AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

General Motors (GM) prodao je u Evropi 2.04 miliona vozila u 2008., sa tržišnim učešćem od 9.3 odsto. Uprkos izazovnim ekonomskim uslovima, GM je uspeo da proda preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi...

Chevrolet je značajno popravio svoju prodaju i uspeo da dostigne istorijsku brojku od preko pola miliona prodatih vozila u Evropi. I dok je cela autoindustrija suočena sa padom prodaje od oko 5 odsto, Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Ovo je veliki uspeh u ovako teškim vremenima. Ohrabreni smo rezultatima naše prodaje i ako se suočavamo sa nepredvidivim ekonomskim uslovima usled globalne ekonomske krize." izjavio je Carl-Peter Forster, Predsednik kompanije GM Europe. "Naša odluka da zadržimo jasan fokus na kvalitet i strategiju rasta na tržištima Centralne i Istočne Evrope se nastavlja. I ako smo suočeni sa veoma teškim uslovima poslovanja, siguran sam da je GM Europe tim sposoban da nastavi da uspešno obavlja posao u ovim izazovnim vremenima. Imamo mnogo novih proizvoda uključujući Opel Insigniju, evropski automobil godine 2009., i Chevrolet Cruze – a nastavićemo i da upravljamo našom proizvodnjom i troškovima što je bolje moguće." GM Europe Podpredsednik za, prodaju, marketing i postprodaju, Brent Dewar, naglasio je da je dilerska mreža imala veliku ulogu u odličnim rezultatima prodaje uprkos teškim vremenima: “Veliki je uspeh postići prodaju od preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi. To je pre svega uspeh naše dilerske mreže koja je uspela, iako okružena nepredvidivim ekonomskim uslovima, da postigne značajan rezultat, komunicirajući time jasnu poruku na tržištu naših proizvoda.” Chevrolet prodao preko 500,000 vozila Uprkos padu prodaje automobila na evropskom tržištu Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Chevrolet kao brend GM-a ima veoma važnu ulogu na evropskom tržištu. Imamo prave automobile za naše kupce na tržištu Centralne i Istočne Evrope i dokazali smo da smo veoma konkurentni u svim segmentima u Zapadnoj Evropi. Sigurni smo u potencijale našeg brenda i sa nestrpljenjem očekujemo lansiranje Chevrolet Cruza na proleće, čime ćemo još više ojačati naš pobednički portfolio." izjavio je Brent Dewar. Opel dostigao rekordnu prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi Opel je prodao oko 1,459,000 vozla u Evropi što je za 10.5 odsto manje u odnosu na proteklu godinu. Ovo je pre svega rezultat finansijske krize na zapadnoevropskim tržištima, koja je zahvatila celu industriju. I pored toga rezultati prodaje brenda Opel u Centralnoj i Istočnoj Evropi su impresivni. Opel je povećao prodaju u Istočnoj Evropi za 41 odsto, što je skoro 4 puta više od rasta prodaje autoindustrije i prodao 257,000 automobila. U Rusiji, prodaja Opel vozila je porasla za 49 odsto! Goran Sarić - Automagazin

Novi Audi A8 - otkrivanje počinje

Novi Audi A8 - otkrivanje počinje

Na dolazak nove generacije modela Audi A8 fanovi nestrpljivo čekaju već nekoliko meseci. Nemački preimum automobilski proizvođač predstavio nam je prevu fotografiju nove generacije luksuzne limuzine, koja nam sa sigurnošću otkriva da će novi model biti opremljen dnevnim LED svetlima...
Toyota - Specijalna letnja ponuda

Toyota - Specijalna letnja ponuda

U prodajnoj mreži u Srbiji, ovog leta Toyota nudi ograničenu količinu vozila sa lagera za isporuku odmah, po specijalnim, letnjim cenama. Ponuda je upotpunjena specijalnim popustima i za nove modele...
Honda najavljuje početak proizvodnje modela CR-Z

Honda najavljuje početak proizvodnje modela CR-Z

Novi izvršni direktor Honde, Takanobu Ito, predstavio je planove za početak prodaje sportskog hibridnog modela CR-Z u Japanu i to već od februara sledeće godine, a datum početka prodaje ovog kupea u zemljama EU biće objavljen u poslednjem kvartalu 2009...
Mercedes-Benz S 400 HYBRID - ekologija nije luksuz

Mercedes-Benz S 400 HYBRID - ekologija nije luksuz

Premium limuzina Mercedes-Benz S 400 HYBRID ima ekskluzivan dizajn, optimalan komfor i progresivne inovacije. Ovo je automobil koji nam još jednom potvrđuje da razvoj najviše klase automobila ne mora biti u koliziji sa brigom za životnu okolonu...
Euro Sumar - Suzuki motocikli s letnjim popustom i do 1.200 evra!

Euro Sumar - Suzuki motocikli s letnjim popustom i do 1.200 evra!

U sred sezone, kada se motocikli najviše voze i najčešće kupuju, ljubiteljima dvotočkaša sa Suzukijevim znakom generalni zastupnik i uvoznik, beogradski Euro Sumar, nudi mogućnost za dobru trgovinu – značajan popust za neke modele iz ovogodišnje i prošlogodišnje proizvodnje...
Peugeot 207 Economique

Peugeot 207 Economique

Volkswagen ima BlueMotion, Mercedes ima Bluetec, Ford je predstavio ECOnetic, Seat ima Ecomotive, a svoju brigu za ekologiju i potrošnju Peugeot nam pokazuje novom verzijom modela 207, pod imenom Peugeot 207 Economique...
Hyundai Auto Beograd -  ’’NBG Car Show’’ na Ušću

Hyundai Auto Beograd - ’’NBG Car Show’’ na Ušću

U subotu 18.07.2009. god. na prostoru ispred cluba ’’Asterix’’ na Ušću održana je manifestacija ’’NBG Car Show’’ koju su organizovali Hyundai Auto Beograd i Opština Novi Beograd. Akcija je održana u okviru već tradicionalne manifestacije opštine Novi Beograd-Novobeogradsko leto...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje