AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Renaultov plan 2022: Drive the Future

Renaultov plan 2022: Drive the Future

Grupa Renault je predstavila Drive the Future, novi šestogodišnji plan kojim namerava da ostvari godišnje prihode veće od 70 milijardi eura1, operativnu maržu veću od 7% do kraja plana, uz minimalnu maržu od 5% i pozitivan slobodni novčani tok svake godine...

Plan Drive the Future je u skladu sa vizijom grupe Renault: održiva mobilnost za svakoga, danas i sutra.

Grupa Renault predviđa da će u sklopu plana Drive the Future prodaja porasti za više od 40% na više od 5 miliona primeraka, u poredjenju sa 3,47 miliona prodatih primeraka u 2016-oj a sve zahvaljujući širenju palete modela, uključujući u segmentima lakih komercijalnih i električnih vozila, vozila bez emisija, kao i uspehu globalno dostupnih modela. Plan se zasniva na ulaganjima u odeljenja za istraživanje i razvoj kao i globalne ekonomije razmera Renaulta, Nissana i Mitsubishija, najveće automobilske grupacije na svetu, uz zadržavanje finansijske discipline i efikasnosti.


Drive The Future se nastavlja na uspeh prethodnog plana Grupe Renault Drive the Change, koji je doneo rekordan rast i operativnu dobit, veću sinergiju kroz saradnju sa Nissanom, povećanu prisutnost u određenim regijama, bogatiju ponudu modela i vodeći položaj u segmentu vozila bez emisija na evropskom tržištu.


Carlos Ghosn, predsednik i glavni izvršni direktor Renaulta, izjavio je: „Grupa Renault sada je zdrava, profitabilna globalna kompanija koja puna samopouzdanja može da gleda u budućnost. Cilj plana Drive the Future jeste ostvarivanje snažnog, održivog rasta koji se zasniva na ulaganjima u ključne regije i proizvode kao i korišćenju resursa i tehnologija Alijanse, čime ćemo povećati svoju konkurentnost. Uz podršku Renaultovih zaposlenih, novim planom ćemo osloboditi svoj puni potencijal za inovacije i rast u industriji koja se sve brže menja.”


1 prema srednjem bankarskom kursu od septembra 2017.
2 uključujući Avtovaz, konsolidovano 31. decembra 2016.

Najvažniji elementi plana uključuju:


profitabilan rast na svetskom nivou:


- 21 novo vozilo, uključujući tri nova modela
- veća Renaultova prisutnost u Rusiji i ulaganja u AVTOVAZ (Lada)
- ubrzan rast kineskog tržišta, nove strateške saradnje u područjima električnih i lakih komercijalnih vozila
- tržišni rast u Brazilu, Indiji i Iranu


veličina Alijanse i tehnologije kao podrška rastu:


- 4,2 milijarde eura uštede u postupku proizvodnje (Monozukuri) za vreme plana
- zajedničke platforme – 80% vozila grupe Renault
- ulaganje u istraživanje i razvoj – 18 milijardi eura tokom šest godina, uz multiplikativni učinak Alijanse
- povezanost – 100% povezanih vozila na ključnim tržištima
- autonomni sistemi – 15 modela spremnih za autonomnu vožnju
- nove usluge mobilnosti – usluge prevoza, robotizovane taksi usluge do kraja plana


ključne prednosti Grupe Renault:


- globalno dostupna paleta lakih komercijalnih vozila; preuzimanje vodećeg položaja u svetu
- povećanje već uspešne palete globalno dostupnih modela
- vodeći položaj u segmentu električnih vozila – osam vozila na potpuno električni pogon, 12 hibridnih modela
- RCI BANK i usluge – podsticanje vernosti kupaca i širenje povezanih usluga i usluga mobilnosti


Drive the Future uključuje i ulaganja u digitalizaciju svih delova kompanije, zapošljavanje novih talenata i razvoj veština. Planom će se povećati proizvodna konkurentnost, smanjiti uticaj na okolinu i postići veći nivo održivosti.


Drive The Future - prezentacija će biti dostupna od 6. oktobra 2017. na stranicama www.group.renault.com,a za više informacija posetite www.drivethefuture.groupe.renault.com.


PR

 

Hyundai Srbija nastavila akciju  Superheroji na putu

Hyundai Srbija nastavila akciju Superheroji na putu

U subotu 14.10.2017 u Hyundai centru na Novom Beogradu, u Ulici Milutina Milankovića 7V Hyundai Srbija je nastavila akciju prikupljanjem novčanih sredstava za Osnovnu školu “Miodrag Matić”, započetu u junu ove godine, u sklopu akcije povećanja bezbednosti u saobraćaju dece školskog uzrasta.

I Mitsubishi stao uz Crvenu Zvezdu

I Mitsubishi stao uz Crvenu Zvezdu

Košarkaški klub Crvena zvezda mts dobio je novo pojačanje. Svetski poznati proizvođač automobila, kompanija ’’Mitsubishi’’ postao je novi Zvezdin partner...

„Perfectly Keyless“ sistem kompanije Bosch pretvara pametni telefon u ključ od automobila

„Perfectly Keyless“ sistem kompanije Bosch pretvara pametni telefon u ključ od automobila

Ovo je situacija u kojoj će se većina prepoznati: u jutarnjoj žurbi ne možemo da nađemo ključ od automobila. Svako ko je ijednom imao ruke pune kesa iz kupovine poželeće da je „Sezame, otvori se“ sve što je potrebno izgovoriti da se vrata od automobila otvore. Kada se pametni telefon pretvori u ključ za automobil, Bosch će staviti tačku na ovaj iscrpljujući lov na ključ...

123456. . .1338
Volvo XC40 (2018)
Slika nedelje