AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Budućnost pripada svima - Opel predstavlja novi moto marke, novi logo i novu kampanju

Budućnost pripada svima - Opel predstavlja novi moto marke, novi logo i novu kampanju

Budućnost pripada svima“ je novi moto Opela, koji naglašava sopstvena očekivanja: Opel demokratizuje buduće tehnologije i čini ih dostupnim svima...

Ovaj pristup je duboko ukorenjen kada je o istoriji marke reč, podržan primerima poput uvođenja trostepenog katalizatora kao standardne komponente (1989.), instaliranja vazdušnih jastuka pune veličine u sva putnička vozila (1995.), debitovanja sistema personalne konektivnosti i servisne asistencije Opel OnStar (2015.), i aktuelnog tržišnog lansiranja revolucionarnog Opel Ampera-e električnog automobila, koji poseduje voznu autonomiju od 520 kilometara (po NEDC-u). Unakrsna medijska kampanja za novu perjanicu, Insigniju, prva je u kojoj će se pojaviti novi slogan i doterani Opelov logo u vidu munje. Jirgen Klop je idealan ambasador za potpuno novi moto marke.


Automobilska industrija se menja brže i temeljnije nego ikada ranije. Samo vozilo nije više u centru pažnje. Umesto toga, fokus je premešten na prevoz ljudi – što je promena utvrđenog obrasca. Od mehaničkog ka digitalnom, od fosilnih goriva ka elektricitetu, od posedovanja automobila do solucija prevoza vezanih za datu potrebu. „Novi slogan ’budućnost pripada svima’ svoj izvor ima u Opelovoj duši. Reč je o posvećenju, pristupu i obavezi – što je mnogo više od jednostavnog obećanja kada je o proizvodima reč“, rekla je direktorka Opelovog dizajna, Tina Miler (Tina Müller). „Ova marka je pionir u demokratizovanju inovacija. Mi smo oduvek premijum tehnologije činili dostupnim širokom auditorijumu. Novi slogan premošćuje prazan prostor između Opelove istorije i budućeg programa marke. To je ono što nas pokreće i to je ono za šta sa Opel kao marka zalaže“, dodala je Tina Miler.

Budućnost pripada svima - Opel predstavlja novi moto marke, novi logo i novu kampanju

Pet reči, jedna poruka: Opel pokreće inovacije za svakoga


Novi slogan naglašava dve strane Opelovog pozicioniranja brenda: „Budućnost...“ – ovo se odnosi na to da su moderne solucije prevoza moguće jedino kroz neprestane inovacije. To je nešto na čemu Opel radi na dnevnom planu. „...pripada svima“ naglašava da ove solucije i buduće tehnologije nisu rezervisane samo za odabrane već su namenjene svima. „Budućnost nije elitistički luksuz već kvalitet života za sve“, rekla je Tina Miler. Opel je oduvek bio pionir u demokratizaciji inovacija i premijum tehnologija. Uvođenje trostepenog katalizatora i opremanje svih putničkih automobila vazdušnim jastucima pune veličine predstavljaju prekretnicu u podizanju svesti u oblasti ekologije i bezbednosti. Što se bliže prošlosti tiče, moderna IntelliLux LED® matrična svetla u C segmentu, personalna konektivnost i servisni asistent Opel OnStar, kao i revolucionarni Opel Ampera-e električni automobil, glavni su primeri. Ove tehnologije čine vožnju bezbednijom i prijatnijom ili drugim rečima bolju za ljude. „Inovacije koje želimo da isporučimo nisu razvili inženjeri za inženjere već inženjeri za narod“, rekla je Tina Miler. Opel na taj način želi da napravi odlučujući doprinos humanijem svetu prevoza. Svet sutrašnjice, kojeg će karakterisati autonomna, električna vozila, i u kojem će ljudi uvek biti u pokretu i povezani jedni s drugima – u skladu sa Opelovim motoom: „Budućnost pripada svima.“


„Ovaj moto marke predstavlja pristup prema spolja i misiju ka unutra: On takođe šalje snažan unutrašnji signal našim zaposlenim, koji sa srcem i dušom svakodnevno rade na boljoj budućnosti“, dodala je Tina Miler. Novo pozicioniranje brenda je razvijeno u kooperaciji sa firmom Scholz & Friends. Reč je o agenciji koja je već odgovorna za kampanju „Umparken im Kopf“ (promeni svest) iz 2014., koja je jedna od najuspešnijih kampanja u okviru automobilske industrije u Nemačkoj, i koja je odigrala značajnu ulogu u povratku Opela kao marke.


„ ’Umparken im Kopf’ se zalaže za nov način razmišljanja koji prevazilazi predrasude. „Budućnost za svakoga“ podržava ubeđenje da jedino zajedno možemo da upravljamo budućnošću. Oba slogana imaju jednu stvar zajedničku: Oni otelotvoruju stav koji je veći od samog brenda i koji iskače iz granica „automobilske“ kategorije“, rekao je Frank-Mihael Šmit (Frank-Michael Schmidt), šef Scholz & Friends.


„Novi slogan ima nešto zajedničko sa ’Umparken im Kopf’ (promeni svest). Oba saopštavaju stav koji je iznad same marke i koji se prostire van granica ’automobilske“ kategorije“, rekao je F.M. Šmit (F.M. Schmidt), šef reklamne agencije Scholz & Friends, čovek koji je razvio Opelov moto. Početak nove ere takođe najavljuje i nova Opelova „munja“. Fokusiranje na ono suštinsko je od ključnog značaja. Iz tog razloga, smernice za redizajniranje Opelovog logoa su bile jasnoća i jednostavnost. Samim tim, svi komunikacioni kanali će koristiti Opelov logo sa jasnim 2D izgledom, kao što je današnji. Očigledno, osnovne komponente posebnog Opelovog logoa će biti zadržane – sa krugom kao simbolom točka i munjom kao znakom čiste energije. Jasno za prepoznavanje, čak pri ovlaš pogledu: jednostavno – direktno – potpuno.


Kako je urađen moderan liderski stil: Nova Insignia sa premijum tehnologijom za sve


Nova Opel Insignia tačno demontrira šta ovaj moto znači sa proizvodnog aspekta. Novajlija je prvi serijski automobil sa novim logoom, u ovom slučaju u 3D izdanju, i nudi širi raspon inteligentnih tehnologija od bilo kojeg drugog modela u segmentu. Ponuda se pruža od modernih IntelliLux LED® matričnih svetala i ultramodernog pogonskog sistema na sve točkove, do inteligentnih sistema vozačke asistencije i „head-up“ displeja. Atraktivna ponuda, posebno za kupce koji su do sada pokazivali više interesovanja za skupe premijum marke. Drugim rečima, nova Insignia je istinski lider – „made in Germany“. Prema tome, nova komunikaciona kampanja od 360 stepeni otvara se sloganom „nemačka tehnologija za svakoga“, a u glavnoj ulozi se nalazi poznati Opelov ambasador, Jirgen Klop.


Neuobičajena glavna reklama kampanje, koja počinje odmah, sve pojašnjava: „Tu je novi stil rukovođenja – autoritativan ali ne i diktatorski, proračunat ali svestan osećanja, ide napred ali vodi i sve ostale sa sobom: Nova Insignia. Nemačka tehnologija za svakoga.“ Motivišući lider od samog starta, koji nikoga ne ostavlja za sobom. Nova Insignia je upravo za takve ljude, jer to je automobil za one koji znaju šta je važno. Ko bi ove vrednosti mogao da predstavlja bolje od pristupačnog i nekonvencionalnog Jirgena Klopa?


PR

123456. . .1319
Nissan Qashqai 2018
Slika nedelje