Najnovije vesti iz auto industrije
Rally GB, poslednji reli sezone 2006
Objavljeno: 28.11.2006.
Dosli smo do kraja ovogodisnjeg svetskog sampionata u reliju. Pobednici u kategoriji vozaca i konstruktora su poznati a Loeb je toliko dominirao da je svetu uspeo da dokaze da je isto toliko los biciklista koliko je dobar vozac.
Ipak cuveni RAC ni ove godine sigurno nece biti dosadan. U WRC kategoriji svi su rastereceni obaveza i ocekuje se prava junacka borba bez timskih naredjenja. U pretnjama prednjaci mladi Hirvonen, a koliko je brz, i sto je mnogo bitnije da li je brzi od glavnog konkurenta ( u odsustvu Loeb-a ) Gronholma ostaje da vidimo.
Najzanimljivije ce sigurno biti u klasi JWRC, gde ce bukvalno sest vozaca odlucivati o sampionu u klasi "juniora". Vozaci Suzukija PG Anderson i Guy Wilks sigurno imaju najvece sanse, ali ima i onih koji ocekuju iznenadjenje u vidu Estonca Aavea.
Jos jedna veoma bitna stvar za one koji prate svetsku reli scenu je povratak Toyote u WRC ali ovoga puta sa Corolom S2000 bolidom za cijim volan ce biti najmladji clan klana McRae, Alister.
Automobil se odlicno pokazao u sampionatu Juzne Afrike a ovo je odlicna prilika da se izvrse testovi u Evropi pred narednu sezonu
Jos samo da podsetimo da se reli vozi predstojeceg vikenda i da cemo se truditi da Vam prezentujemo najzanimljivija desavanja iz Velskih suma.
Jankovic Petar - Automagazin
Shakedown pred WRC rundu u Meksiku protekao je u znaku Citroenovog dvojca, Dani Sorda i Sebastien Loeba. Deonicu od 4,95 km, najbrže je prešao Španac, Dani Sordo (2:42,2). Sebastien Loeb bio je sporiji za 0,6 sekundi, a prijatno su iznenadili vozači Subarua, Petter Solberg i Chris Atkinson, zauzevši treći i četvrtu poziciju...
Dugo očekivana premijera Suzukijevog bolida, SX4 biće odložena do relija Korzika. Kako kažu čelnici japanskog proizvođača, ima više tehničkih razloga zbog kojih se debi odlaže za predstojeću jesen.
Premijeru u WRC kalendaru reli u Kraljevini Jordan će imati u sezoni 2008 dok će nekrunisani kralj sporta posetiti državu na obali Mrtvog mora već ovog maja.
Nakon predstavljanja prvog reli automobila koji je pogonjen tečnim gasom ( Mitsubishi Lancer EVO6 u prošlogodišnjem šampionatu Austrije ), OMV nastavlja svoju "kampanju" za čistiji reli!
Biti vozač fabričkog tima nije ni malo lako. U vrhunskom sportu se očekuju i vrhunski rezultati, posebno kada su velike svote u opticaju. Mladom Špancu ponestaje izgovora a njegova omiljena asfaltna podloga je još daleko.
IRC porodica svakog dana je sve veća. Vozači koji nikada nisu mogli da pronađu sebe ( čitaj angažman ) u WRCu, donose novom šampionatu novu draž.
Ako bi govorili blago ( baš blago ), Španac Xavi Pons nije imao "sreće" na prva tri relija Šampionata Sveta. Prvo asfalt a onda ni sneg nisu baš odgovarali ni njemu ni Mitsubishi Lanceru WRC 05. Zato se Xavi kako i sam naslov kaže vraća domaćem, španskom šampionatu u reliju.
ISC ( International Sportsworld Communicators, u prevodu David Richards ), vlasnik TV prava za sva WRC dešavanja, tvrdi da se "populacija" koja prati reli u periodu od 2002-ge godine do danas uvećala za 46%, tj. sa 554 miliona na 807 miliona, dospevši u domove gledalaca u skoro svakoj državi na planeti! Lepa igra brojki i slova koja ima i drugu stranu medalje.
Andrea Navarra za volanom Fiat Grande Puntoa S2000 privodi kraju testove u Keniji blizu glavnog grada Najrobija. Nikakvi problemi nisu primećeni na bolidu i tim je spreman za afričku avanturu.