AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

54. Međunarodni salon automobila i 13. Međunarodni sajam motocikala - Biće više od 100 premijera za oči, uši i nos!

54. Međunarodni salon automobila i 13. Međunarodni sajam motocikala - Biće više od 100 premijera za oči, uši i nos!

Dat je znak za izlazak na startnu liniju. Ovogodišnji Međunarodni salon automobila, najugledniji i najstariji regionalni događaj u sektoru automobilske industrije, i Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion", počinju 22. marta i trajaće punih deset dana - sve do 31. marta...

Biće predstavljeni svi vidovi drumskog saobraćaja, automobilske i prateće industrije, lakih dostavnih vozila i garažno-servisne opreme, ali i adekvatna ponuda pratećih usluga banaka, lizing kompanija i osiguravajućih društava.


Sedam dana pre otvaranja sajamskih kapija, prema spisku koji do početka sajma može da bude samo bogatiji, ovogodišnji Salon automobila 2019. obogatiće 35 automobilskih brendova. Od tog broja, 26 brendova je prijavilo čak 48 premijera, a 15 brendova je prijavilo dodatnih 32 noviteta ili redizajna. U sektoru lakih motornih vozila na sajmu će se pojaviti 11 brendova.


Na "Motopassionu" će mesto naći čak 36 brendova, a 23 brenda su prijavila čak 50 premijera.


U obilju brendova, modela, premijera i noviteta, neki posetioci će se pouzdati u vlastite oči i uši uživajući u dizajnu, performansama i zvukovima moćnih mašina, a ne mali broj njih će na sajam požuriti verujući nosu, namirisavši priliku za kupovinu dobrog novog automobila ili motocikla pod povoljnim sajamskim uslovima.


Takve prilike koja se ne propušta prvi su postali svesni distributeri i uvoznici, motivisani prošlogodišnjim uspešnim poslovanjem na domaćem tržištu, "pogurani" i prošlogodišnjim, takođe uspešnim, beogradskim Sajmom automobila. Jer, prema podacima Srpskе asocijacijе uvoznika vozila i delova, u Srbiji tokom 2018. godine prodato sedam odsto više novih automobila nego 2017. To se posebno odnosi na laka komercijalna vozila, čiji je rast, zbog specifičnih uslova finansiranja prodaje, u nekim segmentima doslovno eksplodirao (procenjuje se da je u solidnoj privrednoj situaciji za svaku novu fabriku potrebno minimalno 50 vozila, što je odlična prilika za kupvinu automobila za koji se ne plaća PDV). U celini, radi se o prvom ozbiljnijem rastu automobilskog tržišta u Srbiji u poslednjih nekoliko godina, čime je dostignut donedavno nedostižan broj od preko 25.000 putničkih i oko 5.550 lakih komercijalnih vozila. (Prostor za tržišno napredovanje prodavci vide i u proceni da je srpsko tržište realno spremno za oko 60.000 vozila.) Kupce je našlo i oko 2.000 luksuznih vozila, a među njima i značajan broj onih skupljih od 200.000 evra.


Naslanjajući se i na ovakav trend, izrazita većina uvoznika i distributera se, kao po dogovoru, opredelila za nuđenje sajamskih povoljnosti ne samo tokom nego i znatno pre sajma, ili povodom sajma. Gotovo listom su takve povoljnosti oročene i završetkom sajma, a neki prodavci su izričito naglašavali da su povoljnije predsajamske ponude ujedno i sajamske i da tokom samog sajma neće biti dodatnih. Očigledno je procenjeno da je u aktuelnim tržišnim okolnostima ovakav princip stimulisanja prodaje, koji nije ograničen trajanjem sajma, povoljniji i za prodavce i za potencijalne kupce.


Čini se da je "nogu" prvi povukao Euro Sumar, uvoznik i serviser automobila i motocikala marke Suzuki, koji je uoči i povodom prolećnog Salona, još početkom decembra 2018. "korigovao naniže" cene automobila ove marke, obaveštavajući javnost da neće biti dodatnog snižavanja cena tokom samog sajma. Gotovo svi prodavci koji su kasnije najavljivali finansijske povoljnosti za svoje kupce u ovakvom pristupu videli su prednosti. To nikoga od njih nije sprečilo da u širem nego ranije predsajamskom periodu ponudi obilje pogodnosti za kupovinu u raznim formatima - za gotovinu, na kredit, na lizing, uz sajamske bonuse, privilegovane kamate ili bez njih itd. Najčešće i uz značajnu dozu "personalizacije" uslova finansiranja. Kupcima je, sa druge strane, važno da benefita od sajamske kupovine ima i da nisu male. Štaviše, često su i veoma stimulativne.


Radno vreme sajmova biće od 10 do 20 časova, a poslednjeg dana od 10 do 19 časova.


Pojedinačna ulaznica koštaće 400 dinara, grupna 300, grupna za za učenike i studente 200, a ulaznica za "Family Day" (za roditelje sa decom do 16 godina) 800 dinara. Parking u krugu sajma plaća se 150 dinara po satu.


PR

U dve „plave nedelje“ Fordova vozila s nižim cenama i poklon paketom

U dve „plave nedelje“ Fordova vozila s nižim cenama i poklon paketom

U celoj Fordovoj prodajno-servisnoj mreži u Srbiji generalni uvoznik, Grand Motors, od 20. maja do 3. juna organizuje prodajnu kampanju Blue week, tokom koje će potencijalnim kupcima, po posebnim, atraktivnim uslovima biti ponuđena ograničena količina novih i korišćenih automobila i lakih komercijalnih vozila ove marke, ali i „polovnjaci“ drugih proizvođača.

Kia i Hyundai će sa Rimcem razvijati električna vozila visokih performansi

Kia i Hyundai će sa Rimcem razvijati električna vozila visokih performansi

Hyundai Motor Group (HMG), koje je deo i Kia, i Rimac Automobili (Rimac) najavili su svoje strateško partnerstvo kroz koje grupa Hyundai-Kia (HMG) pojačava svoje napore da postane lider u proizvodnji električnih vozila visokih performansi (EV) i ojača svoj status u ostvarenju programa „čiste mobilnosti" (eng. Clean Mobility).

Toyota Prius auto godine po izboru britanskih vozača

Toyota Prius auto godine po izboru britanskih vozača

Prius – svetski začetnik i najprodavaniji samopunjivi hibridni automobil – zabeležio je uverljiv učinak prema Driver Poweru, osvojivši i dodatne nagrade: u kategoriji Kompaktnog porodičnog automobila, te osvojivši prvo mesto po potrošnji goriva i troškovima eksploatacije, pri čemu obe nagrade osvaja drugu godinu zaredom...

123456. . .1416
Ott Tanak - Toyota Yaris WRC - Rally Chile
Slika nedelje