AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia centar Beograd i Volvo centar Beograd - nove usluge prodaje i servisa i novo radno vreme

Kia centar Beograd i Volvo centar Beograd - nove usluge prodaje i servisa i novo radno vreme

U skladu sa trenutnom situacijom u zemlji, obaveštavam Vas da je kompanija Service Maxx Auto d.o.o. Beograd kao ovlašćeni prodavac i serviser za vozila iz programa Kia Motors i Volvo Cars, prilagodila radno vreme Kia centra Beograd i Volvo centra Beograd novonastaloj situaciji...

Shodno tome, služba prodaje i dežurni servis rade radnim danima od 8 do 14 časova,  a subotom od 8 do 11 časova. Kako bi podržali mere državnih organa u suzbijanju epidemije, u svim poslovnim prostorima higijensko-tehničke mere su podignute na najviši stepen zaštite kako bi se zaštitilo zdravlje zaposlenih i naših klijenata.

Servisne službe oba brenda uvele su novu uslugu namenjenu svim sadašnjim vlasnicima KIA i VOLVO vozila sa teritorije Beograda i šire okoline. Nova usluga podrazumeva preuzimanje vozila na kućnoj adresi, servisiranje, pranje i dezinfekciju vozila i povratak vozila na kućnu adresu vlasnika. Usluga preuzimanja i povratka vozila na kućnu adresu je potpuno besplatna za sve vlasnike koji se putem telefona, meila ili vebsajta prijave za ovu uslugu. Nakon prijave servisni savetnici će ih kontaktirati i sa njima dogovoriti sve detalje. Važno je napomenuti da smo u servisima uveli i potpuni bezkontaktni higijenski sigurnosni protokol, kako bi i naše stranke i naši zaposleni bili maksimalno sigurni. Kompletnu uslugu stranke mogu obaviti iz komfora svog doma što, osim zakazivanja, uključuje i opciju plaćanja servisne popravke putem mobilnih aplikacija ili e-banking web platformi poslovnih banaka koje koriste. Usluga je dostupna bez obzira da li je reč o vozilu u garantnom ili vangarantnom roku, kao i bez obzira da li je reč o redovnoj ili vanrednoj servisnoj intervenciji.

Kia centar Beograd i Volvo centar Beograd - nove usluge prodaje i servisa i novo radno vreme

Pored navedenog, oba centra ponudila su i nove usluge svojim klijentima zainteresovanim za kupovinu novog ili proverenog malo korišćenog vozila.

S tim u vezi, na oficijelnim web sajtovima www.kia.rs i www.volvocars.rs postavljene su posebne stranice na kojima se zainteresovani klijenti mogu prijaviti za virtuelnu posetu salonu, ali u direktnom video razgovoru sa našim prodajnim savetnicima. Putem aplikacija Skype, Viber i WhatsApp moguće je uspostaviti vezu sa prodajnim savetnicima koji će direktno prezentovati automobil u 360-stepeni pregledu eksterijera i enterijera, a ujedno i odgovoriti na sva pitanja u vezi aktuelnih ponuda i opcija finansiranja. Detaljna informacija, opis usluge i kontakti za prijavu nalaze se na web stranicama www.kia.rs  i beograd.volvocars.rs.

Uvođenjem novih usluga u oba centra, kompanija Service Maxx Auto daje i svoj doprinos kampanji #OstaniKodKuće u svrhu zaštite zdravlja svih nas.

PR

Geely brand launch event (FOTO)

Geely brand launch event (FOTO)

Geely je 4. oktobra održao ekskluzivni brand launch događaj koji je bio posvećen dolasku brenda Geely u Srbiju, koji se održao na premijum lokaciji u prostorijama Dream Event centra...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje