Najnovije vesti iz auto industrije
Audi A8 - Facelift i novi motor
Objavljeno: 10.08.2007.
Kompanija Audi za dalji boj sa luksuznom konkurencijom pripremila je mali facelift modela A8. Extremne promene još uvek nisu potrebne i Audi se odlučio za decentnu modernizaciju svoje najluksuznije limuzine. Najveća promena na karoseriji je nova maska motora, pozadi najveća novost su LED svetla, a prestižnom dizajnu doprinosi i novi oblik felni...
Ipak, Audi se nikada nije zadovoljavao samo blagim zatezanjem bora, kao ni njegovi najveći konkurenti, Mercedes i BMW. Puno modifikacija urađeno je na području sigurnosti, i facelift model ima ugrađen "Lane Assist" sistem, koji vibracijama na volanu upozoravavozača o nepoželjnoj promeni saobraćajne trake. Zatim, treba istaći "Side Assist" sistem koji upozorava vozača o automobilima koji se nalaze u "mrtvom uglu". Ono što se ne vidi od prelepog "odela", a izmenjeno je na bolje, jeste nova dinamičnija vazdušna amortizacija. Stručnjaci Audija ističu i da su smanjili nivo buke u kabini, bez povećanja mase automobila.
Poslednja i dugo najavljivana novina osveženog Audija A8 jeste novi agregat 2.8 FSI (Fuel Stratifed Injection) snage 210 konjskih snaga. Nova "osmica" opremljena pomenutim agregatom meri 1690 kilograma i beleži potrošnju u kombinovanom režimu vožnje od neverovatnih 8,3 litra benzina na 100 pređenih kiloometara. Ipak, da li će ovaj šestocilindraš zabeležiti datu potrošnju u realnim uslovima, videćemo posle prvih testova. Agregat će biti dostupan u kombinaciji sa šestostepenim Multitronic menjačem. Iz mesta do stotke A8 2.8 FSI stiže za 8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 230 km/h. Osveženi A8 opremljen 2.8 FSI motorom biće dostupan i sa pogonom na prednje točkove.
Facelift Audijeve "osmice" biće predstavljen na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu.
Goran Sarić - Automagazin
Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK..
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...