AutoMAGAZIN - Testovi

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Ekskluzivno za Automagazin portal, Toyotu Corollu opremljenu "Multi-mode Manual Transmission" sistemom testirao je i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Izgled "Naizgled obična, ali ipak posebna. Vozeći novu Corollu bili smo predmet pažnje i neočekivano veliki broj pogleda na ulici bilo je usmereno na Corollu. Njena elegantna i pomalo sportska forma očigledno predstavlja dobitnu dizajnersku kombinaciju. Automobil je posebno atraktivan pri pogledu od napred, gde dominiraju agresivna svetla koja čine Corollu brzo prepoznatljivom. Ukupan utisak spoljašnjosti Corolle mogao bih opisati kao minijaturni Lexus "look". Dakle, elegantna, ali sa sportskom notom."

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Unutrašnost "Ulazak u automobil je odlično rešen, ali kada sam izlazio iz automobila, primetio smo nešto što mi se i nije previše svidelo. Rukohvat za otvaranje vrata iznutra nalazi se previše pozadi, pa da biste izašli ili ušli u automobil, morate napraviti neprirodan zahvat rukom. Kada je ovaj detalj u pitanju, kopiranje rešenja sa modelu Auris sigurno bi imalo više koristi nego štete. Enterijer je veoma simpatično uređen, posebno je zanimljiva kombinacija imitacije aluminijuma i plastike, ali mislim da automobil ovakvog kvaliteta zaslužuje ozbiljniju plastiku. Ergonomija vozačevog sedišta je odlična. Na kratkim relacijama prijaće mekan sedalni deo, a u brzim prolascima kroz krivine bočna uporišta odlično prihvataju telo i bez smetnji se možete koncentrisati na vožnju." Vozna dinamika "Vešanje je sigurno sposobno da isprati i mnogo veće zahteve od ovih koje traži 90 konjskih snaga u testiranoj Corolli. Brži ulazak u krivinu prati blago klizanje "preko nosa", što je karakteristično za prednji pogon, ali treba imati u vidu na "torziju" pozadi. Naglo oduzimanje gasa pomaže u prvoj fazi, ali sledi blago bežanje zadnjeg dela, koje se veoma lako može kontrolisati i bez elektronske kontrole stabilnosti. Prilikom nagle promene pravca Corolla nam otkriva čvrstoću svoje karoserije i uvek se ponaša predvidljivo. Volan je prilično precizan, iako ne bi smetalo više povratnih informacija. Moram da pohvalim i kočnice, koje ne pokazuju znake zamaranja čak ni posle nekoliko ekstremnih kočenja."

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Motor "Motor rasplaže sa skromnom snagom, ali za ciljnu grupu kupaca kojima je štednja isred performansi, ovo je odličan izbor. Ono što je meni posebno zanimjivo jeste nekarakterističan razvoj snage za motore turbo koncepcije. Motor se ponaša kao da nije turbo. Vuče ravnomerno, a dah mu ne nestaje ni pri visokim obrtajima, a veoma lako ga je dozirati prema trenutnim potrebama. S obzirom da je ovaj automobil opremljen sekvencijalnim menjačem, mislim da bi mu više pristajao snažniji motor, jer je za ovakav način rada menjača potrebno i nešto više snage. Ali, što se tiče funkcionisanja kompletnog sklopa, sve je u najboljem redu. Motor daje dovoljno Obrtnog momenta potrevbnog za potezanje "odozdo", a ukoliko želite žustriju vožnju, uvek ćete imati dovoljno snage. Definitivno, reč je o najzanimljivijih 90 KS na tržištu."

Multi-mode Manual Transmission "Zanimljivo rešenje komandi na volanu. Sigurno će se dopasti mlađoj populaciji, ali moram priznati da će i iskusni vozači sigurno brzo naći zajednički jezik sa ovom novom tehnologijom. Ali, moram reći da brzina šaltanja u automatskom modu i ne oduševljava baš. Isto važi i za trzaje prilikom promene brzina. Ali, u sekvencijalnom modu, gde vozač preuzima sve u svoje ruke, situacija je bitno drugačija. Tada predlažem da, prilikom promene brzine, nakratko skinete nogu sa papučice gasa, čime se trajanje promene brzine malo ubrzava, a trzaji se svode na minimum. Posle duže vožnje zaključili smo da to menjač od nas traži i u automatskom modu, kada sa papučicom gasa možete ostvariti "komunikaciju" sa menjačem. Generalni utisak je pozitivan, uz potrebno vreme privikavanja koje je minimalno. Menjač se posebno dobro pokazao u gradskoj vožnji, i mislim da će biti zanimljiv kako muškom delu populacije, tako i pripadnicama nežnijeg pola, koje žele jednostavnu vožnju." Goran Sarić - Automagazin

Test: Honda Legend 3,5 VTEC - Legenda o japanskoj lepoti

Test: Honda Legend 3,5 VTEC - Legenda o japanskoj lepoti

Honda Legend je automobil koji sjedinjuje performanse, udobnost, sigurnost i atletski dizajn. Petometarska limuzina, prosečno oko 15 centimetara duža od konkurenta, i u svojoj četvrtoj generaciji dolazi nam sa istom strategijom kao i kod prethodnika: jedna motorizacija i bogata oprema. Kada svemu dodamo i pogon na sve točkove, shvatamo da evropski trio (Mercedes, Audi i BMW) ima puno razloga za brigu...
Test: Toyota Corolla 1.4 D-4D MMT - Kraljica diskretnosti

Test: Toyota Corolla 1.4 D-4D MMT - Kraljica diskretnosti

O veličini imena Corolla dovoljno govori prosta računica: Svakog dana u poslednje 42 godine prodate su prosečno 2.152 Corolle, ili svakih 40 sekundi u pomenutom periodu u svetu je prodata prosečno jedna Corolla. Ali, Japanci ne spavaju na lovorikama. "Naša" testirana Corolla bila je opremljena štedljivim 1.4 D-4D motorom i manuelnim menjačem sa više režima rada (MMT) i komandama na volanu. Baš kao što ima Jarno Trulli u svom F1 bolidu...
Vladan Petrović o Hyundai Getzu 1.4

Vladan Petrović o Hyundai Getzu 1.4

Ekskluzivno za Automagazin portal, Vladan Petrović nastavlja svojim stručnim komentarima da otkriva prednosti i mane testiranih automobila. Petostruki reli šampion Srbije vozio je gradski Hyundai Getz, a mi Vam prenosimo njegove najznačanije utiske...
Test: Hyundai Getz 1.4 Active - Get´s go!

Test: Hyundai Getz 1.4 Active - Get´s go!

Testirani Hyundai Getz 1.4 jeste simpatičan gradski automobil koji zaslužuje da bude češće viđen gost na našim ulicama, kako zbog svoje povoljne cene, tako i zbog odličnog kvaliteta i završne obrade. Kompaktan, snalažljiv i u svakoj situaciji agilan, maleni Getz još jednom nam pokazuje da je doba "korejskih plastikanera" daleko iza nas...
Vladan Petrović o Mercedes-Benzu C 280 Avantgarde

Vladan Petrović o Mercedes-Benzu C 280 Avantgarde

Ekskluzivno za Automagazin portal, maksimalni vozni potencijal nove Mercedesove C klase ispitao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. U višednevnoj test vožnji Petrović je ispitao mogućnosti automobila, a mi Vam prenosimo najbitnija zapažanja...
Test: Mercedes-Benz C 280 Avantgarde - Vitamin C

Test: Mercedes-Benz C 280 Avantgarde - Vitamin C

Već posle prve test vožnje, u kojoj je glavnu ulogu igrao aktuelni državni reli šampion, Vladan Petrović, možemo slobodno reći da je Mercedesovo obećanje ispunjeno: Mercedes-Benz C klasa je automobil koji oduševljava svojim dinamičkim potencijalom i predstavlja pravo "vitaminsko osveženje" za Mercedes-Benz. Elegantan i moćan, novi Mercedes-Benz C, sasvim opravdano, polako ali sigurno uvlači se pod kožu domaće elite...
Vladan Petrović o modelu Seat Leon Cupra

Vladan Petrović o modelu Seat Leon Cupra

Ekskluzivno za Automagazin portal, najsnažniji model u Seatovoj gami, Leon Cupra, testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvajamo za Vas najznačajnija zapažanja petostrukog reli šampiona naše zemlje...
Test: Seat Leon Cupra - Mačo sa viškom testosterona

Test: Seat Leon Cupra - Mačo sa viškom testosterona

Da li ste danas već zadrhtali? Ako niste, preporučujemo Vam najsnažniji serijski Seat automobil svih vremena, za čijim volanom zaista imate osećaj da možete sve. Automobil koji smo testirali očarao nas je zavodljivom formom, rasnim zvukom, erotičnom siluetom ali ponajviše sa brutalno ispaljenih 240 konjskih snaga, koje su nas često navodile na pomisao da saobraćaj oko nas stoji...
Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom automobilu, Audi A4 2.0 TDI, izneo je petostruki reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Prenosimo Vam najznačajnija zapažanja aktuelnog državnog reli šampiona...
Lamborghini Huracan Evo RWD Spyder (2021)
Slika nedelje