Najnovije vesti iz auto industrije
Stigao je redizajnirani Porsche Cayenne
Objavljeno: 05.12.2006.
Cetiri godine posle predstavljanja prvog SUV (Sport Utility Vehicle) modela u svojoj istoriji, nemacka kompanija Porsche objavila je prve slike i karakteristike redizajnirane verzije. Sva tri modela u ponudi: Cayenne, Cayenne S i Cayenne Turbo dobila su snazne benzinske agregate DFI (Direct Fuel Injection), koji garantuju 15 % manju potrosnju goriva...
Osnovna motorizacija Porscheovog SUV-a dobila je dodatnih 40 konjskih snaga, a pokrece je sestocilindricni agregat zapremine povecane sa 3,2 na 3,6 litara i maksimalne snage 290 konjskih snaga. Najveci Obrtni moment porastao je sa 310 na 385 Nm, a za sprint iz mesta do stotke potrebna mu je 8,1 sekunda (ranije 9,1), dok je maksimalna brzina 227 km/h (ranije 214 km/h). Zahvaljujuci uvodjenju direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar i sistemu promenljivog upravljanja ventilima, VarioCam Plus, Cayenne S je sa 4,8-litarskim agregatom dobio dodatnih 80 Nm obrtnog momenta i sada raspolaze sa impresivnih 500 Nm! Najveca snaga dostize 385 KS, sto omogucava ubrzanje iz mesta do 100 km/h za 6,6 sekundi i maksimalnu brzinu od 252 km/h.
Vrh ponude predstavlja Cayenne Turbo, koji sa V8 motorom sa dva turbo punjaca razvija neverovatnih 500 konjskih snaga i cak 700 Nm obrtnog momenta. Sa ovim snagatorom, Cayenne Turbo ubrzava do stotke za smo 5,1 sekundu i razvija maksimalnu brzinu od 275 km/h. Kao i na ranijim modelima, optimalni prenos snage na podlogu osigurava PTM (Porsche Traction Menagement), koji u normalnim uslovima salje 62% obrtnog momenta na prednje i 38% obrtnog momenta na zadnje tockove. Zavisno od potrebe, sistem je sposoban prebaciti 100% obrtnog momenta na jednu od osovina. Najavljene cene za trziste Evropske Unije su: Cayenne 43.300 Eura, Cayenne S 55.800 Eura i Cayenne Turbo 91.100 Eura.
Goran Saric - Automagazin
Mercedes-Benz GL, najveći SUV sa trokrakom zvezdom na masci hladnjaka, preživljava blagi facelift i dobija izmenjene motore koji beleže 5 % manju potrošnju goriva i ispunjavaju Euro 5 ekološku normu...
Početkom aprila u Novom Sadu, u ulici Cara Dušana broj 42, otvoren je još jedan servisno-prodajni centar Tigar Trade. U okviru ovog centra, na moderno opremljenom prostoru ukupne površine 250 m2, kupcima su na jednom mestu ponuđeni pneumatici najpoznatijih svetskih proizvođača, kompletni dopunski asortiman za automobile, kao i usluga najvišeg kvaliteta...
Četvovrtni Aston Martin se polako otkriva. Aston Martin tvrdi da će model Rapide biti najlepši četvorovratni automobil na planeti. Podsetimo, proizvodnja modela Rapide realizovaće se u fabrici Magna Steyr u Austriji...
TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) objavila je da planira izlaganje približno 50 vozila, iz proizvodnje kao i koncept vozila, uključujući “RAV4” i “Highlander” SUV proizvedene u Kini. Oba će biti prikazana po prvi put - na 13. Međunarodnoj izložbi automobilske industrije u Šangaju...
Sportska verzija evropskog automobila godine biće otkrivena 7. maja kada će Opel Insignia OPC zasijati na sajmu u Barseloni, deset godina nakon prvog OPC modela (Opel Performance Center)...
Najveći terenski Audi, popularni SUV model Q7, u drugu polovinu svog životnog ciklusa ulazi sa nekoliko kozmetičkih izmena, koje će ga, uz unapređene motore sa akcentom na ekologiju, približiti ostatku aktuelne ponude iz Ingolstadta...
Krajem meseca, na sajmu automobila u Šangaju, biće predstavljena dva ekskluzivna supersnažna modela sa oznakama S63 AMG i S65 AMG. Obe verzije od "obične" S klase razlikuju se po stilističkim izmenama i ekstremno snažnim motorima...
Sjedinjene Američke Države imaju najveće interesovanje za velikim automobilima sa velikim motorima. Ali, to ne znači da se ovde ne prodaju i mali gradski modeli, kojima se pridružuje Toyota iQ. Za prezentaciju modela iQ, na New York Auto Show-u, Toyota je iskoristila marku Scion, koju je za američko tržište osnovala 2002. godine. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK...
BMW se vraća tamo gde mu je i mesto - na trku 24h Nürburgringa. Za pomenutu trku bavarska kompanija predstavila je BMW M3, specijalni takmičarski automobil, pripremljen prema pravilima za kategoriju GT4. BMW M3 GT4 zapravo je "obična" M trojka, olakšana, bez unutrašnje izolacije, sa posebnim bezbednosnim elementima i sistemom za vezu...