AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o modelu Volkswagen CrossPolo

Vladan Petrović o  modelu Volkswagen CrossPolo

Ekskluzivno za Automagazin portal, Volkswagen CrossPolo testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o  modelu Volkswagen CrossPolo

Izgled "Zanimljiv automobil. Veliki točkovi i rubovi učinili su ga puno atraktivnijim od "običnog" Pola, i super je što je nestala ona strogost i hladnoća dizajna Pola. Automobil izaziva pažnju i izgleda atraktivno iz svih uglova." - prvi su utisci Vladana Petrovića o test automobilu. Unutrašnjost "CrossPolo ima interesantno rešenu unutrašnjost. Dopada mi se položaj sedenja, što postaje pozitivna odlika kod novih modela. Vozačko okruženje u CrossPolu lepše je uređeno, sa novim detaljima i materijalima, što deluje osvežavajuće u odnosu na klasičnu unutrašnjost modela Polo. U automobilu sve deluje solidnije i skuplje, iako je plastika instrument table neobično tvrda. Ono što mi se dopada u unutrašnjosti jeste nemački red i odlična ergonomija."

Vladan Petrović o  modelu Volkswagen CrossPolo

Motor "Iako je automobil opremljen 17-inčnim felnama, to ne predstavlja veliki problem za motor. Motor vuče iz niskih Obrtaja, što nam dokazuje i odlična kriva obrtnog momenta. Naravno, s obzirom na karakteristike motora, jasno je da se za njega odlučuju oni koji žele štednju ili puno gradskih kilometara. Na drugu stranu, motor je sasvim dovoljan za prosečnog vozača, a posebno bih ga predložio pripadnicama lepšeg pola, jer je elastičan i ne zahteva previše rada na menjaču. Menjač je relativno katkih hodova, a promena stepena prenosa je nemački precizna i lagana." - ističe Petrović.

Vladan Petrović o  modelu Volkswagen CrossPolo

Ponašanje u vožnji "CrossPolo je prvenstveno namenjen asfaltnim putevima i to nam jasno daju do znanja njegovi veliki točkovi i niskoprofilne gume (dimenzije 215/40 R17). Automobil se na asfaltnu ponaša neutalno i teško ga je iznenaditi. Ponašanje modela CrossPolo je predvidljivo, čak i kada ga u krivini naterate do granice klizanja. Ono što prijatno iznenađuje, i pored toga što CrossPolo stoji na čvrstim nogama, upadljivo udobno prelazi preko neravnina, uključujući i neprijatne gradske rupe. Ovde treba biti pažljiv, jer se felne zbog niskog profila guma može lako oštetiti. Volkswagen još jednom pokazuje zrelost i kod konstruisanja kočnica, ali kod doziranja u graničnim područjima treba biti pažljiv zbog disproporcije između malog diska i velikog točka. Što se tiče vožnje na otvorenom putu, ni tamo CrossPolo neće ići isključivo desnom trakom." - zaključuje Petrović. Goran Sarić - Automagazin

Testirali smo: Honda Jazz 1.4 LS

Testirali smo: Honda Jazz 1.4 LS

David Copperfield davno bi se divio, šta to Honda ume da učini sa automobilom niže klase. Sada ga u potpunosti razumem. Ovaj automobil očarao me je već na prvi pogled, a posle višednevne vožnje, moram priznati da mi i nedostaje. Čudno. Uživam u vožnji moćnih turbo automobila, koji pružaju radost sportske vožnje, imaju snažne motore, dobre kočnice i u njima se dobro sedi. Ali, šta sam video u Jazzu? Nema ni snažan motor, ni sportsko vešanje. Šta to ima Honda Jazz?
Testirali smo: Toyota iQ

Testirali smo: Toyota iQ

Do sada je izbor gradskih automobila bio izuzetno težak. Mogli smo da biramo između Smarta, koji može da preveze samo dva putnika, i malog gradskog automobila, kao što je npr. Toyota Aygo, među kojima je razlika u dužini od čak 75 centimetara. A, šta ako je Smart previše mali, a Aygo preveliki? Šta ako se krećete najviše po gradu, nemate potrebu da u automobilu vozite više od tri osobe i imate veliki problem s parkiranjem?
Testirali smo: Mazda6 Sport Combi 2.2 CD163 TE Plus

Testirali smo: Mazda6 Sport Combi 2.2 CD163 TE Plus

Veće, a pritom lakše. Privlačno, a u isto vreme i kvalitetno. Vrednosti kojima je Mazda težila kod razvoja prve "šestice", nisu se promenile. Ali, ni konkurenti nisu sedelu skrštnih ruku, i samo pet godina kasnije proizvođač iz Hirošime bio je prisiljen da predstavi drugu generaciju Mazde 6. I odmah da razjasnimo: automobil je u potpunosti nov i ima vrlo malo zajedničkog sa rođakom Mondeom...
Testirali smo: Mercedes-Benz B 200 CDI

Testirali smo: Mercedes-Benz B 200 CDI

Još od premijere u leto 2005. godine, B klasa predstavlja novu vrstu vozila, koje kombinuje različite koncepte. Četvorovratna verzija potencira dizajn sportske limuzine sa spoljnim dimenzijama kompaktnog automobila, uz sve to dolazi prilagodljivost mini MPV-a sa sigurnošću jednog Mercedes-Benza. Posle tri uspešne godine, Mercedes je "preispitao" dizajn i tehniku B klase...
Vozili smo: Renault Clio Sport 2009 + FOTO

Vozili smo: Renault Clio Sport 2009 + FOTO

U četvrtak je na karting stazi Ada Huja, u Beogradu, održana zvanična promocija redizajnirane verzije treće generacije modela Clio Renault Sport, Clio i Clio Grandtour. Osveženi Renault Clio otvara novo poglavlje u sagi o Cliu, koja traje još od 1990. godine, a zahvaljujući svojoj praktičnosti, prostranosti i sigurnosti, svih ovih godina nalazi se pri samom vrhu prodajnih lestvica. Posebnu dimenziju jučerašnjoj prezentaciji dao je i Vladan Petrović, aktuelni reli šampion Srbije u generalnom plasmanu...
Testirali smo: Toyota Hilux 3.0 D-4D Double Cab City

Testirali smo: Toyota Hilux 3.0 D-4D Double Cab City

Jeremy Clarkson iz Top Geara nije uspeo da "ubije" Toyotu Hilux. Udarac u drvo, potapanje u more, probijanje montažne kućice, bacanje kamp prikolice na nju, paljenje benzinom i pad sa vrha zgrade (73 m), i na kraju vožnja istog automobila, pokazali su da izdržljivost Hiluxa nisu samo prazne priče. S obzirom da znamo kakva bi reakcija našeg Toyota importera bila kada bismo uradili nešto slično, testirali smo šestu generaciju Toyote Hilux u realnim uslovima. Bez lupanja, kupanja, padanja i letenja. Iako bismo to veoma rado izveli....
Ekskluzivno! Testirali smo: Mitsubishi Lancer Evolution X

Ekskluzivno! Testirali smo: Mitsubishi Lancer Evolution X

Ko je bolji: piloti Formule 1 ili majstori relija? Večno pitanje na koje niko ne može dati dovoljno argumentovan odgovor. Vredi li više moć improvizacije ili perfektnog ponavljanja, nešto je u čemu se teško slažu i najbolji analitičari autosporta. Ali, relisti su nam po nečemu ipak bliži. Repliku bolida Formula 1 ne možemo kupiti, registrovati i sa njom otići na more, dok za replike reli automobila vrede druga pravila. Uz podršku kompanije Velauto, testirali smo heroja Mitsubishijevog proizvodnog programa...
Testirali smo: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Absolute+

Testirali smo: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Absolute+

Kupci sve više žele da preuzmu sudbinu u svoje ruke, što im pruža mogućnost izbora automobila za slobodno vreme, popularna SUV kategorija. Na normalnim putevima ponašaju se kao klasični automobili, ali po potrebi mogu i sići sa njih i po travi ili zemljanom putu putnike odvesti do izletišta, planinarskog doma, jezera ili rečice. U samoću, daleko od stresa i problema svakodnevnice. To je uloga koju Hyundai Tucson odlično obavlja...
Testirali smo: Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Titanium X

Testirali smo: Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Titanium X

Želite praktičan automobil, koji u vožnji pruža puno zabave i užitka? Prelistali ste većinu kataloga, analizirali ste većinu argumenata i želite da donesete odluku? Ako niste razmišljali o modelu Ford Mondeo 2.0 TDCi karavan, pročitajte ovaj test. U testiranju nam je, kao i uvek, pomogao šestostruki i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović, verovatno najkompetentnija osoba za ocenjivanje performansi automobila u našoj zemlji...
2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje