Najnovije vesti iz auto industrije
Evropsko tržište automobila u stagnaciji
Objavljeno: 18.05.2007.
Prema procenama evropskog udruženja proizvođača automobila, ACEA, u aprilu tekuće godine na tržište je plasirano 1,29 miliona novih automobila, što predstavlja pad od 0,6 % u odnosu na isti period prošle godine. Ukupna prodaja od 5,52 miliona automobila, za prva četiri meseca 2007. godine, predstavlja međugodišnji pad od 0,2 %...
Najveće tržište automobila u Evropi, Nemačka, zabeležilo je pad prodaje automobila od čak 7 %. Na drugoj strani, Italijani su prodali 10 % više automobila nego u istom periodu prošle godine, Velika Britanija beleži rast od 4 %. Iako je prodaja Volkswagena u aprilu ove godine lošija nego u istom mesecu prošle godine, proizvođač iz Wolfsburga može se pohvaliti najvećim udelom na tržištu Evrope sa 20,3 %. Pozitivan trend zastupljenosti na tržištu beleži Audi (+7,8 %), ali i Škoda (+3,6 %). Negativan trend na tržištu Evrope beleži kompanija Renault. Pad prodaje u aprilu iznosi 10,5 % u odnosu na isti period prošle godine. Grupacija PSA beleži stabilnu stopu rasta prodaje automobila od 1,5 %.
Goran Sarić - Automagazin
Na svim EKO pumpama za potrošače je, u nedavno završenoj stodnevnoj akciji, obezbedjena dodatna besplatna usluga - EKO PIT STOP. Ovom akcijom, pod sloganom: STANI – PROVERI BESPLATNO – VOZI BEZBEDNO, kompanija EKO SERBIA je obezbedila svim vozačima besplatnu proveru 6 ključnih tačaka na svojim automobilima...
OMV će po prvi put 1. oktobra 2009. na svim svojim benzinskim stanicama sa VIVA kafe-restoranima proslaviti „Međunarodni dan kafe“. Trenutna svetska proizvodnja kafe dostiže oko sedam miliona tona godišnje. Kafa je rangirana među najpopularnijim pićima u svetu i služi se na mnogo različitih načina...
Kompanija Ferrari u prvom polugodištu 2009. godine prodala je 3226 automobila, što predstavlja pad od 8 % u odnosu na isti period prošle godine. Ali, čak i uz blagi pad nominalne prodaje, prvo polugodište tekuće godine može se označiti veoma uspešnim za ovu italijansku kompaniju, jer je tržišni udeo Ferrarija porastao za 10 %...
U Japanu su hibridni automobili mnogo popularniji nego kod nas, tako da na tamošnjem tržištu ima i više tjuning kompanija, koje žele da vlasnicima hibridnih automobila ponude viši stepen individualizacije i prepoznatljivosti. Jedna od njij je kompanija Tommy Kaira, koja se skoncentrisala na model Toyota Prius...
S namerom da kupcima u Srbiji, u finansijski složenom vremenu, kupovinu svih modela svog principala učini što prhvatljivijom, generalni uvoznik Forda, Grand Motors, nudi ograničenu količunu modela Mondeo sa dizel motorom, po izutzetno povoljnoj, osetno nižoj ceni...
Južnokorejska kompanija predstavila je mini MPV model, nemanjen evropskom tržištu, koji će se proizvoditi u Češkoj. Automobil je namenjen prvenstveno evropskom tržištu, meri dužinu od 4.068 mm, ima neobično dugo međuosovinsko rastojanje od 2.615 mm i visinu od 1.600 mm...
Prve asocijacije kada se pomene sajam autombila, pored četvorotočkaša, jesu atraktivne devojke, koje veoma često zasene same automobile koje predstavljaju. Na sajmu automobila u Frankfurtu, devojke su plenile lepotom i harizmom koja je upotpunila ovu svetsku manifestaciju...
24. septembra 2009. god. u mestu Nošovice u Češkoj republici, najveći Južno korejski proizvođač automobila, Hyundai Motor Company, zvanično je otvorio prvu fabriku Hyundai automobila u Evropi u čiju izgradnju je uloženo milijardu evra...
U četvrtak, 24. septembra, u prijatnoj atmosferi prodajnog objekta komapanije Porsche Beograda - Ada (Radnička br. 4, Beograd), održana je proslava dvadesetpetog rođendana modela SEAT Ibiza. Proslavi 25-godišnjice prisustvovali su vlasnici SEAT automobila, poznate ličnosti, poslovni partneri i mnogobrojni predstavnici medija...