AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Srbija - znanje i igrice za bezbedne ulice

Hyundai Srbija - znanje i igrice za bezbedne ulice

U utorak, 18.04.2017. održana je poslednja u nizu akcija pod nazivom Znanje i igrice za bezbedne ulice, u Ušće tržnom centru. Centralno dešavanje akcije odvija se u tržnim centrima koja deca često posećuju i gde se osećaju opušteno...

Hyundai Srbija - znanje i igrice za bezbedne ulice

Kroz igru i zabavu se najbolje uči, pa su tako kroz interaktivnu radionicu deca bila u prilici da na lak način nauče osnove bezbednog ponašanja u saobraćaju. Prethodne akcije održane su u TC Delta City i Stadion 07. i 11. aprila gde su gosti bili učenici osnovnih škola Radoje Domanović i Branislav Nušić iz Beograda.
Postavljena je improvizovana raskrsnica na kojoj su deca uz pomoć policajca rešavala zadate saobraćajne situacije, dok su drugi učestvovali u kretivnoj radionici sa crtežima na temu bezbednosti u saobraćaju. Instruktori bezbedne vožnje su pojašnjavali važnost i način upotrebe dečijeg sedišta u vozilu. Učenici su učestvovali su u edukativnoj radionici i na taj način kroz igru naučili osnove o pravilnom kretanju na ulici, prelasku raskrsnice na obeleženom pešačkom prelazu i kretanju preko raskrsnice koju reguliše semafor. Direktorka škole Branislav Nušić, gospođa Marijana Stefanović, izjavila je da škola podržava povećanje svesti u javnosti o ovoj bitnoj temi i ulaže napore kako bi učenici ove poznate, jedne od najstarijih škola u gradu, bili što bolje edukovani o bezbednom ponašanju u saobraćaju.

Hyundai Srbija - znanje i igrice za bezbedne ulice

U obuci o pravilnom korišćenju dečijeg sedišta učestvovali su zajedno sa decom i njihovi roditelji. Pored ovih edukativnih radionica, kreativnost na temu bezbednosti u saobraćaju iskazala su deca, mali slikari, koja su kroz likovne radove pokazala poznavanje saobraćajnih pravila. Svi radovi na temu bezbednosti u saobraćaju, na kraju akcije učestvuju u izboru za najbolji crtež koji će biti posebno nagrađen na likovnoj izložbi koju će organizovati Hyundai Srbija. Akcija ''Znanje i igrice za bezbedne ulice'' koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, a koju organizuje Hyundai Srbija, ima dugu tradiciju, od 2008. godine do danas, a podržali su je za ovaj dugi niz godina Narodna kancelarija predsednika Republike Srbije, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Saobraćajna škola u Zemunu, brojni profesori Saobraćajnog fakulteta i javne ličnosti.

Hyundai Srbija - znanje i igrice za bezbedne ulice

Prepoznali smo potrebu da se povećanju bezbednosti u saobraćaju aktivno priključi šira javnost i što veći broj društveno odgovornih kompanija, što je takođe i globalno opredeljenje Hyundai Motor Company, koja akcije ovog tipa organizuje širom sveta.


Naša poruka javnosti je da od najranijeg detinjstva treba uticati na decu i isticati neophodnost i važnost bezbednosti u saobraćaju, bilo da u saobraćaju učestvuju kao pešaci ili kao putnici u vozilu, sa krajnjim ciljem kako bi broj poginulih i povređenih u saobraćajnim nezgodama svake godine bio sve manji.


Akcija je zamišljena kao podrška trenutno aktuelnoj temi bezbednosti u saobraćaju, uz podršku najuticajnijih TV, print i digitalnih medija.


PR

Šampioni voze Ford!

Šampioni voze Ford!

Ford, verni pratilac vrhunskih sportista širom sveta, obnavlja marketinšku saradnju sa srpskim najtrofenijim sportom – košarkom...

Peugeot i Zvezda u istom timu

Peugeot i Zvezda u istom timu

Renomirani proizvođač automobila ’’Peugeot’’ novi je tehnički sponzor KK Crvena zvezda mts. Ugovor između Zvezde i svetski poznate kompanije potpisan je na dve godine...

123456. . .1328
Rolls-Royce Phantom 2018
Slika nedelje