Najnovije vesti iz auto industrije
Citroen C2 Junior Experience
Objavljeno: 30.11.2006.
Citroen je oduvek ulagao u mlade talente ( Loeb, Sola, Sordo ) a takva tendencija se nastavlja jos intenzivnije nakon danasnje objave Citroen press sluzbe.
Od sledece godine u okviru JWRC sampionata vozice se i C2 Junior Experience, takmicenje koje ce biti potpuno pod okriljem FIA pravila za junior klasu ali pod posebnim potkroviteljstvom Citroena.
Tacnije timovi ce i dalje imati ogranicen broj mehanicara, starosna granica je 28 godina, nominacija sest od sedam predvidjenih rundi sampionata, itd. Takmicari ce moci da biraju izmedju dva bolida spremljena kod Citroen Sport-a, C2 S1600 i novi C2-R2.
Sto je najvaznije stimulacija u vidu nagrada je vise nego fantasticna a izgleda ovako:
- Ukoliko pobednik JWRC-a bude ucesnik C2 Experience-a dobija kao nagradu dve voznje WRC bolida
- Ako ucesnik C2 Experience-a bude drugoplasirani u JWRC sampionatu nagrada je jedna voznja Citroena WRC.
- I na kraju ako neko od vozaca C2 bude treceplasirani na kraju godine u klasi Juniora, imace cast da se prikljuci testovima Citroen-ovog WRC tima.
Ima li primamljivijih nagrada za mlade takmicare od ovih? Ja mislim da je ovo vrednije od silnih para koje su im mogli ponuditi. Jedno je sigurno, iduce sezone mozemo ocekivati pravu navalu C2 na reli stazama sveta.
Jankovic Petar - Automagazin
I pored priča da će Suzuki u JRC šampionatu ove godine imati samo jednog takmičara, Pored PG Andresson-a zvanično je potvrđeno i učešće Urmo Aava-e, dok je Čeh Pavel Valousek izgubio mesto u japanskoj ekipi...
Ovih dana uglavnom se pisalo i govorilo o fenomenalnoj premijeri Citroen-a, borbi za pamćenje između Atkinson-a i Hirvonen-a, Gronholm-ovoj nezainteresovanosti, lošem izboru guma od strane Solberg-a........Hajde da se ovoga puta pozabavimo onima koje ste retko mogli da vidite na TV snimcima sa relija.
U želji da privuku što više publike proizvođačima automobila i tjunerima na pamet padaju svakakve ideje. Tako se i na reli scenu polako uvlači nova klasa, GT.
Nakon petnaest dana iscrpljujuće vožnje završen je ovogodišnji Dakar Rally. Iako bez ijedne jedine pobede na brzinskim ispitima, Peterhansel i Mitsubishi su ispisali još jednu stranicu legende o avanturi zvanoj Dakar.
Na ulicama Monte Carlo-a, na gumama za sneg bez spajkova, WRC asovi su mnogobrojnoj publici pruzili spektakl za pamćenje. Proklizavanja nisu dozvoljavala ni najmanje opuštanje i vozači su morali dobro da odrade posao na volanu ne bi li bezbedno stigli do cilja.
Samo petnaest kilometara pre cilja Dakar je odneo još jednu žrtvu! Nakon Južnoafrikanca Elmer-a Symons-a nesreća je ponovo zadesila motocikliste.
Reli se vozi do kraja i dok se ne završi ništa nije sigurno! Sutra je ostao još samo SS15, superspecijal u Monaco-u. Sumnja li neko da Citroen neće osvojiti prva dva mesta i perfektno započeti sezonu 2007? Ma, slavlje može da počne......
Treća uzastopna pobeda Sainz-a, i prve tri pozicije za VW na specijalnom ispitu, vesti su koje su obeležile današnji dan na Dakar rally-u. Sainz, De Villiers i Miller, to je redosled Touareg-a na SS14.
"Citroeni jurišaju kao da su sa druge planete!" - ispalio je jutros vozač Subarua Petter Solberg. Plasman na prvih pet pozicija ostao je nepromenjen. Mikko Hirvonen na oba brzinca bio brži od Toni Gardemeistera, i zadržao 5. poziciju, ali na njega pritisak vrši Petter Solberg približivši mu se na 17 sekundi. Dani Sordo imao malih problema sa kočionim sistemom...