AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Preventivne servisne kampanje - bezbednost i zadovoljstvo kupaca za Toyotu su uvek na prvom mestu

Preventivne servisne kampanje - bezbednost i zadovoljstvo kupaca za Toyotu su uvek na prvom mestu

Toyoti su bezbednost i zadovoljstvo kupaca na prvom mestu. Zato neprekidno prati svoja vozila putem brojnih izvora. Ako postane svesna toga da određene komponente ili aspekti vozila više ne zadovoljavaju njene stroge standarde preduzima odgovarajuće mere pokrećući preventivnu servisnu kampanju...

Najčešće se preventivne servisne kampanje pokreću zbog zadovoljstva stranaka s proizvodom, a ponekad zbog toga da bi se otklonili određeni rizici po bezbednost i zdravlje putnika.


Šta je "Preventivna servisna kampanja"?


Toyotina Preventivna servisna kampanja (Toyota Special Service Campaign) program je obaveštavanja vlasnika o određenim mogućim odstupanjima tehničkih karakteristika vozila marke Toyota od predviđenih, zbog čega im se nudi da dovezu vozilo u servis na pregled ili popravku.


Da li to znači da su vozila u kvaru?


Vozila koja su obuhvaćena Preventivnom servisnom kampanjom nisu pokvarena. Ipak, s minimalnom verovatnoćom i pod određenim uslovima mogu da se ponašaju na način koji može prouzrokovati nezadovoljstvo ili može ugroziti zdravlje i bezbednost putnika.


Da li Toyota krije informaciju o Preventivnim servisnim kampanjama?


Ako je svesna nedostatka na svojim vozilima Toyota želi da na svaki mogući način o tome obavesti vlasnike i pozove ih da dovezu svoja vozila u servis na pregled i eventualnu popravku.


Pored toga, kao i svi ostali proizvođači vozila, Toyota je u obavezi da svaki nedostatak na vozilu kojeg postane svesna prijavi, čime ta informacija postaje javna. Bezbednost i zadovoljstvo korisnika vozila za Toyotu su najvažniji!


Da li se pregledi i eventualne popravke plaćaju?


Pregledi i popravke vozila u okviru Preventivne servisne kampanje potpuno su besplatni.


Da li su sva Toyotina vozila obuhvaćena Preventivnom servisnom kampanjom?


Toyotinom Preventivnom servisnom kampanjom obuhvaćena su samo određena vozila s odgovarajućim brojem šasije (VIN).


Kako može da se proveri da li je vozilo obuhvaćeno nekom Preventivnom servisnom kampanjom?


Vlasnici Toyotinih vozila mogu da provere da li je njihovo vozilo obuhvaćeno Preventivnom servisnom kampanjom tako što će uneti broj šasije (VIN) svog vozila u pretraživač na veb sajtu Toyote Srbija: www.toyota.rs.


Ukoliko se pokaže da je vozilo predmet neke Preventivne servisne kampanje vlasnici se pozivaju da odmah kontaktiraju ovlašćeni Toyotin servis i zakažu termin za pregled vozila.


PR

Emil Frey Auto Centar predstavio prvi MAR2020 salon u Srbiji

Emil Frey Auto Centar predstavio prvi MAR2020 salon u Srbiji

Kompanija Emil Frey Auto Centar d.o.o. otvorila je vrata svog potpuno renoviranog salona na Novom Beogradu za posetioce. Ovo je prvi i za sada, jedini, Mercedes-Benz salon u Srbiji dizajniran prema strogim principima i standardima MAR2020 propisanim od strane kompanije Mercedes-Benz AG...

Toyotin crossover u GR Sport verziji

Toyotin crossover u GR Sport verziji

Predstavljanjem nove varijante GR SPORT, s novim bojama, i ponudom opreme u C-HIC paketu, Toyotina gama C-HR za 2021. godinu donosi više prestiža, eksluzivnosti, uz moderan dizajnerski izraz, kao i izvanredne dinamičke karakteristike koje su već donele uspeh ovom C-SUV automobilu s posebnim statusom u okviru Toyotine ponude...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje