AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Posle 1,5 miliona prodatih primeraka prve generacije, apetiti su porasli u nebo i mala Škoda postala je veća, opremljenija i sigurnija. Nova generacija Škoda Fabie domaćoj javnosti predstavljena je na sajmu automobila u Beogradu, o čemu smo već pisali, a mi Vam prenosimo prve utiske sa test vožnje koju je organzovala kompanija Autočačak...

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Iako ćemo za nekoliko dana objaviti detaljan test nove Škode Fabie, nismo mogli a da ne podelimo prve utiske vožnje ovog kvalitetnog automobila već danas. Na prvi pogled uočavamo da je nova Fabia znatno porasla u odnosu na prethodnika. Dimenzijama 3,99 x 1,64 x 1,49 metara, nova Škoda Fabia spada među najveće automobile u svom segmentu. Iako o ukusima ne treba raspravljati, teško da se novi lepotan iz Mlade Boleslave neće dopasti nekom. Jasno je da je evolucija, a ne revolucija bio recept prilikom dizajniranja nove Škode Fabie. Prednja svetlosna grupa, preuzeta od Roomstera, uliva novu dozu sampopouzdanja novom izgledu, a bočne linije su dosta mekanije i prijatnije za oko nego kod prethodnika.

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Isti osećaj pratio nas je i kada smo ušlu u automobil. Dizajn instrument table je "sazreo" i odrastao, a korišceni materijali kvalitetniji su od većine predstavnika niže klase automobila. Odmah postaje upadljiv veći broj ostava za sitnice, koje možete odložiti u prostoru naslona za ruke, kao i u centralni greben ispred ručice menjača (sa posebno predvidenim mestom za flašice i limenke). Posebnu pohvalu dizajnerima Škode upućujemo za čak dva pretinca za sitnice ispred suvozača (vazdušni jastuk pomeren je ka vetrobranskom staklu), kao i za lepa rešenja u vratima. Mnogim kupcima Škoda Fabia je jedini autmobil u porodici, i zbog toga je zapremina prtljažnog prostora povećana na 300 litara, a preklapanjem zadnje klupe zapremina raste na zavidnih 1.163 litra. Svi oni koji budu sedeli pozadu u novoj Škodi Fabiji, više se neće žaliti za nedostatak protora za kolena i siguran sam da ce uživati čak i u dužim putovanjima.

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Automobil koji smo vozili bio je opremljen benzinskim 1.4 litaskim agregatom snage 86 konjskih snaga. Agregat je tih i kultivisan, a prijatno iznenađuje elastičnost agregata pri nižim obrtajima, što ce svakako obradovati sve one koji najveći broj kilometara prelaze u gradu. Iako je u pitanju 16-ventilski agregat, nije ga potrebno "vrteti" u visoke obrtaje da bi Vas impresionirao snagom, već to čini od samog starta. Menjač je nemački precizan, a hodovi su relativno kratki. Vešanje nove Fabie predstavlja kompromis izmedu udobnosti i agilnosti. Iako u automobil stiže puno povratnih informacija sa podloge, Fabia se fantasticno pokazala na neravnom i izboranom asfaltu. Zrelost nove Fabie otkriva se i pri visokim brzinama. Bez obzira što se radi o gradskom automobilu, Fabia uliva poverenje i pri brzinama većim od 120 km/h. Redakcija Automagazin portala priprema detaljan test nove Škada Fabie, koji ćemo objaviti uskoro. Goran Sarić - Automagazin

Test: Renault Grand Scenic 1.9 dCi - Za porodicu sa stilom

Test: Renault Grand Scenic 1.9 dCi - Za porodicu sa stilom

Porodica modela oko novog Megane-a porasla je na pet karoserijskih verziija: hatchbacku i trovratnom modelu pridružio se karavan Grandtour, MPV Scenic i produženi Grand Scenic. Manje avantgardnog dizajna, više prostora i komfora, i niže cene - to je kratak opis nove generacije kompaktnog MPV automobila iz porodice Renault. Na testu smo imali model Renault Grand Scenic 1.9 dCi (130 KS), kojeg odlikuje dopadljiv dizajn, polivalentna unutrašnjost, vozne osobine po želji evropskog kupca i razumna cena...
Test: Opel Insignia 2.0 CDTI - Ovo je Opel?

Test: Opel Insignia 2.0 CDTI - Ovo je Opel?

Opel je promenio predstavnika u srednjoj klasi. Vectru je zamenila Insignia, ali značajna promena nije samo ime. "Ovo je Opel?" - bilo je prvo pitanje koje smo mi, ali i mnogi drugi, postavili već nakon prvog susreta sa ovom dizajnerski savršenom automobilskom pojavom. Konačno, posle dugo vremena imamo jedan Opel koji pleni izgledom, a Insignia je zaista prelepa. Uz savršen dizajn, Insignia je zadržala sve vrednosti zbog kojih se Opeli i kupuju, a to su odlična tehnika, štedljivi motori vrhunska funkcionalnost i prihvatljiva cena...
Test: Mazda CX-7 2.2 MZR-CD

Test: Mazda CX-7 2.2 MZR-CD

Bez štedljivog i temperamentnog turbodizel motora u ponudi, borba sa evropskom konkurencijom je nezamisliva. To u Mazdi znaju vrlo dobro, pa su u svoj luksuzni kompaktni SUV model ugradili savremeni turbodizel motor. Time je Mazda CX-7 dobila dodatnu dozu samopouzdanja, pa japanske i evropske konkurente sada gleda uzdignute glave i pravo u oči. Dizelsku Mazdu CX-7 isprobali smo u realnim uslovima, a kao i obično, u tome nam je pomogao višestruki državni reli prvak, Vladan Petrović...
Test: Citroën C3 Picasso 1.6 HDi

Test: Citroën C3 Picasso 1.6 HDi

Ako ne spadate u vatrene šahiste, kada pročitate izraz "C3" pomislićete na zaobljeni bucmasti mali automobil, koji je impresionirao mnoge. A, ukoliko niste zaposleni u galeriji likovne umetnosti, nakon što ugledate natpis "Picasso", prvo ćete pomisliti na dizajnerski odvažne Citroën automobile sa velikom ponudom unutrašnjeg prostora. Ali, kako funkcioniše spoj C3 + Picasso? Da li ima smisla na osnovi B-segmenta praviti MPV model? Ima!
Testirali smo: Toyota Avensis 2.0 Valvematic Multidrive S

Testirali smo: Toyota Avensis 2.0 Valvematic Multidrive S

Vreme bezličnih Toyota definitivno je prošlo. Dizajneri u evropskom studiju "Toyota ED2", u južnoj Francuskoj, ispred sebe su imali jasno definisan cilj: današnje tržište zahteva veliki unutrašnji prostor uz kompaktne dimenzije karoserije, dobre vozne osobine uz nisku potrošnju goriva, u japanski automobil integrisati EVROPSKI dizajn kombinovan sa azijskom originalnošću. I nakon višednevnog testa sedan verzije Avensisa, možemo samo potvrditi: Toyota Avensis treće generacije bliža je evropskim kupcima više nego ikada...
Test: Subaru Forester 2.0D - Happy end

Test: Subaru Forester 2.0D - Happy end

Nakon mnogo godina sleganja ramenima i bezbroj puta ponovljene fraze "možda jednog dana, nadamo se uskoro", Subaru se konačno može pohvaliti dizel motorom u svojoj ponudi. Prvi dizel bokser motor na svetu isprobali smo u trećoj generaciji modela Subaru Forester, i posle višednevnih "eksperimenata", možemo reći samo jedno: miran, moćan i štedljiv turbodizel agregat, u kombinaciji sa odličnim šestostepenim menjačem, vraća Subaru u sami vrh...
Vozili smo: Opel Meriva - Već od 10.770 Eur

Vozili smo: Opel Meriva - Već od 10.770 Eur

Nenapadan kompaktni MPV, Opel Meriva, očekuje svoju novu generaciju, i to je idealno vreme za kupovinu aktuelnog modela po minimalnoj ceni. Uvoznik Opel automobila za tržište Srbije (www.opel.rs), Merivu 1.4 nudi po neverovatnoj ceni od 10.770 eura, ca carinom i porezom. Da li je pionir kategorije još uvek sposoban da se nosi sa konkurencijom? Na osnovu onoga što smo videli na našem mini testu, Opel Meriva još uvek nije za penziju...
Testirali smo: Renault Laguna Coupe 2.0 TCe 205

Testirali smo: Renault Laguna Coupe 2.0 TCe 205

Ustaljeno je mišljenje da su kupei najlepši automobili na svetu. Tako je i u porodici Laguna, gde najprivlačnija upravo coupe verzija, koja nosi oznaku Laguna Coupe. Sportska, dinamična i elegantna: tri su reči kojima bi se najlakše mogao opisati ovaj automobil. Nova Laguna Coupe pravog je ukusa: vruć, stimulišući, ali ne prejak, s handlingom jednog sportiste i udobnošću velikog automobila...
Test: Toyota Yaris 1,33 Dual VVT-i Stop & Start

Test: Toyota Yaris 1,33 Dual VVT-i Stop & Start

"Prokletstvo, zašto opet ja? Ovo je samo još jedna tipična igračka za devojke." - pomislio sam prilikom preuzimanja test vozila, i već sam počeo razmišljati o proširenju redakcijskog kolegijuma sa jednim predstavnikom nežnijeg pola. Ali, posle samo nekoliko kilometara vožnje od centra kompanije Toyota Srbija, moje muške predrasude su nestale. Neverovatno je koliko se Yaris, sa svakim pređenim kilometrom sve više zavlačio pod kožu...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje