Najnovije vesti iz auto industrije
Citroen C2 Junior Experience
Objavljeno: 30.11.2006.
Citroen je oduvek ulagao u mlade talente ( Loeb, Sola, Sordo ) a takva tendencija se nastavlja jos intenzivnije nakon danasnje objave Citroen press sluzbe.
Od sledece godine u okviru JWRC sampionata vozice se i C2 Junior Experience, takmicenje koje ce biti potpuno pod okriljem FIA pravila za junior klasu ali pod posebnim potkroviteljstvom Citroena.
Tacnije timovi ce i dalje imati ogranicen broj mehanicara, starosna granica je 28 godina, nominacija sest od sedam predvidjenih rundi sampionata, itd. Takmicari ce moci da biraju izmedju dva bolida spremljena kod Citroen Sport-a, C2 S1600 i novi C2-R2.
Sto je najvaznije stimulacija u vidu nagrada je vise nego fantasticna a izgleda ovako:
- Ukoliko pobednik JWRC-a bude ucesnik C2 Experience-a dobija kao nagradu dve voznje WRC bolida
- Ako ucesnik C2 Experience-a bude drugoplasirani u JWRC sampionatu nagrada je jedna voznja Citroena WRC.
- I na kraju ako neko od vozaca C2 bude treceplasirani na kraju godine u klasi Juniora, imace cast da se prikljuci testovima Citroen-ovog WRC tima.
Ima li primamljivijih nagrada za mlade takmicare od ovih? Ja mislim da je ovo vrednije od silnih para koje su im mogli ponuditi. Jedno je sigurno, iduce sezone mozemo ocekivati pravu navalu C2 na reli stazama sveta.
Jankovic Petar - Automagazin
Shakedown pred WRC rundu u Meksiku protekao je u znaku Citroenovog dvojca, Dani Sorda i Sebastien Loeba. Deonicu od 4,95 km, najbrže je prešao Španac, Dani Sordo (2:42,2). Sebastien Loeb bio je sporiji za 0,6 sekundi, a prijatno su iznenadili vozači Subarua, Petter Solberg i Chris Atkinson, zauzevši treći i četvrtu poziciju...
Dugo očekivana premijera Suzukijevog bolida, SX4 biće odložena do relija Korzika. Kako kažu čelnici japanskog proizvođača, ima više tehničkih razloga zbog kojih se debi odlaže za predstojeću jesen.
Premijeru u WRC kalendaru reli u Kraljevini Jordan će imati u sezoni 2008 dok će nekrunisani kralj sporta posetiti državu na obali Mrtvog mora već ovog maja.
Nakon predstavljanja prvog reli automobila koji je pogonjen tečnim gasom ( Mitsubishi Lancer EVO6 u prošlogodišnjem šampionatu Austrije ), OMV nastavlja svoju "kampanju" za čistiji reli!
Biti vozač fabričkog tima nije ni malo lako. U vrhunskom sportu se očekuju i vrhunski rezultati, posebno kada su velike svote u opticaju. Mladom Špancu ponestaje izgovora a njegova omiljena asfaltna podloga je još daleko.
IRC porodica svakog dana je sve veća. Vozači koji nikada nisu mogli da pronađu sebe ( čitaj angažman ) u WRCu, donose novom šampionatu novu draž.
Ako bi govorili blago ( baš blago ), Španac Xavi Pons nije imao "sreće" na prva tri relija Šampionata Sveta. Prvo asfalt a onda ni sneg nisu baš odgovarali ni njemu ni Mitsubishi Lanceru WRC 05. Zato se Xavi kako i sam naslov kaže vraća domaćem, španskom šampionatu u reliju.
ISC ( International Sportsworld Communicators, u prevodu David Richards ), vlasnik TV prava za sva WRC dešavanja, tvrdi da se "populacija" koja prati reli u periodu od 2002-ge godine do danas uvećala za 46%, tj. sa 554 miliona na 807 miliona, dospevši u domove gledalaca u skoro svakoj državi na planeti! Lepa igra brojki i slova koja ima i drugu stranu medalje.
Andrea Navarra za volanom Fiat Grande Puntoa S2000 privodi kraju testove u Keniji blizu glavnog grada Najrobija. Nikakvi problemi nisu primećeni na bolidu i tim je spreman za afričku avanturu.