AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Kompanija Hyundai predstavila je svoj hot-hatch model i30 N, koji će se za mesto pod suncem boriti sa modelima kao što su Golf GTI, Leon Cupra, Civic Type R... 

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Južnokorejski hot-hatch biće sportista za svaki dan. Pokreće ga 2.0 Turbo motor, koji će biti dostupan u dva nivoa snage. Za one koji se odluče za standardan i30 N, predviđen je agregat maksimalne snage 250 KS (184 kW) i maksimalnog obrtnog momenta 353 Nm.

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Za one koji žele više, Hyundai je pripremio i30 N Performance, kojeg pokreće motor maksimalne snage 275 KS (202 kW), dok je maksimalni obrtni moment ostao isti, ali je dostupan u širem opsegu obrtaja. Deo paketa su i veće kočione komponente, pneumatici Pirelli P Zero, felne prečnika 19 inča, blokada diferencijala. Naravno, tu je i izduvni sistem sa aktivnim klapnama, što obećava vrhunski zvuk.

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Iz Hyundaija ističu, da je motor podešen da linearno razvija snagu, bez obzira na činjenicu da je opremljen turbopunjačem. Obe verzije imaju pogon na prednje točkove, posredstvom šestostepenog manuelnog menjača. Kasnije bi se u ponudi trebala naći i verzija sa automatizovanom transmisijom. 

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Iako automobil koristi bazu nove generacije modela i30, iz južnokorejske kompanije tvrde, da je nove verzija N (ime je određeno po prvom slovu imena razvojnog centra Hyundaija Namyang) razvijena potpuno od početka. Pored novog motora, potpuno novo je i oslanjanje, koje se kompletno razlikuje od drugih verzija. Klirens je smanjen, napred je oslanjanje tipa McPherson, a pozadi multilink. Za prilagođavanje oslanjanja različitim potrebama, zadužen je sistem adaptivnih amortizera. 

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Hyundai i30 N nudi pet režima vožnje - Eco, Normal, Sport, N, N Individual, kojima se utiče na rad amortizera, reakcije motora, zvuk motora, blokade diferencijala i ESP sistema. Elektronski program stablinosti (ESP) moguće je potpuno isključiti.


U enterijeru pažnju privlače sportska sedišta, sportske nožne komande, i mnogobrojni detalji koji asociraju na pravi takmičarski automobil.


Automagazin.rs

Sada i zvanično – BMW M2 Competiton

Sada i zvanično – BMW M2 Competiton

BMW je predstavio javnosti novu verziju BMW M2 Competition, naslednika modela M2 Coupe. Ovaj model dolazi sa trolitarskim M TwinPower rednim šestocilindarskim turbo benzinskim motorom, viđenim kod većih modela BMW M3 i M4.

123456. . .1368
BRABUS 800 Coupé
Slika nedelje