Najnovije vesti iz auto industrije
Rally GB, poslednji reli sezone 2006
Objavljeno: 28.11.2006.
Dosli smo do kraja ovogodisnjeg svetskog sampionata u reliju. Pobednici u kategoriji vozaca i konstruktora su poznati a Loeb je toliko dominirao da je svetu uspeo da dokaze da je isto toliko los biciklista koliko je dobar vozac.
Ipak cuveni RAC ni ove godine sigurno nece biti dosadan. U WRC kategoriji svi su rastereceni obaveza i ocekuje se prava junacka borba bez timskih naredjenja. U pretnjama prednjaci mladi Hirvonen, a koliko je brz, i sto je mnogo bitnije da li je brzi od glavnog konkurenta ( u odsustvu Loeb-a ) Gronholma ostaje da vidimo.
Najzanimljivije ce sigurno biti u klasi JWRC, gde ce bukvalno sest vozaca odlucivati o sampionu u klasi "juniora". Vozaci Suzukija PG Anderson i Guy Wilks sigurno imaju najvece sanse, ali ima i onih koji ocekuju iznenadjenje u vidu Estonca Aavea.
Jos jedna veoma bitna stvar za one koji prate svetsku reli scenu je povratak Toyote u WRC ali ovoga puta sa Corolom S2000 bolidom za cijim volan ce biti najmladji clan klana McRae, Alister.
Automobil se odlicno pokazao u sampionatu Juzne Afrike a ovo je odlicna prilika da se izvrse testovi u Evropi pred narednu sezonu
Jos samo da podsetimo da se reli vozi predstojeceg vikenda i da cemo se truditi da Vam prezentujemo najzanimljivija desavanja iz Velskih suma.
Jankovic Petar - Automagazin
Dugo očekivana premijera Suzukijevog bolida, SX4 biće odložena do relija Korzika. Kako kažu čelnici japanskog proizvođača, ima više tehničkih razloga zbog kojih se debi odlaže za predstojeću jesen.
Premijeru u WRC kalendaru reli u Kraljevini Jordan će imati u sezoni 2008 dok će nekrunisani kralj sporta posetiti državu na obali Mrtvog mora već ovog maja.
Nakon predstavljanja prvog reli automobila koji je pogonjen tečnim gasom ( Mitsubishi Lancer EVO6 u prošlogodišnjem šampionatu Austrije ), OMV nastavlja svoju "kampanju" za čistiji reli!
Biti vozač fabričkog tima nije ni malo lako. U vrhunskom sportu se očekuju i vrhunski rezultati, posebno kada su velike svote u opticaju. Mladom Špancu ponestaje izgovora a njegova omiljena asfaltna podloga je još daleko.
IRC porodica svakog dana je sve veća. Vozači koji nikada nisu mogli da pronađu sebe ( čitaj angažman ) u WRCu, donose novom šampionatu novu draž.
Ako bi govorili blago ( baš blago ), Španac Xavi Pons nije imao "sreće" na prva tri relija Šampionata Sveta. Prvo asfalt a onda ni sneg nisu baš odgovarali ni njemu ni Mitsubishi Lanceru WRC 05. Zato se Xavi kako i sam naslov kaže vraća domaćem, španskom šampionatu u reliju.
ISC ( International Sportsworld Communicators, u prevodu David Richards ), vlasnik TV prava za sva WRC dešavanja, tvrdi da se "populacija" koja prati reli u periodu od 2002-ge godine do danas uvećala za 46%, tj. sa 554 miliona na 807 miliona, dospevši u domove gledalaca u skoro svakoj državi na planeti! Lepa igra brojki i slova koja ima i drugu stranu medalje.
Andrea Navarra za volanom Fiat Grande Puntoa S2000 privodi kraju testove u Keniji blizu glavnog grada Najrobija. Nikakvi problemi nisu primećeni na bolidu i tim je spreman za afričku avanturu.
Nova evolucija Focusa WRC stiže pred reli "Hiljadu jezera", u pravo vreme da finski dvojac vozača Forda iskoristi pun potencijal novog bolida na domaćem terenu.