Najnovije vesti iz auto industrije
Citroen C2 Junior Experience
Objavljeno: 30.11.2006.
Citroen je oduvek ulagao u mlade talente ( Loeb, Sola, Sordo ) a takva tendencija se nastavlja jos intenzivnije nakon danasnje objave Citroen press sluzbe.
Od sledece godine u okviru JWRC sampionata vozice se i C2 Junior Experience, takmicenje koje ce biti potpuno pod okriljem FIA pravila za junior klasu ali pod posebnim potkroviteljstvom Citroena.
Tacnije timovi ce i dalje imati ogranicen broj mehanicara, starosna granica je 28 godina, nominacija sest od sedam predvidjenih rundi sampionata, itd. Takmicari ce moci da biraju izmedju dva bolida spremljena kod Citroen Sport-a, C2 S1600 i novi C2-R2.
Sto je najvaznije stimulacija u vidu nagrada je vise nego fantasticna a izgleda ovako:
- Ukoliko pobednik JWRC-a bude ucesnik C2 Experience-a dobija kao nagradu dve voznje WRC bolida
- Ako ucesnik C2 Experience-a bude drugoplasirani u JWRC sampionatu nagrada je jedna voznja Citroena WRC.
- I na kraju ako neko od vozaca C2 bude treceplasirani na kraju godine u klasi Juniora, imace cast da se prikljuci testovima Citroen-ovog WRC tima.
Ima li primamljivijih nagrada za mlade takmicare od ovih? Ja mislim da je ovo vrednije od silnih para koje su im mogli ponuditi. Jedno je sigurno, iduce sezone mozemo ocekivati pravu navalu C2 na reli stazama sveta.
Jankovic Petar - Automagazin
Samo petnaest kilometara pre cilja Dakar je odneo još jednu žrtvu! Nakon Južnoafrikanca Elmer-a Symons-a nesreća je ponovo zadesila motocikliste.
Reli se vozi do kraja i dok se ne završi ništa nije sigurno! Sutra je ostao još samo SS15, superspecijal u Monaco-u. Sumnja li neko da Citroen neće osvojiti prva dva mesta i perfektno započeti sezonu 2007? Ma, slavlje može da počne......
Treća uzastopna pobeda Sainz-a, i prve tri pozicije za VW na specijalnom ispitu, vesti su koje su obeležile današnji dan na Dakar rally-u. Sainz, De Villiers i Miller, to je redosled Touareg-a na SS14.
"Citroeni jurišaju kao da su sa druge planete!" - ispalio je jutros vozač Subarua Petter Solberg. Plasman na prvih pet pozicija ostao je nepromenjen. Mikko Hirvonen na oba brzinca bio brži od Toni Gardemeistera, i zadržao 5. poziciju, ali na njega pritisak vrši Petter Solberg približivši mu se na 17 sekundi. Dani Sordo imao malih problema sa kočionim sistemom...
Prošle godine je izgubio titulu u domaćem šampionatu od Dani-ja Sola-e. Ove je rešen da je osvoji, ali kako stvari stoje Španac Miguel Fuster će se boriti i na drugom frontu, Šampionatu Evrope.
Iako je danas Sainz ponovo bio najbrži, drugo mesto Peterhansel-a najverovatnije mu donosi treću pobedu na Dakar-u ( u kategoriji automobila ) i sedmu uzastopnu za Mitsubishi i pored dominacije VW-a.
Citroen C4 WRC danas je bio jednostavno neuhvatljiv. Sa promašenim izborom pneumatika u jednom laufu i bolovima u ramenu, Sebastien Loeb prosto maltretira konkurente i još jednom pokazuje zašto je on reli prvak sveta. Macus Gronholm u bolidu Ford Focus RS WRC, drži konstantan ritam, i kao što je najavio, bez većih rizika, sigurno drži treću poziciju...
Na zapadu ništa novo. Citroenovi piloti, i pored nekoliko grešaka u izboru pneumatika, prosto se poigravaju sa konkurentima, koji se na ovom reliju moraju zadovoljiti mrvicama. Loeb na brzincu broj 3 izabrao tvrde pneumatike, što se pokazalo kao pogrešan potez, ali ipak je uzvratio timskom kolegi Sordu i dalje drži prvo mesto...
Novi automobil i stari as! To je recept koji je Citroen-u doneo prve dve pobede na brzinskim ispitima odmah na premijeri novog C4 WRC.