AutoMAGAZIN - Vesti

Ford Fiesta - Grand Motors
ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Autopromet - najnovije tehnologije u službi klijenata

Autopromet - najnovije tehnologije u službi klijenata

Prethodne godine, kompanija Autopromet je proslavila četvrt veka uspešnog rada, od čega dve decenije nosi status ovlašćenog partnera Opel-a. Zahvaljujući konstantnom radu i usavršavanju, nekada mali porodičan posao se razvio u uspešan servis i salon automobila...

Autopromet - najnovije tehnologije u službi klijenata

Prepoznavši važnost unapređivanja, AUTOPROMET se posvetio obučavanju kadra u programima GM akademije i ulaganju u najmodernije alate i tehnologije što im omogućava visok kvalitet usluga koje pružaju i produktivnost na visokom nivou. Dokaz za to je i sertifikat R-MAX koji ova kompanija poseduje od 2015. godine. O procesu prilagođavanja za ovaj sertifikat brinuli su eksperti iz Japana i Mađarske.  

Ključ uspeha AUTOPROMET-a je pre svega u velikoj posvećenost zahtevima i potrebama klijenata. Njima su na raspolaganju čak i usluge prijema vozila van radnog vremena, korišćenje zamenskih vozila po veoma povoljnim cenama (1500 din/8 sati), a aktivan je i „hotel za gume“ (100 din po gumi mesečno). Sve usluge moguće je dogovarati i zakazivati kako putem društvenih mreža, tako i kroz opcije sistema „myOpel“ - putem web sajta i aplikacije na mobilnim telefonima.

Autopromet je u velikoj meri uspeo da promeni navike vlasnika starijih i novih vozila. Tako vlasnicima Opelovih vozila stoje na raspolaganju programi 4+ i 7+ koji podrazumevaju popuste na delove i usluge za vlasnike starijih vozila. Pored toga, klijenti mogu da se opredele i za, takozvane „alternativne delove”. Tim putem, vlasnici svoje vozilo održavaju na najstručniji mogući način, ali po prihvatljivijim cenama. Nisu zaboravljeni ni vlasnici onih „novijih“ vozila čija garancija je zvanično istekla. Putem programa „Good will“ koji predstavlja zajedničko učešće Opela i servisa u eventualnim većim kvarovima i troškovima klijenta nastalim u periodu po isteku garantnog roka, može se značajno jeftinije i pažljivije voditi briga o vozilu.


Rezultati ovakvog pristupa nisu mogli da izostanu, pa je AUTOPROMET i u prošloj godini bio ovlašćeni Opel servis sa najvećim brojem klijenata u Srbiji, dok se služba prodaje dugi niz godina izdvaja na vrhu po broju prodatih Opel automobila.


PR

Bosch: transformišemo pogonski sistem

Bosch: transformišemo pogonski sistem

Bosch procenjuje da će oko 20 miliona hibridnih i električnih vozila biti proizvedeno u 2025. godini. Bosch smatra da je elektromobilnost oblast koja će biti veoma značajna u budućnosti. U skladu sa tim, dobavljač tehnologija i usluga, osniva poslovnu jedinicu specijalizovanu za elektromobilnost, koja će biti deo novog odeljenja za pogonska rešenja (Powertrain Solutions).

123456. . .1294
BMW i Inside Future Concept (2017)
Slika nedelje