AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Pre nego što smo stupili u klub povlašćenih, koji su imali privilegiju sesti u kokpit modela SLS AMG, usledila je spektakularna predstava: podizanje krilnih vrata uvis, odmeravanje unutrašnjosti, a zatim uz malo "gimnastike" uvlačenje u prostor između pragova i središnjeg grebena. U krutom "kavezu" je usko, ali upravo tamo je se naš test vozač, šestostruki reli prvak Vladan Petrović, osećao kao riba u vodi...

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Najzanimljivije fotografije, snimljene u okviru programa "Mercedes-Benz Star Expirience", koji je održan na stazi NAVAK, možete pogledati jednostavnim klikom na LINK. Mercedes-Benz SLS AMG juri kao tornado, sa potisnom silom od 571 KS i "tramvajskim" obrtnim momentom od 650 Nm, dostupnim već pri 4.750 o/min. To je snaga i obrtni moment, koji na zadnje točkove isporučuje atmosferski 6,2-litarski agregat, razvijen u AMG-u. Nakon samo 7,7 sekundi Vladan Petrović je stigao do 160 km/h, a ubrzanje 0 - 100 km/h traje samo 3,8s!

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

"Brutalan je! Automobil je zaista agresivno podešen, a njegov motor stvara zavisnost. Zavisnost o neverovatno lakom i brutalnom razvoju snage. Iako je unutrašnjost odlično izolovana, do vozača i suvozača dopire prigušena grmljavina, koja uliva strahopoštovanje. I pored toga što ima napred centralno smešten motor i pogon na zadnje točkove, SLS AMG zahvaljujući uravnoteženoj raspodeli mase, začudžujuće prenosi snagu na podlogu. Već u drugom stepenu prenosa, automobil se "odriče" uticaja ESP sistema, a treća brzina preuzima potisak gotovo bez gubitka vučne sile. Ono što smo u kratkoj vožnji mogli da osetimo je i brutalna upravljivost i preciznost. I najmanji pokret volanom, ima veliki efekat, što adrenalin podiže do maksimuma. - istakao je Vladan Petrović.

Mercedes-Benz SLS AMG - specifikacija
Tip motora:V8, atmosferski, 4 ventila po cilindru
Menjač:7 A
Zapremina motora:6.208 cm3
Maksimalna snaga:571 KS / 6.800 o/min
Maksimalni obrtni moment:650 Nm / 4.750 o/min
Maksimalna brzina:317 km/h
Ubrzanje 0 - 100 km/h:3,8 s
Prosečna potrošnja:13,2 l/100 km
Zapemina rezervoara:85 L
Zapremina prostora za prtljag:176 L
Masa automobila / nosivost:1.620 kg / 240 kg
Dimenzije pneumatika:Napred: 265/35 R19, Pozadi: 295/30 R19
Dimenzije:
Dužina automobila:4.638 mm
Širina automobila:1.939 mm
Visina automobila:1.262 mm
Međuosovinsko rastojanje:2.680 mm
Krug okretanja:11,9 m
Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Mercedes-Benz SLS AMG vozili smo na stazi NAVAK, u okviru programa "Mercedes-Benz Star Expirience", koji obuhvata interaktivnu teoretsku obuku, vožnju supersportskih Mercedes-Benz automobila, praktičnu upotrebu bezbednosnih sistema i testiranja sposobnosti Mercedes-Benz terenskih vozila. Izveštaj sa ove vrhunske manifestacije, koju je organizovala kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, objavićemo uskoro.

Ekskluzivno: Vozili smo Mercedes-Benz SLS AMG

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Testirali smo: Lexus CT 200h

Testirali smo: Lexus CT 200h

Hibridni pogon sigurnim koracima ulazi u premium nižu srednju klasu. Nije iznenađenje da je uloga pionira pripala marki Lexus, koja je za ovu namenu razvila potpuno novi model - Lexus CT 200h. Novi model dolazi u popularni segment uz potpuno drugačiji pristup od nemačke konkurencije: hibirdni pogon nije ključan marketinški element, već je JEDINA dostupna motorizacija u ovom atraktinom modelu...

Vozili smo: Volkswagen Passat 2.0 TDI (B7)

Vozili smo: Volkswagen Passat 2.0 TDI (B7)

Volkswagen se drži stare dobre istine, da sve što je dobro ne treba menjati. To se u slučaju novog Passata najviše odnosi na tehnička rešenja, dok je dizajn značajno unapređen. Novi Passat svako će prepoznati već izdaleka. Nova generacija modela Passat (B7) ima originalniji izraz od svog prethodnika i krasi ga snažniji imidž koncerna, koji je vidljiv na svakom detalju...

Vozili smo: Novi Toyota Yaris - Prvi utisci

Vozili smo: Novi Toyota Yaris - Prvi utisci

Na tržište Srbije stiga je treća generacija modela Toyota Yaris, koji će nastaviti sigurnim stopama uspešnog prethodnika. Prvi susret sa novim Yarisom smo imali na današnjom dinamičnom prezentaciji u Kovilovu, gde smo isprobali kako nova generacija ovog uspešnog modela funkcioniše u praksi. Prvi utisak je pozitivan. Automobil izgleda moderno, izolacija motora i kabine mnogo bolja, a vožnja je udobnija i komfornija nego u prethnodiku...

Testirali smo: Hyundai ix35 1,7 CRDi 2WD

Testirali smo: Hyundai ix35 1,7 CRDi 2WD

Novi gradski SUV Hyundai ix35 prevazišao je prodajna očekivanja južnokorejske kompanije. U poređenju sa prethodnikom (Tucson), novi model je mnogo bolji u svim oblastima, kako po naprednoj tehnici, mnoštvu ponuđenih verzija, tako i po dizajnu. Na višednevnom testu smo imali gradski crossover Hyundai ix35 1.7 CRDi 2WD, koji pleni svojim atraktivnim izgledom, naprednom tehnikom i niskom potrošnjom...

Testirali smo: Subaru Legacy 2.0 T-D

Testirali smo: Subaru Legacy 2.0 T-D

"Volim oštar zvuk motora Subaru, i ne mogu da zamislim dizel motor u njemu..." Ovakve izjave smo redovno nalazili na raznim forumima širom sveta. Ali, svet se menja. Isprobali smo Subaru model, kome turbodizel motor pod haubom možda i najviše priliči. Subaru Legacy, sa štedljivim turbodizelom, konačno konkurenciju gleda pravo u oči i sa posebnom dozom ponosa, jer ga pokreće prvi boxer turbodizel motor na svetu....

Testirali smo: Honda CR-V 2,0 i-VTEC

Testirali smo: Honda CR-V 2,0 i-VTEC

Ukoliko spadate u grupu ljubitelja savremenih kompaktnih SUV modela, ali ne želite da Vašeg ljubimca pokreće dizel motor, Honda je za Vas pripremila nedavno modernizovani model CR-V sa benzinskim 4-cilindarskim 2.0 i-VTEC motorom. Ali, odmah da razjasnimo: Honda nije napravila revoluciju u dizajnu...

Testirali smo: Novi Ford Focus 1.6 TDCi Titanium

Testirali smo: Novi Ford Focus 1.6 TDCi Titanium

Fordova bitka u Golf klasi se nastavlja. Nova, treća, generacija modela Focus, ima za cilj da pobedi najbolje u nižoj srednjoj klasi, pre svih modele kao što je Volkswagenov Das Auto, ali i imena kao što su Astra, Megane, 308 ili C4. Pripremivši se za dolazak sedme generacije modela Golf, Ford je značajno promenio karakter svog novog Focusa, a u to smo se uverili tokom višednevne vožnje...

Testirali smo: Novi Audi A6 3.0 TDI Multitronic

Testirali smo: Novi Audi A6 3.0 TDI Multitronic

Protiv štutgartske E klase i minhenske serije pet, Audi šalje novu, sedmu, generaciju modela A6. Posle višednevnog druženja sa novim predstavnikom više srednje klase, možemo zaključiti da novi A6 najvećim konkurentima parira bez kompleksa, i to u svim disciplinama. Novi Audi A6 je kraći i lakši od svog prethodnika, a za njim se osvrću i vlasnici za dve klase skupljih limuzina...

Test: Renault Fluence 1.5 dCi - Sedan već od 12.590 EUR!

Test: Renault Fluence 1.5 dCi - Sedan već od 12.590 EUR!

Zamislite sedan niže srednje klase sa četvoro vrata, sa elegenatnim dizajnom, prostranim enterijerom, velikim prtljažnikom i odličnim voznim osobinama, dostupnim po ceni već od 12.590 evra. Do prošle godine, to je bila samo "utopija", ali zahvaljujući Renaultu, to je realnost. Renault Megane sedan je dobio dostojnog naslednika. Njegovo ime je Fluence. Podsetimo se naših utisaka o ovom zanimljivom automobilu...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje