AutoMAGAZIN - Testovi

Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Vozili smo: redizajniran Ford Focus

Vozili smo: redizajniran Ford Focus

Na jučerašnjoj press konferenciji kompanija Grand Motors, generalni uvoznik Forda, Volva i Land Rovera za Srbiju, održala je prezentaciju redizajniranog Ford Focusa, kojeg smo imali prilike i da isprobamo u kraćoj vožnji. Sa proverenom mehanikom i licem po uzoru na novi Mondeo, na naše tržište stigao je blago osveženi Focus...

Vozili smo: redizajniran Ford Focus

Svega tri godine posle dolaska na tržište neupadljive druge generacije, Ford se odlučio da zategne bore modelu Focus. Zadatak dizajnera, pod vođstvom Martina Smitha, bio je da približi automobil aktuelnoj dizajnerskoj filozofiji Forda. Focus je četvrti model, u skladu sa novom folozofijom Kinetic Design. I uspeli su. Novi model već na prvi pogled fascinirao nas je svojom pojavom. Razvučena prednja svetla, uski otvor hladnjaka sa širokom hromiranom trakom i markantni trapezoidni otvor u odbojniku bude emocije.

Vozili smo: redizajniran Ford Focus

Za volanom osveženog Focusa osećamo se kao u novom Mondeu. Oko ručice menjača sija polirani aluminijum, a sve površine: volan, ručica menjača, dugmići, na dodir su jednako prijatni kao što izgledaju. Zahvaljujući novoj instrumentalnoj ploči, detaljima od aluminijuma i kvalitetnim materijalima u untrašnjosti smo se osećali izuzetno prijatno.

Vozili smo: redizajniran Ford Focus

Pod haubom se kriju poznati motori: pet benzinaca snage od 80 do 225 KS i tri dizelaša od 90 do 136 konjskih snaga. Automagazin portal imao je priliku da proba dva Ford Focusa. Jedan je bio opremljen 2-litarskim benzincem koji razvija 145 konjskih snaga pri 6 000 o/min, ali onaj koji nas je više impresionirao jeste Focus opremljen 2.0 TDCi agregatom snage 136 KS. Automobil raspolaže solidnom "porcijom" Obrtnog momenta (320 Nm pri samo 2 000 o/min) i vuče fantastično iz niskih obrtaja. Menjač je nemački precizan i pruža prijatan osećaj pri rukovanju. Ponašanje u vožnji ne treba komentarisati. Jer, ako je neka kompanija prvak sveta u reliju, onda pitanje agilnosti, preciznosti i dinamičnosti ne treba da bude predmet rasprave. Zaista, za volanom Focusa osećaj je fantastičan i automobil bezpogovorno ispunjava svaku naredbu vozača, što važi i za odlične kočnice, kako na benzinskom, tako i na dizel agregatu.

Vozili smo: redizajniran Ford Focus

Više detalja o Kinetic Focusu imaćemo posle dužeg testiranja, a što se tiče cena za redizajniranu generaciju Focusa, naglašeno je da će ostati na nivou starih. Goran Sarić - Automagazin

Ekskluzivno! Test: Suzuki Splash 1.2 GS

Ekskluzivno! Test: Suzuki Splash 1.2 GS

On je malen, On je šarmantan, On je štedljiv i nije preskup. U gužvi se snalazi kao riba u vodi, a dokaz da je "naš" test automobil izuzetno privlačan i atraktivan pokazala nam je i jedna gospođa na Novom Beogradu, koja je svojom Škodom umalo izazvala sudar "buljeći" u nas dok smo prolazili. Koliko je zaista dobar Suzuki veselog imena Splash imali smo prilike da se uverimo u višednevnom testu, zajedno sa Vladom Petrovićem.
Vladan Petrović o Hondi CR-V 2.2 i-CTDi

Vladan Petrović o Hondi CR-V 2.2 i-CTDi

Ekskluzivno za Automagazin portal, Hondu CR-V testirao je aktuelni reli šampion Srbije i pobednik nedavno održanog Sajamskog relija, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...
Test: Honda CR-V 2.2 i-CTDi

Test: Honda CR-V 2.2 i-CTDi

Sećate li se japansko-britanskog braka kada je Honda držala Rover pod svojom upravom? Iz tog vremena nastao je SUV imena CR-V. Iako mu ime nije nimalo maštovito, CR-V u svojoj trećoj generaciji dolazi nam kao atraktivan automobil koji kod posmatrača stvara želju za posedovanjem. Na višednevnom testu imali smo model Honda CR-V 2.2 i-CTDi, koji ponosno nudi temperament i harizmu jednog Honda automobila...
Test: Kia Ceed - osvajač iz Južne Koreje

Test: Kia Ceed - osvajač iz Južne Koreje

Objaviti rat Evropi na njenom terenu jeste velika hrabrost, ali Kia vrlo dobro zna šta čini. Razvijen u Evropi, uz pomoć Nemaca, uz garanciju od sedam godina, potpuno novi model Cee'd uliva strah u kosti konkurentima. Ovako samouveren potez Kie može se objasniti samo verom u kvalitet proizvoda. Na višednevni test dobili smo model Cee'd 1.6 CVVT, i zaključili smo da, osim znaka, Cee'd ima vrlo malo „istočnog“...
Test: Subaru Impreza 1.5R SE - Drugačija od drugih

Test: Subaru Impreza 1.5R SE - Drugačija od drugih

Subaru Impreza spada u one automobile koji su drugačiji od drugih. Osnovne Impreze uvek su bili dobri i pouzdani, ali kod nas vrlo retki, radni automobili za svaki dan. Ali, budimo realni - "stara" osnovna verzija Impreze nikada nije dobro izgledala. Gledano iz tog ugla, nova generacija Impreze predstavlja veliki korak napred, i obećava daleko širi krug kupaca od svog prethodnika, što je i bio cilj ovog japanskog proizvođača...
Test:  Mercedes A 180 CDI Autotronic - Beba je odrasla

Test: Mercedes A 180 CDI Autotronic - Beba je odrasla

U Stuttgartu su ozbiljno shvatili kritike vlasnika prethodne generacije, i Mercedes-Benz A klasa sada je automobil kod kojeg nema mesta za kompromise. Najmanji Mercedes odlikuju lepota i vrhunska tehnika, pokazujući kako je "Baby-Benz" dorastao ulasku u veliku ligu. Ali, A klasa više nije samo urbano prevozno sredstvo sa trokrakom zvezdom na masci...
Test: Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D - Dugoprugaš

Test: Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D - Dugoprugaš

Samo jedno dete u porodici - ništa novo, jer danas su karijera i "zgrtanje" novca na prvom mestu. Prosek je 1,5 dece po paru. A, dva derišta? Na to komšije već klimaju glavom. A, tek tri ili više? Ne brinite, situacija i nije tako loša, što nam dokazuje Toyota sa modelom Corolla Verso. Naš predmet testiranja bio je funkcionalan i varijabilan automobil sa velikim prtljažnikom, koji je postao želja mnogih mladih porodica...
Test: Honda Civic Sedan - Zlatna sredina

Test: Honda Civic Sedan - Zlatna sredina

Dok gledamo Hondu Civic sedan, nameće nam se dilema žednog čoveka pored bunara: da li je uže prekratko ili je bunar predubok? Dilema je sasvim na mestu, jer Honda Civic sedan izleda više kao mali Accord, nego produženi Civic hatchback, što potvrđuje i međuosovinski razmak koji je povećan sa 263,5 na 270 centimetara, i dužina povećana sa 425 na 454,5 centimetara...
Test: Hyundai i30 - Korejanac sa srcem i dušom

Test: Hyundai i30 - Korejanac sa srcem i dušom

Priča o novom, po meni, najboljem Hyundai automobilu ikada, podseća me na Williama Wallacea, borca za pravdu i samostalnost Škotske iz 13. veka. Upravo kako je Wallace nekada udario tamo gde najviše boli, po engleskoj kruni, tako sada Hyundai atakuje na najprodavaniji i najpopularniji automobilski segment Evrope, C segment. Hyundai i30 razvijen je u Nemačkoj, po evropskim željama...
Škoda Octavia 2020
Slika nedelje