AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

Renault potvrđuje svoju brzu preorijentaciju na elektrifikovana vozila impresivnim rastom udela prodaje električnih i hibridnih vozila od +52 % u segmentu putničkih vozila u Evropi...

Verzije E-TECH čine 30 % prodaje Renaultovih putničkih vozila u Evropi u 2021., na tržištu koje čini 26 % ukupne prodaje. U Evropi se Renault smestio na pobedničko postolje u segmentu električnih vozila: u Francuskoj je prvi, u Italiji drugi, a u Nemačkoj treći.


*dostupan u zavisnosti od tržišta

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

Predstavljen 2012., Renault Zoe zadržao je snažan tržišni položaj u segmentu električnih vozila: najprodavaniji je model u Francuskoj i drugi najprodavaniji u Evropi.


Renault beleži odlične rezultate i u prodaji hibridnih putničkih vozila: Clio 19 %, Captur 24 %, Megane Conquest 56 %.


Vrednost na prvom mestu


I dalje se oseća uticaj pandemije COVID-19 i nedostatka komponenti na tržištu pa je Renault odlučio da primeni selektivnu prodajnu politiku. Na svetskom nivou je prodato 1.751.089 vozila (-6,7 % u odnosu na 2020.) sa tržišnim udelom od 4,7% (-0,6 postotnih bodova u odnosu na 2020. na tržištu koje ne uključuje Kinu i Severnu Ameriku). U Evropi je Renault ostvario tržišni udeo od 7,1 % (-0,7 postotnih bodova) sa 984.784 prodatih vozila.


Renault je 2021. uspostavio strategiju miksa ponude i optimizacije cena. Prodajni miks putničkih vozila je ostvario rast od +11 postotnih bodova između prve polovine 2021. (40 %) i druge polovine godine (50 %), uz više neto prihode po vozilu.


Renault se fokusirao na strategiju „vrednost pre količine“. To je započelo i pre nedostataka zaliha uzrokovanih pandemijom bolesti COVID-19 i predstavlja pravi napredak u razvoju strategije cene i prodajnog miksa. Za veće neto prihode po vozilu su zaslužna dva faktora: prodajni udeo tehnologije E-TECH i prodajni udeo bogatije opremljenih verzija modela Megane Conquest (verzija RS Line čini 49 % prodaje u Evropi, a verzije Intens i RS Line zajedno čak 86 % prodaje).


Ponovno osvajanje C-segmenta je uspešno započelo prodajom novog Megane Conquesta. Od izlaska na evropsko tržište u junu je prodat u više u od 60.000 primeraka, od čega 56 % sa pogonom E-TECH. Udeo vozila C-segmenta u Renaultovoj ukupnoj prodaji putničkih vozila porastao je sa 22 % na 25 %.

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

Renault potvrđuje svoju globalnu strategiju


Tržišni udeo van Evrope sada čini 44 % prodaje (+2 postotna boda u odnosu na 2020.) sa većim naglaskom na dobit. Novi Renault Duster je doprineo uspehu naše strategije snažnim prodajnim rezultatima: 41.000 vozila u Rusiji (+31 %), 22.000 u Brazilu (+15 % u odnosu na 2020.), 6200 u Meksiku (+55 %) i 9100 u Kolumbiji (+34 %).
U Indiji je veliki uspeh ostvario novi Renault Kiger sa 29.000 prodatih primeraka. Sa 30 % udela u prodaji Renaultovih vozila, Kiger potvrđuje ispravnost Renaultove strategije prodaje skupljih vozila na ovom tržištu.


Renault je ponovo osvojio mesto najvećeg proizvođača LKV-a u Evropi (bez pick-upova) sa nekoliko uspešnih lansiranja modela. Našim kupcima dostupni su potpuno novi modeli LKV-a: novi Express Van i Kangoo Van. Organizatori nagrade „Međunarodni kombi godine” krunisali su novi Kangoo Van titulom međunarodnog kombija za 2022. i time odali veliko priznanje Renaultovom odeljenju za laka komercijalna vozila.
U Evropi je tržišni udeo na tržištu LKV-a dostigao 15,7 % (+1 postotnih bod u odnosu na 2020. bez pick-upova). Renault je prvi u segmentu malih kombija i drugi u segmentu srednjih/velikih kombija.


Renault ostaje neprikosnoveni predvodnik u prodaji LKV-a u Francuskoj sa tržišnim udelom od 28,8 % zahvaljujući 124.700 prodatih primeraka svojih uspešnih modela: Renault Master, Renault Trafic* i Renault Kangoo Van*.


*dostupan u zavisnosti od tržišta



Renaultov viši potpredsednik odeljenja prodaje i operacija Fabrice Cambolive je izjavio:

„Zahvaljujem našim poslovnim partnerima i prodajnim timovima na ostvarenju impresivnih rezultata uprkos teškim uslovima. Renault je uspeo da ostvari trećinu prodaje verzija E-TECH i polovinu prodaje privatnim kupcima. Odličan uspeh u 2021. Renault će iskoristiti za izgradnju puta prema ponovnom osvajanju C-segmenta u 2022., čemu će doprineti lansiranje novog Megane E-Tech 100% Electric i novog Australa. U 2022. smo spremni da odemo i korak dalje zahvaljujući snažnom portfoliju proizvoda i pristupu poslovanju.”


*uključujući hibride (HEV) i priključne hibride (PHEV) ali ne i mikro-hibride (MHEV).


Renault na srpskom tržištu


Na srpskom tržištu Renault je napravio fantastičan rezultat, zauzevši treće mesto u ukupnom plasmanu na kraju 2021. god. sa 6,81% tržišnog udela. Ovaj sjajan rezultat je postignut pre svega zahvaljujući prodaji modela Clio koji je prodat u 420 primeraka i nalazi se na trećem mestu u ukupnom rezultatu za B segment, dok je kada je reč samo o poslovnim kupcima završio na zavidnom drugom mestu u ovom segmentu. Dostizanju visokog trećeg mesta na kraju 2021.godine je doprineo i dobar rezultat na polju poslovnih kupaca gde je Renault zauzeo treće mesto kada su putnička vozila u pitanju sa ukupno 1025 prodatih automobila. Drugi pokretači ovako izvrsne prodaje su dva potpuno nova modela lanasirana u leto 2021.god, lako komercijalno vozilo Renault Express Van i vozilo C-SUV segmenta, atraktivni Megane Conquest. Za Express Van je važno napomenuti da je u pitanju model koji u poslednja dva meseca 2021.godine utrostručio svoju prodaju.


PR

Zbogom Džoni!

Zbogom Džoni!

U nedelju je u Beogradu, u 72. godini, preminuo naš poznati novinar Đorđe Đenić, koji je decenijama bio posvećen dešavanjima u automobilskom sportu...

Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring

Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring

BMW M odeljenje svoj 50. rođendan proslavlja i premijerom prvog ikada BMW M3 Touring modela, čije je svetsko predstavljanje planirano na „Goodwood Festival of Speed“ koji se održava od 23. do 26. juna u Velikoj Britaniji...

MINI Srbija na Letnjem Vivaldi forumu

MINI Srbija na Letnjem Vivaldi forumu

Kao partner Letnjeg Vivaldi foruma koji je organizovala Mokrogorska poslovna škola novog doba od 15. do 17. juna, MINI Srbija predstavio se učesnicima, odnosno domaćim i regionalnim ekspertima iz oblasti marketinga svojim atraktivnim modelima, ali i zanimljivom aktivacijom...

Toyota Corolla 2023

Toyota Corolla 2023

Malo je automobila koji mogu da imaju bolje preduslove za uspeh od Toyote Corolle, modela čija se oznaka našla na više vozila širom sveta od bilo koje druge...

Kijina prodaja u maju u Evropi porasla za 9,8%

Kijina prodaja u maju u Evropi porasla za 9,8%

Najnoviji podaci Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) pokazuju da prodaja Kia vozila u Evropi (ovde spadaju zemlje članice EU, EFTA i Velika Britanija) i dalje raste na mesečnom i godišnjem nivou, uprkos padu evropskog tržišta...

123456. . .1544
Mercedes-AMG SL 43 Roadster
Slika nedelje