Najnovije vesti iz auto industrije
WRC – Loebov zimski šou
Objavljeno: 24.12.2007.
Oni koji prate Automagazin web portal dobro znaju da su vrhunski reli timovi uveliko u procesu treniranja i spremanja bolida za narednu sezonu. Da ni četvorostruki Šampion Sveta nije svemoguć govori i kartki video koji Vam prezentujemo.
Sebastien Loeb se pridružio timskom kolegi Daniju Sordou na testovima u okolini Monte Carla ali je naišao na “nemoguće” uslove na stazi. Testovi su se završili sa oštećenim i zaglavljenim Citroenom C4 WRC. Kako se sve završilo pogledajte ovde uz najnovije fotografije sa lica mesta. Samo jedna napomena, za volanom kombija je Dani Sordo!
Za one koji su se obradovali i za one koji su se upašili da je Sebastien Loeb “zarđao”, tužna ili vesela vest, zavisi iz kog ugla se gleda. Šampionski “ples na snegu” pogledajte na sledeća dva linka:
Loeb test 1
Loeb test 2
Petar Janković - Automagazin
Da li će 2011-te godine biti završena era WRC bolida? Prema natpisima švedskih medija koji su bliski legendarnom novinaru Martinu Holmesu FIA će u petak objaviti odluku po kojoj primat preuzimaju bolidi klase S2000 i N.
Sezona WRC-a 2008 može biti mnogo zanimljivija nego što bilo ko od nas očekuje! Nakon odlaska Latvale iz Stobarta upražnjeno mesto popunjava harizmatični Italijan Gianluigi Galli! Konačno se isplatila Pirelli veza.
Organizatori relija Monte Carlo objavili su listu prijava za prvo takmičenje sezone 2008, na kojoj se nalazi ukupno 49 posada od čega 18 sa WRC bolidima. Uz kompletne timove Citroena, Forda, Suzukija i Stobart Forda najzanimljiviji je izostanak trećeg Subarua sa Špancem Ponsom za volanom.
Abarth je prošle godine izgubio bitku od Peugeota u Intercontinental Rally Challengeu i u konkurenciji konstruktora i u konkurenciji vozača. Da se slična situacija ne bi dogodila i 2008-me u Abarth se vraća IRC i ERC Šampion iz 2006-te i aktuelni prvak Italije Giandomenico Basso.
Malo posle objave sastava tima u svojoj prvoj WRC sezoni Suzuki World Rally Team je krenuo sa aktivnim testovima pred start takmičarske godine koji se neumitno bliži. Per-Gunnar Andersson je već za volanom novog SX4 WRC bolida.
Kao iz vedra neba Duvalu na “poklon” stiže učešće na još dva relija u WRC sezoni 2008. Steven Vergokan Vergalle pored Monte Carloa obećava Francoisu start na reliju Catalunya u Španiji i reliju Nemačka, sve sa top mašinom, Ford Focusom WRC ’07.
Subaru je nekada imao tradiciju predstavljanja novog bolida na reliju Monte Carlo. Ta tradicija neće biti ispoštovana ni u sezoni 2008. Problemi u razvoju nove Impreze u WRC verziji, debi automobila sa oznakom S14 mogu odgoditi za drugu polovinu sezone.
Automobili klase WRC polako “izumiru” u evropskim šampionatima. Irci, Mađari i zemlje Beneluksa su jedine oaze gde možete pogledati više od 1-2 bolida u nacionalnim takmičenjima. Holanđani sa viškom novca, Erik Wevers i Mark van Eldik, osnivaju Euro Rally Challenge, takmičenje gde će glavnu ulogu igrati baš bolidi klase WRC.
Marcus Gronholm je javno podržao izbor Jari-Matti Latvale kao njegovog naslednika u Fordu i što je mnogo zanimljivije još jednom “degradirao” Hirvonena mišljenjem da će novi član tima uskoro biti jedini pravi konkurent Sebastienu Loebu.