zaposlenih dala krv

Grand Motors - Četrvtina zaposlenih dala krv

Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Celebrity EKO pit stop

Celebrity EKO pit stop

Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Mitsubishi Lancer EVO X - galerija fotografija

Mitsubishi Lancer EVO X - galerija fotografija

Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na LINK...
Renault Twingo CC - špijunske fotografije

Renault Twingo CC - špijunske fotografije

Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’

U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje