Najnovije vesti iz auto industrije
Potvrdjeno! Skoda Auto se vraca na svetske reli staze
Objavljeno: 06.12.2006.
Kompanija Skoda Auto, jutros u 10:00 oficijelno je potvrdila svoje ucesce u Svetskom Reli Sampionatu u konkurenciji Super 2000. Skoda je potvrdila da ce sledeca godina biti godina godina razvoja, a novi bolid ce biti u odelu dolazece nove Skode Fabije. Posle neslavnih rezultata u WRC-u, Skoda ocigledno zeli da se vrati na trkacke staze, tamo gde joj je i mesto od samog osnivanja fabrike...
Roman Meliska, zaduzen za odnose sa javnoscu, jutros je potvrdio da ce novi bolid biti razvijen na bazi nove Skode Fabije, koja stize pocetkom sledece godine. Meliska je istakao da ce Skoda ucestvovati u kategoriji Super 2000. Dakle, bolid ce imati atmosferski agregat (bez turbine) zapremine 2 litra i pogon na sve tockove
Godina 2007-a bice godina testiranja i razvoja bolida, kada ce Skoda sansu dati mladim talentima i na medjunarodnom nivou. Skoda je iskoristila ovu priliku da istakne podrsku mladom Ceskom talentu, Janu Kopeckom, cije ce iskustvo i razvoj bolida Skoda Fabia Super 1600, biti od velikog znacaja za novi projekat. Skoda Auto je i zvanicno potvdrila podrsku WRC programu Jana Kopeckog za 2007. godinu.
Ovo je veliki povratak Skode na svetske reli staze, tamo gde joj je i mesto, jer su trkacke staze povezane sa Skodom od samih pocetaka i uspeha osnivaca fabrike, Laurina i Klementa. Vodjstvo ekipe ocekuje da ce Skoda sa bolidom Fabia Super 2000 biti u samom vrhu kategorije. Podsetimo, nasa redakcija je vec najavila povratak Skode, o cemu ste mogli procitati ovde.
Goran Saric - Automagazin
Shakedown pred WRC rundu u Meksiku protekao je u znaku Citroenovog dvojca, Dani Sorda i Sebastien Loeba. Deonicu od 4,95 km, najbrže je prešao Španac, Dani Sordo (2:42,2). Sebastien Loeb bio je sporiji za 0,6 sekundi, a prijatno su iznenadili vozači Subarua, Petter Solberg i Chris Atkinson, zauzevši treći i četvrtu poziciju...
Dugo očekivana premijera Suzukijevog bolida, SX4 biće odložena do relija Korzika. Kako kažu čelnici japanskog proizvođača, ima više tehničkih razloga zbog kojih se debi odlaže za predstojeću jesen.
Premijeru u WRC kalendaru reli u Kraljevini Jordan će imati u sezoni 2008 dok će nekrunisani kralj sporta posetiti državu na obali Mrtvog mora već ovog maja.
Nakon predstavljanja prvog reli automobila koji je pogonjen tečnim gasom ( Mitsubishi Lancer EVO6 u prošlogodišnjem šampionatu Austrije ), OMV nastavlja svoju "kampanju" za čistiji reli!
Biti vozač fabričkog tima nije ni malo lako. U vrhunskom sportu se očekuju i vrhunski rezultati, posebno kada su velike svote u opticaju. Mladom Špancu ponestaje izgovora a njegova omiljena asfaltna podloga je još daleko.
IRC porodica svakog dana je sve veća. Vozači koji nikada nisu mogli da pronađu sebe ( čitaj angažman ) u WRCu, donose novom šampionatu novu draž.
Ako bi govorili blago ( baš blago ), Španac Xavi Pons nije imao "sreće" na prva tri relija Šampionata Sveta. Prvo asfalt a onda ni sneg nisu baš odgovarali ni njemu ni Mitsubishi Lanceru WRC 05. Zato se Xavi kako i sam naslov kaže vraća domaćem, španskom šampionatu u reliju.
ISC ( International Sportsworld Communicators, u prevodu David Richards ), vlasnik TV prava za sva WRC dešavanja, tvrdi da se "populacija" koja prati reli u periodu od 2002-ge godine do danas uvećala za 46%, tj. sa 554 miliona na 807 miliona, dospevši u domove gledalaca u skoro svakoj državi na planeti! Lepa igra brojki i slova koja ima i drugu stranu medalje.
Andrea Navarra za volanom Fiat Grande Puntoa S2000 privodi kraju testove u Keniji blizu glavnog grada Najrobija. Nikakvi problemi nisu primećeni na bolidu i tim je spreman za afričku avanturu.