Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat predstavio novi Bravo
Objavljeno: 01.02.2007.
Kompanija Fiat želi da napravi presek sa neuspešnim asocijacijama iz prošlosti. Model Stilo je tržišno neuspešan model koji je kompaniju Fiat umalo koštao glave. Zato će njegov naslednik ponovo probuditi ime Bravo, koji je dobio odgovornost da prvi ponese novi logo kompanije. Posle špijunskih fotki i špekulacija, Fiat je i zvanično otkrio atribute modela od koga puno očekuje. Krenimo redom...
Dimenzijama 4336 x 1792 x 1498 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2600 mm, Bravo obećava puno više od svog prethodnika. Novi Fiat Bravo se sa međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metra smestio između Grande Punta i Crome. Kada smo već kod gabarita, treba istaći zapreminu prtljažnog prostora od dovoljnih 400 litara, sa veoma dobrom ergonomijom i pristupom.
Novi Fiatov pulen neće se obrukati ni kada je oprema u pitanju. U serijsku opremu spadaju i dva vazdušna jastuka napred, kao i dva bočna, što je za svaku pohvalu. Neće nedostajati ni ABS, EBD, ESP sa funkcijom Hill Holder, ASR i MSR. Italijani će kupcima ponuditi četiri nivoa opreme: Active, Dznamic, Emotion i Sport. Iako cena još uvek nije poznata, one bi se mogla kretati od 15.400 do 22.800 eura.
Osnovnu motorizaciju čini 1,4-litarski benzinski agegat, snage 90 konjskih snaga i 128 Nm obrtnog momenta. Novi Fiat Bravo opremljen ovim agregatom, od 0 do 100 km-h sprinta za 12,5 sekundi, i razvija maksimalnu brzinu od 175 km-h. Prosečna potrošnja pomenutog agregata iznosi 6,7 litara benzina na 100 pređenih kilomatara. Interesanto je da će uz ovaj agregat biti u ponudi i šestostepeni manuelni menač. Fiat neće biti bez odgovora ni za Golf V GT. Naime, u ponudi agregata za novi bravo biće i 1,4-litarski turbo, koji razvija od 120 do 150 konjskih snaga. Ukoliko preferirate dizel agregate, Fiat nudi 1,9 turbo dizel MJET, snage od 120 do 150 konjskih snaga, sa zavidnim performansama. Više detalja imaćemo uskoro.
Goran Sarić - Automagazin
Tačno godinu dana od početka prodaje, Ford je u oktobru isporučio 500.000-tu Fiestu nove, šeste generacije. Ubrzo po dolasku u evropske prodajne salone, nova Fiesta je stekla izuzetnu popularnost, pa je nekoliko meseci bila najtraženiji automobil u Evropi...
Oktobar je kompaniji Mazda Srbija i Crna Gora doneo izuzetno dobre rezultate: Mazda2 je apsolutni pobednik sa 35 prodatih jedinica. Ovaj model je postigao izuzetan porast prodaje u odnosu na isti period prošle godine: čak 205%...
Poznato je da više od polovine korisnika računara, svoj desktop uređuje prema sopstvenom ukusu. Kompanije Infiniti, Porsche i Ferrari, u saradnji sa kompanijom Microsoft, pripremile su nekoliko originalnih i zanimljivih tema za Vaš desktop, koji se mogu instalirati u novom operativnom sistemu Windows 7...
Fiat je svoj crossover model imena Sedici počastio sa lakim faceliftom. Uporedo sa zanimljivim dizajnerskim izmenama, Sedici se može pohvaliti i sa dva nova motora: benzinski 1.6, snage 120 KS i novi turbodizel 2.0 JTD, snage 135 KS...
Laboratorijski uslovi, mnogobrojni senzori i računari, i jedan osmocilindrični motor, koji pogodni ikonu minhenksog proizvođača, BMW M3. Pred nama je fantastičan pogled na usijanu izduvnu granu motora kodne oznake S65B40, koji pogoni M3 modele (E90/92/93)...
Globalni problemi sa tražnjom za automobilima uticali su na smanjenje brojki u bilansima svih proizvođača. Iako Volkswagen važni za snažniju kompaniju, koja je u trećem kvartalu ove godine zabeležila čist profit od 172 miliona eura, to je za 86 % manje nego u istom periodu 2008. godine...
Za severnoamerčko tržište, Toyota proizvodi srednje veliki SUV, 4Runner (želimo ga i mi!), čija "karijera" je započela sada već dalake 1984. godine. Pre nekoliko meseci, predstavljena je nova generacija, a pred nama je i prvi video...
Još samo dva dana ostalo je do zatvaranja 9. sajma automobila u Novom Sadu. Pred nama su nove fotografije snimljene na manifestaciji "Auto Show Novi Sad", koje možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili jednostavnim klikom na
LINK...
EKO SERBIA, članica Hellenic Petroleum Grupe, vodeće energetske grupacije u Grčkoj i širem regionu jugoistočne Evrope i ove godine nastavlja sa promocijom auto sporta sa željom da pomogne njegovom daljem razvoju i popularizaciji...