AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault EZ-FLEX: inovativni eksperiment sa svrhom boljeg razumevanja poslednje faze gradske dostave

Renault EZ-FLEX: inovativni eksperiment sa svrhom boljeg razumevanja poslednje faze gradske dostave

Renault EZ-FLEX je kompaktno i upravljivo vozilo stvoreno za neometano kretanje gradom.  S obzirom na veličinu teretnog prostora, njegove dimenzije su optimalne...

Renault EZ-FLEX: inovativni eksperiment sa svrhom boljeg razumevanja poslednje faze gradske dostave

Njegova dužina (3,86 m), širina (1,65 m) i visina (1,88 m) su dovoljno male da može da pristupi parkiralištima. Teretni kapacitet od 3 m3 je jedinstven zbog svojih dimenzija, a omogućen je zahvaljujući kompaktnoj kabini koja i dalje nudi sve prednosti pravog lakog komercijalnog vozila. Krug okretanja od 4,5 m omogućava izvrsnu upravljivost na ulicama užeg gradskog središta.

Renault EZ-FLEX: inovativni eksperiment sa svrhom boljeg razumevanja poslednje faze gradske dostave

Svaki detalj je osmišljen sa ciljem da se ispune potrebe dostavljača: široki pristup vozačevom mestu koji ulazak i izlazak čini lakšim, središnja upravljačka ploča sa raspoznatljivim prikazom za brz i jednostavan pristup informacijama o vožnji, vidljivost pešaka i gradskog okruženja kao i jednostavna i efikasna kontrola vožnje. Moderno korisničko oruženje kao posrednik između čoveka i mašine u potpunosti je integrisano u svet pametnih telefona. Ono nudi usluge i aplikacije povezane sa samim vozilom kao i mogućnost integracije aplikacija povezanih sa raznim aktivnostima profesionalaca.
Zadnji teretni prostor je optimizovan ergonomskom visinom utovara (760 mm iznad zemlje) i otvorima koji omogućavaju jednostavan pristup celoj površini za utovar. Vozilo je oblikovano tako da omogući i brojne konfiguracije zadnjeg prostora. Ove konfiguracije su osmišljene kako bi se njihovim prilagodjavanjem zadovoljile različite potrebe profesionalaca kojima će vozilo biti dato na ispitivanje.


EZ-FLEX kao električno vozilo može da pristupi gradskim središtima a nudi i domet od 100 km, čime se prilagođava potrebama gradske dostave (gradske dostave zahtevaju 50 km prosečne dnevne vožnje).

Renault EZ-FLEX: inovativni eksperiment sa svrhom boljeg razumevanja poslednje faze gradske dostave

EZ-FLEX: ZAJEDNIČKI I INOVATIVNI EKSPERIMENT BEZ PRESEDANA


Desetak vozila Renault EZ-FLEX će biti predato se na korištenje raznim evropskim stručnjacima, kompanijama, gradovima i opštinama. Očekuje se da će eksperiment trajati oko dve godine.


Vozilo je opremljeno senzorima kako bi se bolje razumela njegova upotreba, a profesionalni korisnici će tokom eksperimenta svojim povratnim informacijama dodatno bogatiti postojeće podatke. Prikupljaće se različite vrste podataka: geolokacija, kilometraža, domet, korišćenje otvora, brzina, zaustavljanja itd. Ovi podaci će se zatim prenositi putem povezanog sistema u vozilu, bilo u stvarnom vremenu ili jednom dnevno, kako bi se razumela stvarna dnevna upotreba.


Analiza podataka, upotpunjena povratnim informacijama od strane profesionalnih korisnika, omogućiće Renaultu da oblikuje vozila koja su bolje prilagođena razvoju gradske logistike. Cilj je da akteri u ekosistemu testiraju vozilo i njegove usluge u stvarnim uslovima kako bi stvorili zajedničku viziju gradskog prevoza robe.


Ovim eksperimentom Renault započinje novi pristup u pripremi i osmišljavanju inovacija sutrašnjice. Ovaj fleksibilni pristup, revolucionaran u automobilskoj industriji, vrlo je blizak praksi drugih područja, kao što je industrija video igara.

Renault EZ-FLEX: inovativni eksperiment sa svrhom boljeg razumevanja poslednje faze gradske dostave

EZ-FLEX: PRIPREMA MOBILNOSTI SUTRAŠNJICE


U svetu u kojem će zbog rastućeg trenda urbanizacije do 2030. u gradovima živeti više od 60 % stanovništva, problem kretanja ljudi nije jedini koji treba ponovno razmotriti. Počinje i nova era u prevozu robe: brzina, fleksibilnost i pouzdanost su najveći zahtevi kupaca u vreme u kojem svedočimo izuzetno brzom rastu internet kupovine. Zahtev za sve kraćim i preciznijim vremenom dostave povezan je sa sve strožijim ograničenjima vožnje u gradovima i užim gradskim središtima.


Osiguravanje održive mobilnosti za sve, danas i sutra, je moto grupe Renault.
Nakon EZ-PRO konceptnog automobila, i Renault EZ-FLEX nam omogućava da nastavimo da istražujemo mobilnost sutrašnjice.


PR

Maserati treninzi sportske vožnje u Srbiji

Maserati treninzi sportske vožnje u Srbiji

Strast za brzinom kreira legendu o Maseratiju koja traje već 110 godina, a Maserati Delta Automoto, kao zvanični regionalni distributer ovog prestižnog italijanskog brenda, tu strast donosi i u našu zemlju...

SEAT S.A. beleži visok operativni profit

SEAT S.A. beleži visok operativni profit

Danas je SEAT S.A. predstavio svoje rezultate za 2023. godinu uz strategiju za naredne godine. Prošle godine, operativni profit je dostigao rekordnih 625 miliona evra, povećavajući se za 592 miliona evra (2022: 33 miliona evra)...

Svečano otvoreni DDOR BG Car Show 08 i 16. Motopassion

Svečano otvoreni DDOR BG Car Show 08 i 16. Motopassion

Sajam automobila DDOR BG Car Show 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme „Motopassion“ svečano su otvoreni 20. marta, na kraju „novinarskog dana“ namenjenog medijskim profesionalcima, dan pre nego što u sajamske hale uđu prvi posetioci...

123456. . .1593
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje