AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

BMW M3 Cabrio - zvanične informacije i fotografije

BMW M3 Cabrio - zvanične informacije i fotografije

Bavarska porodica modela M3 je ponovo na okupu. BMW M3 poslednje generacije sada je dostupan u tri verzije: kupe, sedan i kabriolet. BMW je juče i zvanično predstavio info i fotografije četvrte generacije M3 kabrioleta. Prvi put u svojoj istoriji, M3 Cabrio ima tvrdi sklopivi krov...

BMW M3 Cabrio - zvanične informacije i fotografije

Ipak, podsetimo se, jedan od najvažnijih zahteva postavljenih pred stručnjake u BMW Motorsportu bio je učiniti Cabriolet jednako sportskim i agilnim kao i Coupe verziju. Ovom cilju, kao što smo i očekivali, isprečila se veća masa kabrioleta, koja iznosi 1810 kilograma (zbog dodatnih ojačanja karoserije koja su potrebna zbog nedostatka krova). To znači da je masa cabrio izvedbe modela M3 veća od Cuope modela M3 preko 200 kilograma. To je se odrazilo i na ubrzanja: iz mesta do "stotke" ovaj bavarski ulični "ratnik" sprinta za 5,3 sekunde, što je za pola sekunde lošiji rezultat od modela M3 Coupe. Maksimalna brzina modela BMW M3 Cabrio elektronski je ograničena na 250 km/h.

BMW M3 Cabrio - zvanične informacije i fotografije

Na drugu stranu, M3 Cabrio oduševljava rešenjima na sistemu za spuštanje krova. Krov je sačinjen od tri dela, elektronski se kontroliše i proces otvaranja krova traje samo 22 sekunde. Elektrohidraulični sklopivi krov moguće je sklapati i pomoću standardnog daljinskog upravljača. Iako je masa povećana, ne treba sumnjati da će vozne osobine M3 Cabrio biti na visokom nivou, a tome u prilog idu i svi elektronski sistemi zaduženi za vrhunske performanse i stabilnost automobila. Neki od njih su i ABS, ASC, CBC, DSC, Variable M Differential Lock standardni, a neki kao što je EDC (Electronic Damper Control) dolazi kao opcija.

BMW M3 Cabrio - zvanične informacije i fotografije

Podsetimo, agregat je zapremine 3 999 cm3 i razvija 420 konjskih snaga pri 8 300 o/min i maksimalni Obrtni moment od 400 Nm pri 3 900 o/min. Aluminijumski blok motora proizvodi se u Landshutu, odakle izlaze i blokovi agregata za Formulu 1. Za optimalnu smešu brine se "VANOS", sistem varijabilnog vremena otvaranja ventila, kome je potrebno extremno malo vremena za promenu odnosa vazduha i benzina. O razvoju materijala za agregat dovoljno govori i činjenica da je novi motor čak 15 kilograma lakši od V6 motora koji je pokretao prethodni model. U ponudi će biti standardni 6-stepeni manuelni menjač, ali i novi 'M DKG' menjač sa dve lamele, koji je opremljen i sa "Drivelogic" sistemom sa 11 elektronski kontrolisanih programa vožnje.

BMW M3 Cabrio - zvanične informacije i fotografije

Goran Sarić - Automagazin

Mazda RX-8 Hydrogen RE i Premacy Hydrogen RE Hybrid

Mazda RX-8 Hydrogen RE i Premacy Hydrogen RE Hybrid

Prošle nedelje javnosti su po prvi put predstavljena nova hibridna vozila, rezultat 18-ogodišnjeg istraživanja kompanije Mazda, koja nastavlja u pravcu „zelenih“ tehnologija i vozila koja se razvijaju u skladu sa ciljevima očuvanja životne sredine. Sva rešenja razvijana su na taj način da budu usklađena sa Mazdinim Zoom Zoom vrednostima dinamičnosti i uživanja u vožnji...
Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera je na prošlonedeljnim testovima na stazi Nürburgring zabeležila fantastičan rezultat. Test vozač zabeležio je vreme vožnje na dugom Nürburgringu od 7:56, što je rekord u klasi automobila sa četvoro vrata...
Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje