AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom automobilu, Audi A4 2.0 TDI, izneo je petostruki reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Prenosimo Vam najznačajnija zapažanja aktuelnog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Izled "Audi A4 izgleda prilično agresivno, a posebno su zanimjiva prednja LED svetla koja privlače pažnju prolaznika. Dizajn automobila je vešt spoj elegancije i sportskog duha. Iz nekog ugla automobil izgleda vrhunski privlačno i elegantno, a iz drugog sportski nastrojen. Audi pravi lepe automobile. Prednji deo izgleda baš onako ljuto, sa spojlerom koji me podseća na neke Audijeve bolide. Pozadi mi se posebno dopadaju dve izduvne cevi, koje unose dozu sporta. Nikada ne bih rekao da je reč o dizel automobilu."- kratko je izgled nove "četvorke" prokomentarisao Vladan Petrović.

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Unutrašnjost "Audi ima specifičan položaj sedenja i vozač se oseća drugačije nego u konkurentnim modelima. Sedi se izuzetno nisko i osećaj je avionski. Osećaj posebno niskog sedenja dopunjuju u veliki retrovizori, koji su postavljeni visoko. Ali, što se duže vozi, osećaj je upečatljiviji, i Audi se prosto zavlači pod kožu. U unutrašnjosti vlada "red i disciplina" i oseća se izuzetan kvalitet materijala i završne obrade. Ipak, Audijeva hladna perfekcija nekako je eliminisana ugradnjom aluminijumskih elemenata, koji unose sportsku atmosferu. Sve u automobilu je funkcionalno i sve je na svom mestu."

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Motor "Već po zvuku motora u leru možemo zaključiti da ispod haube nije poznati "pumpa-brizgaljka" motor, koji se ponekad oglašava previše grubim zvukom. Ovaj Common-Rail motor stvarno radi neporedivo tiše i prijatnije. U vožnji, turbo rupa se gotovo ne primećuje i automobil fascinantno povlači iz niskih obrtaja. Mislim da je Audi uradio odličan posao ugradivši ovaj motor u A4, jer je prvoklasno izbalansiran. Spremno reaguje na gas u svim područjima obrtaja i prvi utisak je da automobil raspolaže sa većom snagom od 140 KS, koliko navodi fabrika. Menjač sa šest brzina odlično se uklopio uz ovaj motor, i jako je prijatan za rukovanje. Odlično raspoređeni prenosni odnosi omogućavaju vožnju bez previše rada na menjaču, a ukoliko želite žustriju vožnju, uvek ćete imati dovoljno snage, bez obzira na situaciju i konfiguraciju puta." - objašnjava Petrović.

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Ponašanje u vožnji "Svakim pređenim kilometrom do izražaja dolazi zrelost Audijevog vešanja i pravo je uživanje voziti ga krivudavim putevima. Brzi prolasci kroz krivine mogući su bez većih napora. Najviše mi se dopada neutralno ponašanje zadnjeg dela automobila i sigiran sam da prosečni vozači ne mogu izbaciti automobil iz idealne putanje. Čak i prilikom nagih pokreta volanom i provokacija pri većim brzinama, automobil se čvrsto držao idealne putanje kretanja, ne pokazujući ni najmanju slabost. Elektronski sistem stabilnosti (ESP) radi odlično. Probao sam vožnju i sa isključenim sistemom i automobil se ponašao fantastično, što možemo zahvaliti naprednoj konstrukciji vešanja. Ono što bismo mogli istaći kao manu jeste elektrohidraulični volan koji ne pruža puno informacija sa podloge, što ograničava njegove sportske mogućnosti. Ali, ovo i nije sportski automobil, jer predstavlja pravu "putničku krstaricu" sa sportskim duhom."

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Goran Sarić - Automagazin

Test: Renault Megane Grandtour 1.4 TCe - Porodično blago

Test: Renault Megane Grandtour 1.4 TCe - Porodično blago

Druga generacija modela Renault Megane pobrala je ovacije onih koji cene originalnost i stil. Treća generacija modela Megane stilski je nešto manje  prepoznatljiva, ali zato je praktičnija i funkcionalnija. Potpuno novi model niže srednje klase, svojom funkcionalnošću, kvalitetom, atraktivnim izgledom i prihvatljivom cenom, ubedljivo osvaja kupce u Srbiji...

Test: SEAT Exeo 2.0 TDI – Audi Emocion

Test: SEAT Exeo 2.0 TDI – Audi Emocion

Modelom Exeo, SEAT se posle nekoliko godina vratio sedan karoseriji. Ali, ovo nije potpuno novi model - španski konstruktori iskoristili su dokazano dobru platformu i mnoge druge komponente iz prethodne generacije modela Audi A4 (B7). U višednevnom testu, pokušali smo da pronađemo odgovor na pitanje kako se nemačka tehnika uklopila u sportski imidž...

Testirali smo: Toyota Auris 1.6 Valvematic Sport

Testirali smo: Toyota Auris 1.6 Valvematic Sport

Auris je opet u punoj snazi! Nakon tri godine proizvodnje, Toyotin predstavnik u C segmentu dobio je modernizovanu tehniku i izgled. Pod haubom mu diše najsnažniji atmosferski 1,6-litarski agregat na tržištu, atraktivan dizajn dobio je oštre linije, a cene su i dalje veoma atraktivne. Pred nama je "japanski Golf" nakon facelifta...

Testirali smo: Mazda MX-5: 365 dana radosti

Testirali smo: Mazda MX-5: 365 dana radosti

Kultni dvosed Mazda MX-5 nedavno je prošao fazu tehničkih unapređenja i retuš izgleda. Ali, nemojte se plašiti, jer karakter ovog bestsellera, koji sa ponosom slavi svoj 20. rođendan, i u trećoj generaciji ostao je nepromenjen. Na test smo dobili "hartop" verziju sa tvrdim sklopivim krovom, koju krase sve osobine koje su "Miatu" poslale u visine...

Testirali smo: Opel Astra 1.6 Turbo

Testirali smo: Opel Astra 1.6 Turbo

Nova Opel Astra je tu. Veliki hatchback (čak 22 cm duži od Golfa!) sa neobičnim rešenjem zadnje osovine i novim i modernizovanim motorima, licem u lice se suprostavlja Golfu, Focusu i Meganeu. Od kompanije Komnenović Auto, na test smo preuzeli vrhunsku benzinsku verziju nove Opel Astre, koja nas je često navodila na pitanje sedimo li uopšte u Opelu...

Testirali smo: Citroën C3 1.4 HDi

Testirali smo: Citroën C3 1.4 HDi

Pred nama je konačno potpuno novi Citroën C3, i jedna stvar je svima odmah jasna: on je lepši, mnogo lepši od svog prethodnika. Novi Citroën C3 predstavlja povratak Citroën-a u porodicu kreativnih proizvođača automobila. U segmentu gradskih mališana nikada nije bila veća gužva, to u Citroenu vrlo dobro znaju, pa su preduzeli sve da se upravo njihov predstavnik ovog prenapumpanog segmenta istakne u masi...

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Pre nego što smo stupili u klub povlašćenih, koji su imali privilegiju sesti u kokpit modela SLS AMG, usledila je spektakularna predstava: podizanje krilnih vrata uvis, odmeravanje unutrašnjosti, a zatim uz malo "gimnastike" uvlačenje u prostor između pragova i središnjeg grebena. U krutom "kavezu" je usko, ali upravo tamo je se naš test vozač, šestostruki reli prvak Vladan Petrović, osećao kao riba u vodi...

Testirali smo: Mercedes-Benz C 250 CDI

Testirali smo: Mercedes-Benz C 250 CDI

Aktuelna generacija modela Mercedes-Benz C klasa na tržištu egzistira već duže od tri godine. Prošle godine u Srbiju je stigla verzija Mercedes-Benz C 250 CDI, sa 4-cilindričnim turbodizel motorom zapremine 2,2 litra, opremljenim s dva turbopunjača, koji razvija 204 konjske snage i "medveđi" obrtni moment od 500 Nm. Iako je motor pojačan u odnosu na svog prethodnika, naš test je povtrdio da je potrošnja goriva smanjena...
Test: Toyota Urban Cruiser - Između Yarisa i Aurisa

Test: Toyota Urban Cruiser - Između Yarisa i Aurisa

Evropski portfolio Toyote od prošle godine je proširen sa novim gradskim "crossover" modelom imena Urban Cruiser. Robusan, raskošnih oblika i funkcionalne unutrašnjosti, zaslužio je brojne pohvale i probudio zavist konkurencije. Toyota svim ljubiteljima urbanog života sa ponosom predstavlja model koji nudi visok stepen individualnosti, kreativnosti, sveopšte fleksibilnosti i praktičnosti. Urban Cruiser je automobil potpuno prilagođen za život u urbanoj sredini...
2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje