AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Volkswagen Touareg 3.0 TDI svoju pravu ćud pokazao je tek u rukama Vladana Petrovića. Ekskluzivno za Automagazin portal svoje utiske o test automobilu izneo je šestostruki i aktuelni reli šampion naše zamlje...

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Izgled "Redizajniran model stvarno deluje puno svežije i agresivnije od prve evolucije. Izled je agresivan, ali u isto vreme elegantan. Automobil u svakom momentu izaziva poglede prolaznika i poglede drugih vozača." Unutrašnjost "S obzirom na razne mogućnosti električnog podešavanja sedišta, pronalazak optimalnog položaja za volanom nije nikakav problem. Sedišta su udobna i velika, a posebno bih istakao osećaj tvrdoće, koji je karakterističan za Volkswagenove automobile nove generacije. Iako je konzola prepuna raznih prekidača, vreme privikavanja na ovaj automobil je minimalno i sistem logiciranja komandama je odlično rešen. Unutrašnjost na zavidnom nivou."

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Motor "Kao što ste i samo rekli, mislim da je ovo prava "mera" za Touarega. Kombinacija turbodizelskog Obrtnog momenta sa automatskim menjačem je pun pogodak. Motor oduševljava svojim karakteristikama na asfaltnoj podlozi. Odlično vuče u svim režimima rada, izuzetno je elastičan, a u Off-road vožnji pruža dovoljno Obrtnog momenta pri niskim obrtajima za velike uspone. S obzirom da je ovo terenac mase preko 2 tone, ubrzanje do "stotke" od 9,2 sekunde čini se veoma zanimljivim. Primećujem i da je zvučna izolacija agregata na visokom nivou i često se događalo da nam pri visokim brzinama više smeta buka vetra na retrovizorima nego zvuk motora." Menjač "Menjač je fantastičan i mogu samo da uputim pohvale inženjerima koji su radili na transmisiji. Promene brzina su uglađene i bez trzaja, i uz to jako su brze. Ako vam izmene ne teku dovoljno brzo, tu je sportski mod, koji motor "drži" u vrlo visokim brojevima obrtaja. Šestostepeni tiptronic, definitivno, isto kao i motor, zaslužuje sve pohvale. Ono što je jako važno kod terenaca je da automatika funkcioniše bez velike "zadrške" pri promeni brzina, i tu je Touareg na visini zadatka."

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Teren "Iznenađen sam spremnošću Touarega za terenske uslove. Iako mnogi ovaj automobil smatraju za gradskog "šminkera", moram reći da je Touareg prilično sposoban za teren. Karoserija automobila deluje kruto kao kamen, što smo isprobali na neravnom kamenjaru rečne obale. Prilikom proklizavanja, elektronika izuzetno brzo i efikasno prebacuje Obrtni moment na točkove koji imaju čvrst kontakt sa podlogom. Terenskim iskušenjima, čak i pri vlažnoj travi, odlično su odoleveli kvalitetni Pirelli Scorpion pneumatici (dimenzija 255/55 R18). U terenskoj vožnji puno nam je pomogao i sistem koji obezbeđuje mirovanje automobila i na najvećim usponima. Kada jednom pritisnte kočnicu, sistem se automatski aktivira i vozilo miruje bez obzira da li je kočnica pritisnuta, sve do trenutka kada dodate gas. Touareg se odlično snalazio i kada smo ga preterali kroz vodu dubine preko 40 centimetara. Prvo smo ga pritiskom na dugme pored menjača maksimalno podigli, a zatim bez problema gazili kroz vodu. Pogloga je bila kamenita, ali ovaj SUV nigde nije pokazao znake zamora, već je samo grabio napred."

Vladan Petrović o Volkswagen Touareg-u 3.0 TDI

Asfalt "Nema preteranog ljuljanja, posebno kada Touareg maksimalno spustimo (na slici ispod), zahvaljujući vazdušnom ogibljenju. Ipak, već u prvim vezanim krivinama shvatamo da se velika masa Touarega i visoke "noge" opiru naglim promenama smera, a svako preterivanje odmah uključuje elektroniku. Sve u svemu, osećaj za volanom je veoma dobar, dok vozite snažan i moćan automobil fantastičnog izgleda. Uz sve to, ubrzanja su veoma dobra, a preticanja prava rutina." Goran Sarić - Automagazin

Testirali smo: Novi Ford Focus 1.6 TDCi Titanium

Testirali smo: Novi Ford Focus 1.6 TDCi Titanium

Fordova bitka u Golf klasi se nastavlja. Nova, treća, generacija modela Focus, ima za cilj da pobedi najbolje u nižoj srednjoj klasi, pre svih modele kao što je Volkswagenov Das Auto, ali i imena kao što su Astra, Megane, 308 ili C4. Pripremivši se za dolazak sedme generacije modela Golf, Ford je značajno promenio karakter svog novog Focusa, a u to smo se uverili tokom višednevne vožnje...

Testirali smo: Novi Audi A6 3.0 TDI Multitronic

Testirali smo: Novi Audi A6 3.0 TDI Multitronic

Protiv štutgartske E klase i minhenske serije pet, Audi šalje novu, sedmu, generaciju modela A6. Posle višednevnog druženja sa novim predstavnikom više srednje klase, možemo zaključiti da novi A6 najvećim konkurentima parira bez kompleksa, i to u svim disciplinama. Novi Audi A6 je kraći i lakši od svog prethodnika, a za njim se osvrću i vlasnici za dve klase skupljih limuzina...

Test: Renault Fluence 1.5 dCi - Sedan već od 12.590 EUR!

Test: Renault Fluence 1.5 dCi - Sedan već od 12.590 EUR!

Zamislite sedan niže srednje klase sa četvoro vrata, sa elegenatnim dizajnom, prostranim enterijerom, velikim prtljažnikom i odličnim voznim osobinama, dostupnim po ceni već od 12.590 evra. Do prošle godine, to je bila samo "utopija", ali zahvaljujući Renaultu, to je realnost. Renault Megane sedan je dobio dostojnog naslednika. Njegovo ime je Fluence. Podsetimo se naših utisaka o ovom zanimljivom automobilu...

Testirali smo: Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D 60th Anniversary

Testirali smo: Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D 60th Anniversary

Na višednevnom testu smo imali proizvod, koji je rezultat tehnološkog razvoja dugog 60 godina. Ova kultna figura na tržištu vozila sa 4x4 pogonom, u novoj generaciji, svojim vlasnicima nudi potpuno zadovoljstvo u vožnji, bez obzira na tip okruženja. Pod haubom "našeg" test vozila disao je modernizovani 3.0 D–4D agragat, opremljen zatvorenim filterom štetnih čestica, koji razvija 190 konjskih snaga...

Opel Astra Sports Tourer - Regionalna promocija

Opel Astra Sports Tourer - Regionalna promocija

Prisustvovali smo na regionalnoj promociji Opelovih modela: Corsa, Astra Sports Tourer i Antara. U srednjovekovnom ambijentu Dvorca Gjalski u Hrvatskom zagorju, medijima iz Skoplja, Podgorice, Sarajeva, Zagreba, Ljubljane i Beograda, Opel je prikazao svoje najmodernije proizvode. Kontrast starog ambijenta i najnovijih automobila, odlično se uklopio u predstavljanje tri nova i unapređena modela...

Test: Citroën DS3 Racing u rukama evropskog šampiona

Test: Citroën DS3 Racing u rukama evropskog šampiona

Citroën do nedavno u svojoj ponudi nije imao automobil na kojem je mogao primeniti svoje bogato šampionsko iskustvo iz Svetskog reli šampionata. Sada ga ima. Njegovo ime je Citroën DS3, a vrhunac predstavlja model DS3 Racing, kojim se divizija Citroën Racing posebno ponosi. Za testiranje šampionskog automobila, bio nam je potreban i šampionski vozač...

Vozili smo: Mercedes-Benz E 250 CDI Cabrio

Vozili smo: Mercedes-Benz E 250 CDI Cabrio

Porodica Mercedesa više srednje klase je na okupu. Posle karoserijskih verzija sedan, coupe i karavan, Mercedes-Benz je predstavio i najatraktivniju kabriolet verziju. Ovaj Mercedes izgleda veoma dobro, i ne stidi se da to pokaže na svakom koraku. Obožava da se skine do pojasa i prošeta svoje atletsko telo, mameći poglede prokaznika...

Test: Lexus IS 200d - Luksuzna štednja

Test: Lexus IS 200d - Luksuzna štednja

U modelsku godinu 2011, Lexus IS ulazi sa nekoliko unapređenja. Najveća novina je novi osnovni motor u modelu IS 200d - četvorocilindrični turbodizel zapremine 2,2 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 110 kW, odnosno 150 konjskih snaga. Na višednevnom testu imali smo upravo Lexus IS 200d, koji na tržištu Srbije odnedavno predstavlja štedljiviju i dostupniju alternativu dosadašnjem baznom modelu IS 220d (130 kW)...

Vozili smo: Chevrolet Spark 1.0 16V

Vozili smo: Chevrolet Spark 1.0 16V

Chevrolet Spark je na tržištu izgradio imidž jeftinog automobila, kojeg su kupci zavoleli zbog povoljne cene i niskih troškovima održavanja. Posle test vožnje, možemo slobodno reći da se nova generacija modela Spark malo udaljila od filozofije svojih prethodnika, jer pored niske cene (već od 7.140 Eur!), novi Spark kupce "lovi" i svojim zavodljivim stilom...

Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje