AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Mercedes-AMG C 63 izgubiće pola cilindara - pokretaće ga hibridni 4-cilindarski motor

Novi Mercedes-AMG C 63 izgubiće pola cilindara - pokretaće ga hibridni 4-cilindarski motor

Mercedes-Benz uvodi novu dozu downsizinga, i to u svoje TOP modele. Sledeća generacija super-brzog modela C63 AMG neće pokretati aktuelni V8 agregat, već nešto značajno manje. Iako su mnogi pomislili na V6 motor, istina je da će pod haubom novog C 63 AMG disati 4-cilindarski motor...

Poslednjih godina izgledalo je, da je downsizing iza nas. Međutim, novi emisioni standardi iz Brisela pokrenuili su nove reakcije i ukidanje motora sa velikom zapreminom. Ovakav put izabrao je i AMG. U TOP verziji današnje C-Klase (Mercedes-AMG C 63) nalazi se 4.0 Twin-turbo 8-cilindarski motor. Njegovog naslednika neće pokretati 6-cilindarski motor, kao što su mnogi očekivali, već će ga pokretati motora sa dvostruko manjim brojem cilindara.

Novi Mercedes-AMG C 63 izgubiće pola cilindara - pokretaće ga hibridni 4-cilindarski motor

Mercedes-AMG C 63 biće prvi model AMG sa novom elektrifikovanom varijantom benzinskog 4-cilindarskog motora zapremine 2.0 litra, sa internom oznakom M139. Standardna verzija ovog agregat razvija 310 kW i 500 Nm (pokreće Mercedes-AMG A45 S), a zahvaljujući elektromotoru, snaga će biti značajno veća, minimalno na nivou aktuelnog osmocilindarskog motora (375 kW).

Nova generacija Mercedes-AMG C 63 na tržište stiže 2022. godine. Biće dostipan kao sedan, kupe i kabriolet, a slabiji C43 AMG biće dostupan i kao karavan.

Automaagazin.rs

 Škoda Superb (2024) zvanično predstavljena

Škoda Superb (2024) zvanično predstavljena

Četvrta generacija modela Škoda Superb temelji se na prednostima svog prethodnika, nudeći još sofisticiraniji dizajn, više prostora i udobnosti i najsavremeniju tehnologiju. S novom Škoda Superb kupci će ponovo moći da biraju između combi i hatchback verzije...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje