AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Suzuki Splash-u

Vladan Petrović o Suzuki Splash-u

Ekskluzivno za Automagazin portal, Suzuki Splash testirao je petostruki reli šampion Srbije i pobednik nedavno održanog Sajamskog relija, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnija zapažanja Vladana Petrovića o automobilu koji je premijeru u Srbiji imao na BG CAR SHOW manifestaciji...

Vladan Petrović o Suzuki Splash-u

"Što se tiče dizajna, automobil ima novokomponovani atraktivan izgled i ostavlja snažan utisak. Njuška mu je jako simpatična i privlači pažnju prolaznika. Generalno, jako fin automobil, sa sportskim detaljima. Za volanom Suzuki Splasha sedi se povišeno, i veoma brzo se pronalazi idealan položaj, čak i bez podešavanja volana po dubini. Ipak, ovde treba istaći jedan detalj koji može zasmetati, posebno višim osobama. Mislim da centralna konzola nije morala biti toliko široka. Viši vozači često će se kolenima opirati o bok središnjeg panela, a samo 3-4 centimetra uži panel rešio bi sve "probleme". Liniju sporta daje i obrtomer, rešenje koje svakako pristaje ovom automobilu. Što se tiče položaja ručice menjača, mislim da je idealna, i promena brzina za svakog će biti čista rutina. Ergonomija sedišta, takođe, zaslužuje sve pohvale, a bočno držanje tela u krivinama prijatno me je iznenadilo. Ono što sam odmah primetio jeste i odlična preglednost, zahvaljujući spretno "odrezanom" zadnjem delu automobila, ali i velikim retrovizorima."

Vladan Petrović o Suzuki Splash-u

"Ono što mi se svidelo već posle nekoliko kilometara je tišina motora. Obično su gradski automobili bučniji, bar u kabini, ali Splash očigledno ima odličnu izolaciju. S obzirom da se radi o 16-ventilskom motoru, ako želite žustriju vožnju, morate držati agregat u visokim područjima obrtaja. Ali, za jednu gradsku normalnu eksploataciju, Splash nudi sasvim dovoljno snage u svim režimima rada. Motor u leru radi veoma kultivisano i oduševljava svojom tišinom, što smo mogli i očekivati od jednog Japanca. Ubrzanja su uverljiva, a 12,3 sekunde iz mesta do "stotke" obećavaju dobru gradsku zabavu. Petostepeni menjač je precizan, a hodovi su relativno kratki. Jedino mi se kod menjača nije dopala njegova nesinhronizovanost i osećaj kašnjenja kod šaltanja, što može zasmetati kod agresivnije vožnje."

Vladan Petrović o Suzuki Splash-u

"Za razliku od njegovog prethodnika (Wagon R), Splash se ponaša fantastično. Iako možda spolja deluje visoko, čak i u žustrijoj vožnji nisam osetio bitnije naginjanje karoserije. Svaki pređeni kilometar ukazuje nam da Splash koristi sportsku platformu Swifta, jer tvrđe trimovano ogibljenje, niže i šire gume (185/60 R15) sve to uspešno kompenzuju. Automobil bespekorno izvršava svaku naredbu volanom, a ukoliko preterate, elektronski sistem stabilnosti (ESP) reaguje munjevito, što će obradovati neiskusne vozače. Dakle, eletronika ne dozvoljava velike manevre volanom, i iznenađujuće uspešno ispravlja svaku grešku vozača. Pozitivan utisak na mene ostavile su i kočnice, koje opravdavaju očekivanja." Goran Sarić - Automagazin

Testirali smo: Honda Jazz 1.4 LS

Testirali smo: Honda Jazz 1.4 LS

David Copperfield davno bi se divio, šta to Honda ume da učini sa automobilom niže klase. Sada ga u potpunosti razumem. Ovaj automobil očarao me je već na prvi pogled, a posle višednevne vožnje, moram priznati da mi i nedostaje. Čudno. Uživam u vožnji moćnih turbo automobila, koji pružaju radost sportske vožnje, imaju snažne motore, dobre kočnice i u njima se dobro sedi. Ali, šta sam video u Jazzu? Nema ni snažan motor, ni sportsko vešanje. Šta to ima Honda Jazz?
Testirali smo: Toyota iQ

Testirali smo: Toyota iQ

Do sada je izbor gradskih automobila bio izuzetno težak. Mogli smo da biramo između Smarta, koji može da preveze samo dva putnika, i malog gradskog automobila, kao što je npr. Toyota Aygo, među kojima je razlika u dužini od čak 75 centimetara. A, šta ako je Smart previše mali, a Aygo preveliki? Šta ako se krećete najviše po gradu, nemate potrebu da u automobilu vozite više od tri osobe i imate veliki problem s parkiranjem?
Testirali smo: Mazda6 Sport Combi 2.2 CD163 TE Plus

Testirali smo: Mazda6 Sport Combi 2.2 CD163 TE Plus

Veće, a pritom lakše. Privlačno, a u isto vreme i kvalitetno. Vrednosti kojima je Mazda težila kod razvoja prve "šestice", nisu se promenile. Ali, ni konkurenti nisu sedelu skrštnih ruku, i samo pet godina kasnije proizvođač iz Hirošime bio je prisiljen da predstavi drugu generaciju Mazde 6. I odmah da razjasnimo: automobil je u potpunosti nov i ima vrlo malo zajedničkog sa rođakom Mondeom...
Testirali smo: Mercedes-Benz B 200 CDI

Testirali smo: Mercedes-Benz B 200 CDI

Još od premijere u leto 2005. godine, B klasa predstavlja novu vrstu vozila, koje kombinuje različite koncepte. Četvorovratna verzija potencira dizajn sportske limuzine sa spoljnim dimenzijama kompaktnog automobila, uz sve to dolazi prilagodljivost mini MPV-a sa sigurnošću jednog Mercedes-Benza. Posle tri uspešne godine, Mercedes je "preispitao" dizajn i tehniku B klase...
Vozili smo: Renault Clio Sport 2009 + FOTO

Vozili smo: Renault Clio Sport 2009 + FOTO

U četvrtak je na karting stazi Ada Huja, u Beogradu, održana zvanična promocija redizajnirane verzije treće generacije modela Clio Renault Sport, Clio i Clio Grandtour. Osveženi Renault Clio otvara novo poglavlje u sagi o Cliu, koja traje još od 1990. godine, a zahvaljujući svojoj praktičnosti, prostranosti i sigurnosti, svih ovih godina nalazi se pri samom vrhu prodajnih lestvica. Posebnu dimenziju jučerašnjoj prezentaciji dao je i Vladan Petrović, aktuelni reli šampion Srbije u generalnom plasmanu...
Testirali smo: Toyota Hilux 3.0 D-4D Double Cab City

Testirali smo: Toyota Hilux 3.0 D-4D Double Cab City

Jeremy Clarkson iz Top Geara nije uspeo da "ubije" Toyotu Hilux. Udarac u drvo, potapanje u more, probijanje montažne kućice, bacanje kamp prikolice na nju, paljenje benzinom i pad sa vrha zgrade (73 m), i na kraju vožnja istog automobila, pokazali su da izdržljivost Hiluxa nisu samo prazne priče. S obzirom da znamo kakva bi reakcija našeg Toyota importera bila kada bismo uradili nešto slično, testirali smo šestu generaciju Toyote Hilux u realnim uslovima. Bez lupanja, kupanja, padanja i letenja. Iako bismo to veoma rado izveli....
Ekskluzivno! Testirali smo: Mitsubishi Lancer Evolution X

Ekskluzivno! Testirali smo: Mitsubishi Lancer Evolution X

Ko je bolji: piloti Formule 1 ili majstori relija? Večno pitanje na koje niko ne može dati dovoljno argumentovan odgovor. Vredi li više moć improvizacije ili perfektnog ponavljanja, nešto je u čemu se teško slažu i najbolji analitičari autosporta. Ali, relisti su nam po nečemu ipak bliži. Repliku bolida Formula 1 ne možemo kupiti, registrovati i sa njom otići na more, dok za replike reli automobila vrede druga pravila. Uz podršku kompanije Velauto, testirali smo heroja Mitsubishijevog proizvodnog programa...
Testirali smo: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Absolute+

Testirali smo: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Absolute+

Kupci sve više žele da preuzmu sudbinu u svoje ruke, što im pruža mogućnost izbora automobila za slobodno vreme, popularna SUV kategorija. Na normalnim putevima ponašaju se kao klasični automobili, ali po potrebi mogu i sići sa njih i po travi ili zemljanom putu putnike odvesti do izletišta, planinarskog doma, jezera ili rečice. U samoću, daleko od stresa i problema svakodnevnice. To je uloga koju Hyundai Tucson odlično obavlja...
Testirali smo: Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Titanium X

Testirali smo: Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Titanium X

Želite praktičan automobil, koji u vožnji pruža puno zabave i užitka? Prelistali ste većinu kataloga, analizirali ste većinu argumenata i želite da donesete odluku? Ako niste razmišljali o modelu Ford Mondeo 2.0 TDCi karavan, pročitajte ovaj test. U testiranju nam je, kao i uvek, pomogao šestostruki i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović, verovatno najkompetentnija osoba za ocenjivanje performansi automobila u našoj zemlji...
Kalle Rovanpera - Toyota GR Yaris Hybrid Rally1
Slika nedelje