AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Evropski kupci se stide oznaka na automobilu

Evropski kupci se stide oznaka na automobilu

Najnovije istraživanje pokazalo je da se sve veći broj evropskih kupaca automobila stidi numeričkih oznaka na vozilu. Audi je istakao da je čak četvrtina kupaca izabrala mogućnost da njihov novi automobil nema oznaku motorizacije. Poseban rast broja "stidljivih" kupaca beleži Mercedes-Benz i BMW...

Zanimljivo je da je analiza kupaca pokazala da se oni mogu podeliti u dva bloka. Dok se vlasnici osnovnih motorizacija i niskih nivoa opreme stide oznaka, vlasnici vrhunskih verzija ne žele okolini da pokažu šta je "ispod lima". Ovaj pristup je veoma simpatičan, jer zašto mora svako videti da je pod haubom Vašeg Mercedesa klase S osmocilindrični 5,5-litarski motor. Na drugu stranu, nije malo vlasnika modela 318d, koji na svoj automobil nalepe oznaku ///M. Ima i onih koji imaju smisla za humor, pa su na svoj Mercedes-Benz C63 AMG zalepili oznaku C 320 CDI. Automagazin.rs

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel/Vauxhall planira da uvede dodatne smene u svojim fabrikama u Gljivicama (Poljska) i Elsmir Portu (Velika Britanija) kako bi zadovoljili veliku potražnju za  modelom Astra Sports Tourer i za modelom Astra sa petoro vrata. Ukupno osam dodatnih smena po fabrici se planira u maju, junu i julu...

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz je juče na bezbednoj stazi NAVAK, za predstavnike medija organizovao trening vožnju novih modela sa trokrakom zvezdom na masci. Svi učesnici treninga su mogli da uživaju u uzbudljivoj vožnji najnovijih i najboljih automobila, među kojima je nova generacija C-Class, C-Coupe i CLS, a vrhunac je bila vožnja AMG modela CLS 63 AMG i SL 63 AMG...

Video: Nova Subaru Impreza

Video: Nova Subaru Impreza

Četvrta generavija modela Subaru Impreza ima novi motor, lakša je i jednako velika kao prethodna generacija. Dizajn automobila je potpuno nov, ali su dimenzije gotovo identične: dužina automobila iznosi 4.414 mm (sedan: 4.580 mm), a međuosovinsko rastojanje produženo je sa 2.620 mm na 2.644 mm...

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Opel predstavlja svoju novu strategiju i dizajn komunikacije brenda. Kampanja za Opelov model Insignia predstavlja početak međunarodnog partnerstva sa novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Sama strategija će obuhvatati 36 zemalja i koristiće raznovrsne kanale komunikacije...

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011. godini prema, BrandZ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj 9. maja 2011. Vrednost Toyota brenda se je povećala za 11% i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde USD (17 milijardi €)...

Hyundai i40: Prve fotografije i informacije

Hyundai i40: Prve fotografije i informacije

U Barseloni je danas predstavljen novi sedan srednje klase, koji će Hyundai početi da prodaje krajem godine. Dva meseca posle karavan modela i40 CW, Hyundai je na Barcelona Motor Show 2011 predstavio sedan verziju ovog atraktivnog automobila...

AK Kole nagrađuje kupce

AK Kole nagrađuje kupce

Svi koji do kraja maja kupe automobil kod ovlašćenog prodavca i servisera Fiata, u Auto kući Kole u Zemunu, mogu da odaberu i vredan poklon - u ponudi su tri opcije: radio CD sa MP3 plejerom, navigacioni uređaj ili komplet obavezne opreme za automobil i uz njega i odgovarajuće patosnice...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje