AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Povodom koncerta čuvene japanske trupe "Za Ondekoza", juče je u Beogradskoj Areni održana press konferencija kojoj su prisustvovali direktor kompanije Toyota Srbija, Slobodan Radoičić i direktor "Arene Beograd", organizatora ovog koncerta, Đorđe Milutinović. Podsetimo, Za Ondekoza bubnjari 12. februara u Sava Centru predstaviće perkusionističko taiko umeće i svoj način života i filozofiju, sažetu pod geslom: trčati, svirati i planeti na Zemlji...

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Gospodin Slobodan Radoičić, direktor kompanije Toyota Srbija, izrazio je zadovoljstvo, ali i spremnost za dalje angažovanje japanske kompanije na polju društvene odgovornosti: "Zadovoljstvo nam je što smo uspeli da, posle dve godine pregovora, u Srbiji predstavilo svetski slavno ime, grupu Za Ondekoza, koja simbolizuje japansku kulturu i način razmišljanja. Toyota Srbija će nastaviti sve aktivnosti na polju društvene odgovornosti, jer mi smo praktično deo japana u Srbiji, a kompanija Toyota izuzetno veliku pažnju posvećuje upravo polju društvene odgovornosti."

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Organizator koncerta grupe Za Ondekoza je Beogradska Arena. Gospodin Đorđe Milutinović, dorektor Beogradske Arene, istakao je veliku ulogu kompanije Toyota Srbija u ovom projektu: "Da se Toyota Srbija nije angažovala, ova svetski slavna grupa sigurno ne bi nastupila u našoj zemlji. Koncert Za Ondekoza biće održan u Sava Centru, 12. februara i siguran sam da će to biti velika atrakcija za sve one koji cene i shvataju japansku kulturu i način razmišljanja."

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Za Ondekoza bubnjari 12. februara u Sava centru predstaviće perkusionističko taiko umeće kao i svoj način života i filozofiju, sažetu pod geslom: trčati, svirati i plesati na Zemlji. Reč taiko na japanskom znači veliki bubanj. Njihovo učenje navodi da su trčanje i muzika jedno. Izražena duhovnost i energija kojom zrače i koju prenose svojom muzikom, čini razumljivom i pristupačnom na prvi pogled toliko različitu tradiciju i kuLturu Dalekog Istoka, svakome ko je jednom poslušao bubnjare ZA ONDEKOZE. Instrumenti na kojima sviraju su tradicionalni japanski - nekoliko vrsta taiko bubnjeva (uključujući 400 kg težak veliki bubanj), Shakuhachi (flauta od bambusa), kao i različite udaraljke i zvona. Tradicija taiko izvođenja započelo je u VIII veku u Japanu, a Za Ondekoza je tradiciju i istoriju spojila sa temama modernog društva, u smislu isticanja jedinstva duhovnosti i materije, i nužnosti čovekovog povratka prirodi sa jedne, i otvorenosti prema uticajima onoga što povezanost sveta danas pruža, sa druge strane. Trupu je 1969. osnovao Tagayasu Den na japanskom ostrvu Sado, i njeni su članovi od samog početka živeli i trenirali zajedno i stvorili revolucionaran i jedinstven šou u svetu, koristeći kao osnovu taiko bubnjeve. Revolucionaran je po povezivanju tri aktivnosti – trčanja, sviranja bubnja i plesa, u tzv. maratonskim performansima.

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Svetski debi, nakon godina vežbanja i definisanja ciljeva i misije, trupa je održala 1975., kada su se članovi, nakon trčanja u okviru Bostonskog maratona, popeli na pozornicu i neverovatnom energijom zasvirali bunjeve. Takvi performansi su stvorili ideju o tvz. maratonskim turnejama. Prva je započela 1990., završila se posle tri godine, 355 predstava i 14910 pretrčanih kilometara. Prva turneja po rodnom Japanu započela je 2001., u spomen na preminulog osnivača Tagayasu Dena. Njegovi učenici i sledbenici protrčali su 600 kilometara, od Sado ostrva do planine Fuji, na čije se obronke preselilo sedište trupe. ZA ONDEKOZA su već nastupili na otvaranju olimpijskih igara u Naganu 1998., originalost su dodavali revijama Christiana Diora, a sarađivali su sa brojnim umetnicima i orkestrima. Prateći izazov ZA ONDEKOZE je Daleko putovanje kroz čitavu Kinu za koje je spektakularan kraj najavljen na Olimpijadi koja će se ove godine održati u Pekingu. Goran Sarić - Automagazin

Citroen C5 i C6 sa snažnijim dizel motorom

Citroen C5 i C6 sa snažnijim dizel motorom

Citroen C5 i C6 u ponudi imaju najsnažniji dizel agregat zapremine 2,7 litra, koji je pomenute modele plasirao među najsnažnije dizel limuzine sednje i više srednje klase. Naslediće ga 3.0 HDi motor, koji razvija 240 KS i 450 Nm obrtnog momenta...
Lamborghini - pad prodaje od 30%

Lamborghini - pad prodaje od 30%

Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Karbon-keramičke kočnice - za deset godina kao standard

Karbon-keramičke kočnice - za deset godina kao standard

Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette - prodato 1,5 miliona primeraka

Chevrolet Corvette - prodato 1,5 miliona primeraka

Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet -  izuzetno povoljna junska ponuda!

Chevrolet - izuzetno povoljna junska ponuda!

Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Mesec najpovoljnijih cena u Opelu!

Mesec najpovoljnijih cena u Opelu!

Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.
OMV: Izvučeni dobitnici prvog kola OMV nagradne igre

OMV: Izvučeni dobitnici prvog kola OMV nagradne igre

Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je osvojila automobil Folksvagen Polo u prvom izvlačenju mesečnih nagrada „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija je dobilo GPS uređaj za automobil...
Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

Kia kao globalni zvanični sponzor evropske (UEFA) i svetske (FIFA) fudbalske organizacije nastavlja sa podržavanjem vrhunskih fudbalskih događaja. Tako će uskoro najstariji korejski automobilski proizvođač biti sponzor dva sportska događaja, koji će »probuditi usnulo« junsko fudbalsko događanje...
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje