AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Na poziv Red Bulla, stunt svetski moto šampion, Christian Pfeiffer, posetio je Beograd, kao gost i promoter EYOF-a. Vozio je ispred hrama Sv. Save, u studentskom domu, po Karađorđevoj ulici, Kalemegdanu, Obilićevom vencu, trgu Republike, "silikonskoj dolini", ispred nekadašnjeg CK, ušću. Skroman, tih i miran, Pfeiffer nam u početku nije odavao utisak extreme vozača. Ali, kada je seo na motor, stvari su nam bile jasnije...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

I sam Travis Pastrana je rekao da je Chris najbolji u svojoj disciplini. Došao je svojim malim kampom sa prikolicom za motore i spavao na ATV Gravelu uz samu stazu za trening. To su iskoristili domaći bajkeri da treniraju i muče se na Chrisovim motorima. Normalno probali su trial prvi put. Nakon svojih akrobacija ostavio nas je zapanjene! Razmenio je kontakte sa domaćim vozacima, obećao da ce se vratiti...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

“Sachs 100”, na koji se popeo 1975. godine, morao je da bude spušten za njega: Christian Pfeiffer imao je samo pet godina kada je po prvi put uzjahao motocikl. Pet godina kasnije učestvovao je u svom prvom trajal takmičenju. S petnaest godina bio je nemački trajal šampion u juniorskoj konkurenciji, a sa osamnaest uspešno se nadmetao na nemačkom prvenstvu. U isto vreme završavao je srednju školu i pohađao časove flaute, klarineta i solfeđa. "Da nisam postao vozač kaskader, sada bih bio muzičar", kaže Kris. Ipak, odlučio je da muzika ostane hobi. Preselio se u Minhen da studira biologiju i sport. Na neki neki način, bio je to prvi korak na putu da postane profesionalni vozač, zato što je finansirao svoje studiranje učestvujući u programima slobodnog stila širom Nemačke. Njegovo senzacionalno izvođenje u minhenskoj olimpijskoj dvorani privuklo je pažnju medija, a to je dovelo do još zahtevnijih izvođenja. U dvadeset šestoj godini Kris je postao profesionalni “freestyler” (što ga, uzgred rečeno, nije sprečilo da završi celokupne studije).

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Chris nikada nije doživljavao vožnju kao lokalni sport, čak i kada je živeo od njega. Tokom prve godine profesionalnog angažmana završio je “Gilles Lalay Classic” ( najtežu terensku trku na svetu), i osvojio “Offroad Challenge” i “Red Bull Harescramble” u Ercbergu (u Austriji), jedno od najtežih enduro takmičenja, (na kojem je pobedio ponovo 1997). On, međutim, ima i neke interesantne ideje. Na primer: da postane prva osoba koja se popela na Via Tinu, 250 metara dugu stazu za uspinjanje, trećeg strepena težine, iznad jezera Garda. Nameravao je to da učini bez konopca i cipela za penjanje, već samo na motoru. Njegov prvi pokušaj propao je trideset metara pre kraja, zato što se u njegov karburator zaplelo rastinje, što ga je spasilo od pada. Drugi pokušaj bio je uspešan. Trećeg neće biti: "Litica i ja pokazali smo jedno drugom za šta smo sposobni."

Christian Pfeiffer posetio Beograd

1997. godine Christian Pfeiffer ušao je u Ginisovu Knjigu rekorda. Na motociklističkom Gran Priu u Nirbergringu preskočio je motorom preko trideset troje ljudi koji su ležali jedni uz druge. Učinio je to bez rampe. Dve godine kasnije, nesrećna kombinacija pokušaja da obori vlastiti rekord i kvara na kočnicama dovela ga je do bolnice, po prvi put u njegovoj profesionalnoj karijeri. Nakon skoka preko trideset petoro ljudi pri brzini od 50 km/h, Kris je udario u betonski zid. Posledice: slomljena jagodična kost, ručni zglob i čašica na kolenu. Kada mu je doktor savetovao da promeni sport, Kris je promenio doktora. Dok njegov oporavak u rehabilitacionom centru još nije bio primetan, Kris se tajno vratio treninzima na motoru. Godine 2000. pobedio je na takmičenju u Ercbergu po treći put. Četrvrti put ovde je pobedio 2004. Takav je povratak, naravno, veliki izvor inspiracije. Na primer: da bi naučio veštine brazilskih freestyler profesionalaca, kao što je AC Farias, gledao bi ih na DVD-u. Fajfer je pročavao Brazilce i počeo da vozi u njihovom stilu. Upoznao je AC Fariasa 2003. godine na “World Stunt Riding Championship” u Bechyhu u Češkoj Republici. Epilog: nosilac titule nije bio AC već CP! Nakon nekoliko prepravki na motoru, kao što je, recimo, skraćenje zadnjeg dela, ubrzo je dobio novi nadimak: “Mr. One O clock”. Nazvan je tako pošto je prvi demonstrirao vratolomiju pod nagibom od 110 stepeni! Niko nije proverio u udžbenicima fizike da li je to uopšte moguće. Goran Sarić - Automagazin

Mazda u julu - Mazda2 i Mazda3 letnji pobednici

Mazda u julu - Mazda2 i Mazda3 letnji pobednici

Uprkos tradicionalno mirnijoj letnjoj sezoni, prodajni rezultati kompanije Mazda Srbija i Crna Gora su i dalje u zoni stabilnosti. Od početka godine, u kompaniji Mazda Srbija i Crna Gora prodato je ukupno 480 vozila (10% više u odnosu na isti period 2008. godine)...
Maxmoment moto -  Promotivne cene za zaštitu motocikala

Maxmoment moto - Promotivne cene za zaštitu motocikala

Specijalozovana prodavnica opreme za motocikliste, Maxmoment moto, po posebnim, osetno nižim cenama - od 980 do 4.800 dinara - nudi širok izbor zaštite za motocikale i skutere od krađe. Kompletan asortiman opreme za ovu namenu je iz uvoza, a među glavnim isporučiocima je jedan od najrenomiranijih proizvođača – italijanska kompanija Lampa...
Milan Markov - Pobednik Karting Kupa za Amatere 2009

Milan Markov - Pobednik Karting Kupa za Amatere 2009

U nedelju, 2. avgusta, na kartodromu Ada Huja u Beogradu, čak 60 takmičara se borilo za naslov pobednika Karting Kupa za Amatere 2009, koji je održan u organizaciji Karting Amaterske Lige (KAL) Beograda. Pehar `na tri sprata`, koji je za pobednika obezbedio pokrovitelj takmičenja Sportski Auto Moto Savez Beograda, osvojio je dvadesetosmogodišnji Milan Markov iz Pančeva !
Mitsubishi Motors - rezultati za prvi fiskalni kvartal

Mitsubishi Motors - rezultati za prvi fiskalni kvartal

Kompanija Mitsubishi Motors Corporation (MMC) objavila je poslovne rezultate za prvi kvartal fiskalne godine 2009 (period od 1. aprila do 30. juna 2009. godine). Japanska kompanija objavila je čist gubitak u navedenom periodu od 27,8 milijardi jena...
Chevy saveti kako zabaviti decu u automobilu

Chevy saveti kako zabaviti decu u automobilu

Da li planirate ići na godišnji odmor automobilom sa decom? Jeste li sigurni? Duga putovanja mogu ostati u najlepšem sećanju, ali mogu biti i vrlo stresna. Kada deca moraju provesti sate u ograničenom prostoru automobila, često se dogodi da na zadnjem sedištu planu svađe, a tu je i konstantna podloga u vidu pitanja: „Koliko još ima?“
Chevy saveti za duga putovanja

Chevy saveti za duga putovanja

Kako da sigurno stignete na odredište i pritom budete odmorni? Kada ste sasvim sigurni da vam je automobil u dobrom stanju, prtljag sigurno smešten i svi putnici vezani, spremni ste da krenete na put. Ali čak i ako se radujete odmoru koji odmah sledi, duga putovanja su stresna i zahtevaju veliki napor. Sledeći Chevrolet-ovi saveti mogli bi vam pomoći da sigurno stignete na svoje odredište i pritom se što manje umorite...
Kumho Fortis - SUV od proizvođača pneumatika?

Kumho Fortis - SUV od proizvođača pneumatika?

Govori li nam nešto naziv Kumho? Da, to je proizvođač pneumatika. Ova japanska kompanija odlučila je da predstavi projekat svog novog SUV modela, pod imenom Fortis, kako bi prezentovala nove tehnologije u proizvodnji pneumatika...
Renault Symbioz
Slika nedelje