AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

Nakon svetske premijere u Berlinu i Parizu, u prisustvu velikog broja ljubitelja brenda Volkswagen, ličnosti iz javnog života i predstavnika medija, na stazi Nacionalne vozačke akademije - NAVAK prezentovana je sedma generacija Golfa...

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

Gosti Volkswagena, među kojima su bili i popularna glumica Danina Jeftić, voditelj Dragan Marinković Maca, i pevač Igor Lazić Nigor isporobali su novi Golf. Nakon uzbudljive test vožnje prisutni su bili uvereni da je Golf sedme generacije vodeći automobil u svojoj klasi, sa odličnim karakteristikama, ne samo u pogledu tehničkog i ekonomskog dostignuća, već i u pogledu industrijskog dizajna. Novi Golf zastupa napredak i savršenstvo u svakom detalju i donosi revoluciju u svojoj klasi, sa veoma ekonomičnim motorima i obiljem unapređene tehnologije.

Dizajn Golfa sedme generacije

Konceptualno, novi Golf je baziran na MQB. To znači da je sve redizajnirano: od šasije i pogona u unutrašnjosti - ali i celokupni informacioni sistem i sistem zabave, kao i novi pomoćni sistemi.  Novi Golf je dugačak 4,255 metara što je za 56 mm više u odnosu na prethodnika, širi je za 13mm, što sada iznosi 1,799 metara i visok je 1,452 metara, što znači da je niži za 28 mm od prethodne generacije Golfa. Produženo je i međuosovinsko rastojanje, koje iznosi 2.637 mm. Veća je i zapremina prtljažnika, i to za 30 litara, tako da novi raspolaže sa 380 litara korisnog prostora u gepeku.

Dizajn novog Golfa u velikoj meri zasnovan je na prethodnoj generaciji ovog modela. Zaobljene linije na novom Golfu postale su oštrije i blago četvrtaste. To se najbolje uočava na prednjem delu automobila, farovima, haubi i krillima. Slično je i sa zadnjim branikom i stop svetlima. Novi detalj primetan je kod odvojenog trouglastog komada stakla na prozoru prednjih vrata, koji se nalazi tamo gde se na automobilima starijih generacija nalazilo leptir staklo.

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

Unapređena kabina novog Golfa u okviru tri novoa opreme

Osnovni Trendline paket je prilično bogat standardnom opremom: klima uređaj, elektropodizači prozora, ukrasni metalik detalji, novi multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, kožom obloženi upravljač, sistem za detekciju umora kod vozača, ESP kao i još mnogo toga. Nivoi standardne opreme su približni jedan drugome.

U srednjem paketu Comfortline, dostupani su izmedju ostalog:  tempomat, board kompjuter plus, 15 inčne alu felne, lumbalna podrška na prednjim sedištima i drugo.

Najviši Highline paket, standardno donosi luksuzne dodatke i vrhunsku opremu, kao što su multifunkcionalni volan, ambijentalno osvetljenje, ukrasni detalji od hroma,  16 inčne alu felne, i kvalitetne Alcantara materijale u enterijeru.

Volkswagen sa novim Golfom prezentuje napredak i savršenstvo u svakom detalju, pa je tako proširen i prostor na zadnjem sedištu.

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

Napredni sigurnosni sistemi - prvi Volkswagen sa sistemom sprečavanja višestrukih sudara

Bezbednost i komfor na visokom nivou parole su novog Golfa. Sistem automatskog kočenja nakon sudara, značajan je jer sprečava dalje kretanje i eventualne sekundarne udare automobila, nakon inicijalnnog sudara. Paket asistencije vozaču je u ponudi kao opcional kod nivoa opreme Comfortline i Highline. Ovaj paket obuhvata, ACC adaptivni tempomat, „Front Assist“ sistem praćenja okruženja sa funkcijom City Emergency Braking, Bi-xenon farovi sa LED dnevnim svetlima i adaptivnim svetlima, „Dynamic Light Assist“ dinamična kontrola glavnog svetlosnog snopa, paket Light and sight, „Lane Assist“ asistencija pri ostajanju u istoj traci, alarm protiv krađe „Plus“, detekcija saobraćajnih znakova.

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

Paleta unapređenih benzinskih i dizel pogonskih agregata

Dostupni su novi motori i 4Motion pogon na četiri točka koji obogaćuju veliku gamu novog Golfa. Ljubitelji Golfa uživaće u novoj generaciji motora koji nude veću ekonomičnost i niske vrednosti emisije CO2. Četiri nova motora: 1.2 TSI BlueMotion od 63 kW (85ks), 1.2 TSI BlueMotion od 77 kW (105ks), 1.4 TSI BlueMotion 90 kW (122ks) i 1.4 TSI BlueMotion od 103 kW (140ks) sa ACT (aktivan menadžment cilindara). Ovi motori se mogu kombinovati ili sa 6-stepenim manuelnim menjačem ili sa 7-stepenim menjačem sa duplim kvačilom (DSG). 4Motion pogon na sva četiri točka je dostupan kao opcional u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem i sa motorima, 1.6 l 77 kW (105ks) TDI BlueMotion tehnologija, 2.0 l 110 kW (150ks) TDI BlueMotion tehnologija.

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

Osnovni benzinski model (TSI) troši samo 4,9 l/100km, a osnovni dizel motor (TDI) troši 3,8 l/100km. TSI modeli imaju CO2 emisije od 115 g/km, dok TDI imaju CO2 emisiju od 99 g/km. Golf BlueMotion ima najbolje performanse: 3,2 l/100km i 85 g/km CO2. Još jedan novi motor je 1.4 TSI sa 103 kW/140 ks i automatskim isključenjem cilindra. Kombinovana potrošnja goriva ovog benzinskog motora, koji je podjednako sportski i postojan, iznosi 4,7 l/100km, čemu odgovara 109 g/km CO2. Veoma značajna činjenica je da je unapređena ušteda goriva za maksimalno 23%, u zavisnosti od izbora motora.

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

Foto:

 

U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!
U NAVAK-u prezentovan novi Golf - najbolji Golf ikada!

Porsche SCG

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Navikli smo da oznaku PRO u nazivu proizvoda vidimo u industriji mobilnih telefona. Od nedavno, ova oznaka svoje mesto pronašla je i u automobilskoj industriji. Posle višednevnog testa novog SUV modela na srpskom tržištu, možemo reći da je oznaka PRO u potpunosti opravdana. U ovom slučaju, PRO znači "napredan"...

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Mazda nam još jednom pokazuje da ne želi da prati trendove drugih automobilskih kompanija. U vreme kada veća zapremina motora, veći broj cilindara ili ne daj Bože dizel, već prokleti pojmovi, ova japanska kompanija nam šalje moderan dizel motor i to sa šest cilindara!

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Kuda ide BMW? Model koji nam najbolje pokazuje u kojem smeru će minhenski proizvođač u budućnosti ići, jeste upravo SUV iX. On je raskošan, futuristički, provokativan, megalomanski i ispunjen najnovijim tehnologijama. Ništa drugo nismo ni očekivali...

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Protekle sedmice imali smo priliku da na srpskim putevima isprobamo Mazdu CX-60, prvi model ovog japanskog proizvođača, koji otvoreno grabi u premium segment. I još po nečemu je prvi -  radi se o prvom automobilu Mazde, koji na naše tržište dolazi u plug-in hibridnoj verziji...

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Popularni korejski crossover na tržištu se nalazi od 2019. godine. Posle tri godine egzistencije na tržištu, u julu prošle godine nam je stigla njegova unapređena verzija, koju smo isprobali na srpskim putevima...

123456. . .36
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje