AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel pruža uvid u budućnost sa sledećim korakom razvoja brenda

Opel pruža uvid u budućnost sa sledećim korakom razvoja brenda

Dok Opel naporno radi na tome da postane visoko efikasna automobilska kompanija u okviru PSA grupe, kao što je i najavio izvršni direktor Mihael Lohšeler (Michael Lohscheller’) tokom predstavljanja strateškog plana PACE! prošlog novembra, takođe se fokusira i na jačanje i razvoj...

Pre kraja godine, konceptno vozilo koje se trenutno kreira u dizajnerskom studiju pokazaće u kom pravcu se kreće Opel.


,,PACE! je kompas za održivu i uspešnu budućnost za Opel'' rekao je Mihael Lohšeler (Michael Lohscheller). ,,Pored povećanja profitabilnosti i efikasnosti, PACE! uključuje i jačanje brenda Opel. Zato sam ja dao svojim timovima zadatak da izoštre Opelov profil i da kreiraju koncept automobil koji simbolizuje pravac u kom se krećemo.''


Nemački, pristupačan, uzbudljiv – ovo su tri vrednosti brenda koje su utkane u DNK svakog Opelovog modela i inicijative i tako će i dalje biti u budućnosti. Poslednjih meseci, Opelovi dizajnerski, marketinški i inženjerski timovi su pronalazili odgovore na pitanje kako ove vrednosti mogu još bolje biti oličene u dizajnu, tehnologiji, suštini Opelovih automobila i pristupu koji kompanija ima prema svojim klijentima.Tim oko potpredsednika za dizajn Marka Adamsa revidirao je filozofiju Opelovog dizajna i namerava da primeni značajne fine radove prilikom kreiranja budućih bestselera iz Riselshajma. Prvi uvid u to šta budućnost nosi i kako će Opelovi modeli izgledati sredinom sledeće dekade je sada otkriven – i dalje skriven ispod plašta, ali već otkriva detalje vrednje pažnje.

Jedan element koji je dizajnerski tim želeo da prenese na novi nivo jeste kako moderne nove ,,nemačke odlike’’ mogu da budu izražene u budućim proizvodima, čime će se izoštriti profil brenda.


,,Nove nemačke odlike znače da mi sebe definišemo ne samo na osnovu tradicionalnih nemačkih vrednosti. Naravno, inženjerska izvrsnost, tehnološke inovacije i izvanredan kvalitet ostaju važni za nas. Međutim, moderna Nemačka je mnogo više od ovoga. Mi smo otvoreni za svet, slobodoumni, i zaista brinemo o ljudima – na nemačkom, ovaj pristup se naziva ,,menschlich’’ – jednom rečju čovečni. Naši klijenti, gde god da žive i odakle god da dolaze, su naša smernica i kompas za sve što radimo,’’ objasnio je Adams.


Dva osnovna stuba Opelove buduće filozofije dizajna direktno potiču iz izraza novih nemačkih odlika: odvažnost i čistoća.


,,Opelov dizajn je emocionalan, skulpturalan i samouveren, mi kreiramo uzbudljive dizajne koji se ističu. Ovo smo sumirali izrazom odvažan. Drugi ključni aspekt nemačkog dizajna je njegova jasnoća, intuitivnost i fokus. Ovo je izraženo u epitetu čist.’’ objasnio je Adams. Prethodne iskonske dizajne iz Opelove prošlosti jasno odlikuju ove osobine. Jedan od najsjajnijih primera ovog principa odvažan i čist je Opel CD koji je oduševio međunarodnu publiku kada je proslavio svoju svetsku premijeru na Salonu automobila u Frankfurtu 1969.


Ovi ključni elementi su takođe jasno vidljivi u poslednjoj zamisli iz dizajnerskog centra u Riselshajmu – kritički priznatog GT koncepta.
,,Snažne proporcije, jednostavne ali skulpturalne površine, smela grafika, i retki ali izuzetno dobro izvedeni detalji – konceptnog automobila koji pripremamo nastavlja da razvija principe koje smo istraživali sa GT konceptom. Postoji jasan kontinuitet i doslednost u načinu na koji mi izražavamo vrednosti Opela. Međutim, napravili smo nekoliko koraka unapred i sada postavljamo strukturu za buduće lice Opela. Ovo će biti artikulisano oko onoga što sada nazivamo Opel Kompas,’’ objasnio je Adams. Opel Kompas organizuje elemente dizajna budućeg lica Opela oko dve snažne ose koje presecaju amblem brenda – koji postaje tačka fokusa više nego ikada pre. Centralna linija na poklopcu motora predstavlja vertikalnu osu, koja će postati odvažnija i čistija u svom pristupu. Horizontalnu osu simbolizuje tipičan potpis dnevnih svetala u obliku krila koji će i dalje biti ojačan i razvijen na svim budućim Opelovim vozilima. Konceptni automobil, koji će biti predstavljen pre kraja godine, biće prvo vozilo koje će predstaviti buduće lice Opela dizajnirano po principima Opel Kompasa.

 


PR

Zimska servisna akcija u Hondi

Zimska servisna akcija u Hondi

Tradicionalna Honda zimska servisna akcija, koja vozačima Honda modela obezbeđuje mnogobrojne pogodnosti kada je reč o održavanju i opremanju vozila počela je 01. novembra i trajaće do 31.marta 2019. godine...

123456. . .1390
Novi BMW serije 3 (G20)
Slika nedelje