AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Toyoti Land Cruiser V8 4.5 D-4D

Vladan Petrović o Toyoti Land Cruiser V8 4.5 D-4D

Sposobnosti jednog od najkvalitetnijih terenskih automobila današnjice sa nama je podelio i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Iskustvo i znanje petostrukog državnog šampiona u reliju potvrdilo je naše utiske o kvalitetu i sposobnostima Toyota Land Cruisera V8...

Vladan Petrović o Toyoti Land Cruiser V8 4.5 D-4D

"Zaista fascinantan terenac. Uživo deluje dosta moćnije i svežije nego na fotkama. Oduševljava me njegova pojava. Položaj za volanom je veoma lako pronaći, a posebno bih pohvalio interesantno rešenje za podešavanje volana po visini i dubini. Finkcije dugmića na stubu volana su logične i veoma lagane. Sedište se, takođe, pomera u svim mogućim smerovima, i očigledno su se japanci istinski potrudili da obezbede idealan položaj za vozača, što je jako bitno kod automobila ovog tipa. U automobilu vlada osećaj "ušuškanosti", udobnosti i luksuza. Izolacija je neverovatno dobra. Pravo je čudo kako su Japanci iz ovako "luksuzno-ispeglanog" i ogromnog terenca uspeli da izvuku najbolje off-road karakteristike, jer na prvi pogled sve izgleda kao da je podređeno luksuzu i komforu, i da se samo o tome razmišljalo do poslednjeg detalja. Impresivno, teško je rečima opisati osećaj u ovom automobilu."

Vladan Petrović o Toyoti Land Cruiser V8 4.5 D-4D

"Iznenađen sam ubrzanjem ovolikog automobila. Motor se bukvalno poigrava sa teškom karoserijom, a ubrzanja su stvarno impresivna. Osećaj vuče je kao u nekom avionu. Fascinira ubrzanje iz mesta, ali i međuubrzanja, koja prijaju u preticanjima. Mislim da nikada Land Cruiser nije išao extremno dobro "na gas" kako bi to mi sportski vozači rekli. Ovo je prvi Land koji me je fascinirao svojim ubrzanjima. Menjač funkcioniše besprekorno i ne da se zbuniti, čak i kada sam vozio u manuelnom modu. Moj finalni utisak o pogonu je pozitivan, moram priznati da nisam očekivao ovakvu eksploziju snage u terencu teškom 2,6 tone. Što se tiče udobnosti u vožni, sve pohvale za Land-a. Nema "izbijenih bubrega" i poskakivanja u kojima mogu nastradati i vratni pršljenovi. Nema one one dobro poznate krutosti vešanja teških terenaca. Bez obzira na kojoj se podlozi nalazite, na asfaltu, pesku, blatu ili ili šiljatom kamenjaru, u kabini je uvek udobno, komforno i tiho. Isto važi i za vožnju autoputem. Land je pri brzini od 180-190 km/h delovao apsolutno sigurno i tiho." "Kod pravih "rasnih" džipova ne možemo tražiti idealnu agilnost i neko posebno držanje na asfaltnim putevima. Novi Land Cruiser jeste upravljiv, ali prilikom agresivnijih manevara volanom, oseća se njegova glomaznost i velika masa, što možemo i očekivati od ovog automobila. Mislim da je Toyota napravila uspešan kompromis između sigurnog ponašanja na putu i ekstremno velikih mogućnosti u terenskim uslovima. Land Cruiser V8 izlazi tamo gde nam sa nekim terencima ne bi palo na pamet da se uputimo. Čak i u serijskom režimu rada, bez redukcije prenosa i blokade diferencijala, V8 ima neverovatne mogućnosti. Za vreme testa, pomenuta off-road pomagala skoro da nam nisu ni trebala. A, sa uključenom blokadom i redukcijom imam osećaj da Land može preći preko zgrade. Mislim da veliku ulogu u ovako dobrim sposobnostima na velikim usponima igra Obrtni moment od 650 Nm. Tamo gde pomislite da će stati, Land krupnim koracima grabi napred. Uz sve to prisutan je osećaj sigurnosti i potpune kontrole. Sistem KDSS (sistem kinetičko dinamičnog ogibljenja) obezbeđuje veliku agilnost i prilagodljivost svim podlogama. Čak i prilikom velikih razlika u visini prijanjanja točkova, karoserija stoji ravno, što možemo videti i na fotkama. Impresivno, nema šta i pitam se gde je granica. Koliko ovaj automobil zaista može? Gde je kraj? Kada bi automobil bio opremljen i off-road pneumaticima, njegove granične mogućnosti bismo morali ispitivati verovatno na Himalajima." - šaljivo zaključuje Petrović. Goran Sarić - Automagazin

Testirali smo: Fiat Bravo 1.4 16V Dynamic

Testirali smo: Fiat Bravo 1.4 16V Dynamic

Ako vam neko bude tvrdio da dizajn za jedan automobil nije sve, začepite uši i ne slušajte ga! Atraktivnog izgleda i prefinjenog italijanskog šarma, od trenutka kada sednete za volan novog Brava postajete izloženi neograničenom mnoštvu pogleda koji će Vas pratiti gde god da se nađete. Jer, upravo je dizajn najjači prodajni adut ovog atraktivnog modela milanske kompanije. Ovoga puta, na test smo dobili benzinsku verziju...
Testirali smo: Toyota Avensis 2.2 D-CAT Wagon Executive

Testirali smo: Toyota Avensis 2.2 D-CAT Wagon Executive

Elegantan, masivan, agresivan i luksuzan Toyotin karavan pokazuje nam kako se uspeh ne meri samo veličinom prtljažnika. Klasik srednje klase u sebi ima evropskije gene, snažni turbodizel, mnogo prostora, agresivniji izgled i bogatu opremu. Mogli bismo nabrajati do dugo u noć. Ovo je, definitivno jedan od atraktivnijih karavana na našem tržištu, za sve ljubitelje japanske pouzdanosti...
Testirali smo: Subaru Forester 2.0X

Testirali smo: Subaru Forester 2.0X

Iako ne spada među manekene, on praktičan, prepun samopouzdanja, i uz fantastičan 4x4 pogon, veoma sposoban. Od novog Forestera Subaru očekuje mnogo, jer mu je podario otmeniji i moćniji dizajn, koji retko gde prolazi neprimećeno. Kada svemu dodamo i izvanredno i sigurno ponašanje na putu, harizmu i neobičan ponos koji svaki Subaru automobil ima u sebi...
Test: Suzuki SX4 Sedan 1.6 VVT - Sedan za naše ulice

Test: Suzuki SX4 Sedan 1.6 VVT - Sedan za naše ulice

Uspešni kompaktni "crossover" model, Suzuki SX4, upoznali su mnogobrojni zadovoljni kupci širom Srbije, a kao jedna od loših strana često je navođen mali prtljažnik. Na sajmu automobila u Ženevi, 2007. godine, predstavljena je sedan verzija, koja izgled prednjeg dela automobila deli sa hatcback-om. Karoserija je duža za 39 cm i meri 4,49 m, a to je donelo i povećanje prtljažnika...
Test: VW Passat 2.0 TDI 4Motion - komforan, moćan i štedljiv

Test: VW Passat 2.0 TDI 4Motion - komforan, moćan i štedljiv

On se ne razmeće. Čak možemo reći da se kreće gotovo neupadljivo. Ali, smirena i samouverena elegancija ne ostavlja ni najmanjeg povoda sumnji: Ovo je Passat. Iako se na tržištu u ovom obliku nalazi od 2005. godine, zahvaljujući visokoj sigurnosti, udobnosti i ekonomičnosti, Passat je izuzetno privlačan kupcima širom sveta i kod nas. Kada svemu dodamo i odličan 4Motion sistem pogona na sve točkove, uspeh je očekivan...
Test: BMW X6 xDrive35d - Biznis klasa

Test: BMW X6 xDrive35d - Biznis klasa

Scena je dobro poznata svakom ko je bar jednom putovao avionom. "Putnike biznis klase molimo da koriste prednji, a sve ostale da koriste zadnji ulaz u avion." - formalno je obeveštenje koje se čuje pre svakog leta. Jasno, u biznis klasi je udobnije, ima više mesta, bolja je hrana i dobijaju se novine. Upravo takve povlastice očekuje kupac svakog BMW-a, a posebno od novog BMW X6...

Testirali smo: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite

Testirali smo: Mitsubishi Lancer 1.5 Invite

Mitsubishi Lancer je u svojoj vrhunskoj verziji "Evolution" san mnogih sportskih vozača širom sveta. U višednevnom testiranju pokušali smo da odgovorimo na pitanje - da li ima smisla kupovati "civilnu" verziju za duplo manje novca? U odgovoru na ovo pitanje, pomogao nam je i šestostruki i aktuelni reli šampion Srbije u generalnom plasmanu, Vladan Petrović, koji nam je potvrdio da je novi Lancer veoma sposoban automobil...
Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Redizajnirana i unapređena Mercedes-Benz A klasa tiho je stigla i na naše tržište. Najveće promene su tehnološke, tako da pogled spolja ne otkriva opsežan posao koji su napravili Mercedesovi inženjeri. Spoljne izmene jedva su vidljive, i vlasnici dosadašnjih modela neće imati osećaj da je njihov ljubimac naglo ostario. Veća dinamičnost postignuta je ugradnjom nove maske i svetlosnih grupa, kao i potpuno novih retrovizora...
Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Pred nama je odlično sredstvo protiv zimskog neraspoloženja. Opel Corsa OPC je automobilski antidepresiv u najboljem obliku, a ko u glavi isključi ESP, u ovom automobilu može usred zime osetiti žar letnje vručine. I, zaista, dok vozi ovu malu "ljutu papričicu", čovek se nalazi u svom filmu, u svetu koji je višestruko brži od normalnog. Prvi pomisao kada sednete u ovaj automobil je: "Pa, ovo je igračka!"...
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje