AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom Hyundai i10 izneo je Vladan Petrović, šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, i najmlađi osvajač "Zlatne kacige" najznačajnijeg priznanja iz oblasti autosporta u našoj zemlji...

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Unutrašnjost "Instrument tabla je solidno sastavljena, a položaj sedenja odgovaraće čak i visokim vozačima. Dobra ergonomija kokpita i pomalo visoka pozicija sedenja čine da se za volanom i10 osećate prijatno. Pozadi se mogu smestiti dva putnika, ali ne na veće razdaljine. Uostalom, ovaj simpatičan mališan spada u male gradske automobile, a oni nisu krivi što zbog naše jadne kupovne moći uglavnom služe kao porodični automobil, pa se pred njih postavljaju i takvi zahtevi. Plastika u unutrašnjosti deluje pomalo jeftino, ali u isto vreme veoma čvrsto i otporno. U poređenju sa prethodnikom Atosom, i10 izgleda za klasu ozbiljnije. Takođe, istakao bih izuzetnu preglednost, što će posebno značiti prilikom eksploatacije u gradskim uslovima." Motor Koncepcija motora sa dva usisna ventila i jednim izduvnim uvek je davala dobar rezultat. Motor je temperamentan i u praksi daje bolji utisak od podatka da mu do "stotke" treba 15,6 sekundi. Automobil spremno kreće na svaki pritisak papučice gasa i osigurava živahnu vožnju. Mislim da se motor najbolje "oseća" između 3.000 i 4.000 o/min, jer iznad toga postaje neprijatno bučan. Moram da pohvalim elastičnot motora u gradskoj vožnji, što obezbeđuje vožnju bez puno šaltanja. Posebnu priču zaslužuje 5-stepeni menjač. Nemački je precizan, a hodovi su sportski kratki. Iskreno, pravo zadovoljstvo je šaltati, a ponekad se osećate kao da ste u nekom sportskom automobilu, a ne u gradskom."

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Ponašanje u vožnji "Ovde je reč o automobilu slabijih performansi, tako da se ne radi o velikom nedostatku. Čak i zbog velike visine, automobil se pristojno ponaša na putu, a veća naginjanja karoserije primetićemo samo u bržim prolascima kroz krivine. Takođe, primećujemo da su točkovi smešteni na same ivice automobila i prevesi su veoma kratki. Upravljanje je zadovoljavajuće precizno, a na istom nivou je i kočioni sistem sa diskovima na svim točkovima, što nije tako čest slučaj kod malih gradskih automobila." Goran Sarić - Automagazin

Testirali smo: Opel Astra 1.6 Turbo Sport

Testirali smo: Opel Astra 1.6 Turbo Sport

Veliki hatchback (čak 22 cm duži od Golfa!) sa neobičnim rešenjem zadnje osovine i novim i modernizovanim motorima, licem u lice se suprostavlja Golfu, C4, Meganeu, Aurisu, Focusu... Od kompanije Komnenović Auto, na test smo preuzeli vrhunsku benzinsku verziju nove Opel Astre, koja nas je često navodila na pitanje sedimo li uopšte u Opelu. Ali, posle modela Insignia, ništa nas ne može iznenaditi...

Prva vožnja: Mini Countryman Cooper D

Prva vožnja: Mini Countryman Cooper D

MINI Countryman sa svojom karoserijom dužom od četiri metra, jeste najveći predstavnik marke MINI, ali u isto vreme spada među najmanje SUV modele sadašnjosti. Testirali smo verziju sa pogonom na prednje točkove, koju pokreće turbodizel motor, a u tome nam je svojim znanjem i vozačkim iskustvom pomogao višestruki državni reli prvak, Vladan Petrović...

Testirali smo: Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm

Testirali smo: Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm

U godini kada slavi stogodišnjicu svog postojanja, Alfa Romeo oživljava najslavnije ime u svojoj istoriji.  Zaboravite na Alfu 147! Giulietta ga ponosno smenjuje u ponudi italijanske marke. Na test smo dobili jedan od trenutno najvažnijih modela u ponudi Alfa Romea, opremljen savremenim turbodizel motorom i bogatom opremom. Moramo priznati da smo istinski uživali...

Testirali smo: Toyota RAV4 2.2 D-CAT AWD

Testirali smo: Toyota RAV4 2.2 D-CAT AWD

U petoj godini životnog ciklusa, automobil ne uživa veliku slavu, što mnoge proizvođače primorava na ulepšavanja. Čini se da Toyota to čini sa puno ukusa i ljubavi. 1994. godine, Toyota RAV4 bila je rodonačelnik segmenta malih SUV modela, a aktuelna treća generacija ove godine je prošla i drugu modernizaciju. Isprobali smo je u realnim uslovima...

Testirali smo: Honda CR-Z - Ekosportista

Testirali smo: Honda CR-Z - Ekosportista

Mali kupe Honda CR-Z (Compact Renaissance Zero) je prvi automobil na svetu, koji kombinuje sportske ambicije, hibridni pogon i manuelni menjač. Konačno je Honda stvorila hibridni automobil koji je u isto vreme atraktivan, kako za vozače koji preferiraju sportski osećaj u vožnji, tako i za one koji brinu o životnoj sredini, o potrošnji goriva, i koji žele visok nivo individualnosti...

Testirali smo: Dacia Duster 1.6 16V 4x2

Testirali smo: Dacia Duster 1.6 16V 4x2

Prašina koju je podigao Duster na srpskom tržištu se ne stišava, a nakon višednevnog testa, zaključili smo i zašto. Rumunski SUV model je robusan, prostran i što je za nas veoma važno - dostupan automobil, koji svojim dinamičnim i atraktivnim dizajnom privlači veliku pažnju prolaznika, uz prateće komentare: "Ovo je Dacia?!"...

Testirali smo: Audi A1 1.6 TDI - Četiri prstena za početnike

Testirali smo: Audi A1 1.6 TDI - Četiri prstena za početnike

Kaže se da u istu reku nije moguće dva puta ući, jer je voda od prvog ulaska otekla. Audi u nju ulazi po treći put, ali svaki put na drugačiji način. Kompanija iz Ingolstadta ponovo meša karte u segmentu malih "imidž" automobila. Žene, sinovi i ćerke dobro situiranih porodica, ljubimice finansijski dobrostojećih biznismena - to će biti glavni klijenti i korisnici najmanjeg i najjeftinijeg Audija...

Test: Toyota Prius - Treća generacija

Test: Toyota Prius - Treća generacija

Toyota je za tri generacije uspela da od automobila koji je među ostalim visokoserijskim automobilima izgledao kao NLO, napravi automobil koji je više nego ravnopravan konkurent porodičnim modelima. Ono što je za nas važno jeste činjenica da, pored izuzetno male potrošnje, u procesu registracije srpski zakoni Prius posmatraju kao 1,8-litarski benzinac. Na višednevnom testu imali smo najuspešniji hibridni automobil svih vremena...

Test: Dacia Sandero Stepway - Zbogom zimskoj dosadi!

Test: Dacia Sandero Stepway - Zbogom zimskoj dosadi!

Vreme je da se podsetimo naših utisaka o modelu Dacia Sandero Stepway, koji smo isprobali u planinskim uslovima. Viši, sa više stila i sa više opreme, Sandero Stepway svuda prolazi (ne baš svuda) i nikada ne ostaje neprimećen. Iako nema pogon na sve točkove, u ovom automobilu možete doživeti brojne pustolovine na moru, u planinama ili na gradskim ulicama, ne obazirući se na visoke ivičnjake. I sve to uz zaista pristupačnu cenu. Sandero Stepway je pravi automobilski antidepresiv...

Sebastien Ogier - Rally Sardinia 2025
Slika nedelje