Opel Adam - Kreiraj Adama u svom stilu
Početna
Vesti
Test
Saveti
Predstavljamo
Kamioni
Forum
Sport
Formula 1
WRC
Domaći reli
Kružne trke
Brdske trke
Galerije
Posteri
Formula 1
WRC
Evropski reli
Domaći reli
Kružne i brdske
Sajam
Auto show
Auto oglasi
Novi automobili
Intervju
Vaše fotografije
Marketing
Linkovi
RSS WRC
Kontakt
 
Ford Fiesta - Grand Motors
 
 
 
ma nemoj
 
Rallye Monte Carlo 2017
 
 
Automobili
 
www.automagazin.rs
 
Poredak - WRC Vozači
1.S. Ogier25
2.J.M. Latvala18
3.O. Tanak15
4.D. Sordo13
5.C. Breen10
6.E. Evans10
7.A. Mikkelsen6
8.S. Lafebvre6
 
Auto magazin

Dakar 2017 - Dražen Ćurić, komentar 8. etape (aktuelizovano u 02:46)10.01.2017

Dakar 2017 - Dražen Ćurić, komentar 8. etape (aktuelizovano u 02:46)

Krenuo je i osmi brzinac ovogodišnjeg Dakra. Nakon četiri dan otkazivanja brzinaca i modifikacija trase konačno se vratilo sve u normalu. Ako uopće ima išta na Dakru što je normalno...


 

Što možemo očekivati ili predvidjeti od dana koji je pred nama. Ono što će se sigurno desiti je da će se Peterhansel i Loeb dograbiti ko dva PITBULA. Roma ako misli pobijediti bi isto trebao svom snagom uključiti se u taj sraz. Iako sam nekako sklon tvrditi da će naočiti Španjolac prije čekati da se njima dvojici u toj bespoštednoj jurnjavi nešto desi pa da on postane sretni gubitnik. I ni kriv ni dužan profitira iz takvog možebitnog scenarija. Osobno uopće mi nisu simptični takvi sportaši koji neće preuzeti inicijativu i krenuti u bespoštednu borbu neko čekaju da se nešto loše desi protivnicima. I sa takvim pristupom sportaši su ostvarivali velike rezultate, ali isto tako takve sportaše svi zaborave čim se maknu iz sportske arene. Neću dalje "osuđivati" Romu jer me možda razuvjeri u mojem razmišljanju i konačno se počme voziti onako kako bi se trebali voziti pravi šampioni.



Dok ovo pišem brzinac je već odmakao do trećeg WP-a. Kao što sam rekao Peterhansel je krenuo u bespoštedni juriš, pratio ga je samo Loeb koji je na prva dva WP-a zaostajao manje od jedne minute. Treći je bio Despres a Hirvonen i Roma su već na drugom WP-u kasnili skorom tri minute.


Na WP-u broj 4 situacija se promijenila i u vodstvo je prešao Loeb sa +2'57" ga slijedi Despres dok je Peterhanse pao na treće mjesto sa +3'47, Hirvonen je četvrti. Slijede: De Villiers, Al Qasimi, Al Rajhi dok Roma iza njih kasni već skorom 10 minuta. Da li se Romi nešto desilo pa mu je zaostatak narastao kao pecivo s previše kvasca, ne znam što je razlog tolikom kašnjenju. Za sada nema nikakvih vijesti na službenim stranicama o nekakvim problemima za Romu. Izgleda da je njegova defanzivna taktika prerasla u kukavičluk. Po sadašnjem stanju u etapi Despres je u generalci preskočio Romu i sad je on zasjeo na pobjedničko postolje. Da li će se Roma u nastavku brzinca trgnuti i pokušati vratiti izgubljeno vrijeme, to samo on zna. Loeb je trenutno vodeći i u generalci, što znači da je Peterhanselu bačena rukavica izazova na koju će on sigurno pokušati odgovoriti.

 

------------------------------------------------

 

Aktuelizovani u 02:46

 

Osma etapa nam je donijela najviše promjena u poretku, barem što se tiče prve četiri pozicije. Nitko nije ostao na istoj poziciji koju je držao prije starta današnje etape. Sve se promijenilo, Loeb je preuzeo vodeću poziciju od Peterhansela a Despres je istisnuo indisponiranog Romu sa postolja. Već sam potrošio dosta riječi na Romu pa mi je više glupo pisati o njemu iako je danas stigavši u bivak izjavio da je imao problema s autom i da mu se u jednom trenutku ugasio. Iskreno ja to po vremenima na svakom od 12 vremenskih kontrola nisam vidio. Njegov zaostatak je progresivno rastao kako je brzinac odmicao. Roma se malo kasno probudio jer je između predzadnjeg i zadnjeg WP-a smanjio zaostatak za vodećim Loebom preko 2 minute. To je najbolji pokazatelj da Toyota ide i može konkurirati Peugeotima ali je Roma sa svojom melankolijom problematičan.


Dakar 2017 - Dražen Ćurić, komentar 8. etape (aktuelizovano u 02:46)

Dražen Ćurić i Nani Roma

 

Na svu sreću imamo Loeba, Peterhansela i Despresa. Prva dvojica stišću koliko mogu, Despres je odmah tu do njih i ono što je najvažnije nema timskih naredbi, barem je tako bilo do sada. Nadam se a i očekujem da će tako i ostati. Loeb i Peterhansel su dva prejaka autoriteta na francuskoj sportskoj sceni da bi im se samo tako mogle izdavati naredbe. Svaki je kralj u svojoj disciplini. Loeb u WRC-u, Peterhansel u Rally-Raidu. Sada je Loeb došao na Peterhanselov teritorij i želi dokazati da je on jedini kralj francuskog automobilizma, za to mu je potrebna pobjeda na Dakru a na tom putu mu stoji najuspješniji vozač u povijesti utrke sa već osvojenih 12 naslova. Peterhansel se neće predati bez velike borbe i mislim da bi pokušaj timske naredbe mogao izazvati veliku svađu unutar tima. Budimo realni, njih dvojica su svaki sam za sebe veća i značajnija imena u Francuskoj i od samog Peugeot Dakar tima. Nema tog sportskog direktora koji bi imao kuraža takvim nacionalnim sportskim veličinama određivati kako se moraju voziti. Skloniji sam povjerovati da možda postoji timski dogovor od prije, da ukoliko Peugeoti budu držali prve tri pozicije, stanje koje bude dvije ili tri etape prije kraja da se mora čuvati. Ili bi se mogla ponoviti ona situacija, ako me sjećanje dobro služi, bilo je to 1989. kad je bacanje novčića odlučivalo ko će pobijediti Dakar. Jacky Ickx i Ari Vatanen su vozili Peugeote 405 i bili u neuhvatljivom vodstvu, da se u bespoštednoj jurnjavi ne bi porazbijali direktor tima je bacao novčić tko će biti pobjednik, slučaj je htio da to bude Vatanen.


Sve u svemu napeto je i nadam se da će borba ove dvojice odlučiti pobjednika a ne timska politika. Volio bih da je i Roma ukljućen u taj dvoboj ali nakon današnje etape mislim da taj mlakonja može zaboraviti ne samo prvo mjesto nego i postolje u cijelosti. Možda sam malo pregrub prema Romi jer sam ga upoznao i razgovarali smo 2010. godine ali predaja u sportu nije opcija to je sramota.


Trenutni poredak posle 8 odveženih etapa izgleda ovako: Loeb +1'38" Peterhansel. +17'17" Despres, +23'36" Roma, +53'41", + 1h21'44" De Villiers...


Sutra se vozi najduža etapa ovogodišnjeg Dakra. Natjecatelje čeka gigantskih 977km od toga 406km brzinca. dan će biti dugačak i vruć. Odlučujući faktor u sutrašnjem ultra maratonu će biti navigacija, kad tome pridodamo nervozu zbog malog vremenskog razmaka između vodećeg dvojca, pritisak na Loebovog suvozača će biti ogroman a to samo povećava šanse za pogrešku. Podsjećam vas da je Cortret najbolji Rally-Raid suvozač na svijetu i u njemu Peterhansel ima jakog aduta u rukavu. Sutra nas čeka krajnje neizvjesan dan, sva sreća da je tako.


Dražen Ćurić

Komentari (6)

Facebookdel.icio.usStumbleUponDiggGoogle+Twitter
Gravatar
oli
Po meni je Despre pozitivno iznenadjenje ovogodisnjeg Dakara. Covek je ispred Rome, Hirvonena, Teranove
10th January 2017 9:48pm
Gravatar
navijac
Favorizujes Romu bez potrebe.. Dzaba sto vozi masinu kad je tanak vozac!! Pozdrav
10th January 2017 9:41pm
Gravatar
relifan
Roma tanak vozač?!?! Laugh odavno ništa gluplje nisam pročitao pa da li si ti svestan kakvi su to vouzači ?
11th January 2017 12:04am
Gravatar
bankar
Peterhanselu nije ni do kolena!! Wink
11th January 2017 10:56am
Gravatar
Dražen Ćurić
Po čemu si zaključio da favoriziram Romu. Pročitaj apdejtovani komentar uz sedmu etapu pa će ti biti jasnije moje mišljenje o njemu. Ne favoriziram ga, nego se nadam i želio bih da se uključi u borbu s Francuzima. Ali mislim da će sve ostati samo na mojoj pustoj želji. Ustvari u zadnjim komentarima sam se najviše bavio s njim.
11th January 2017 2:06am
Gravatar
marko
Nikad necu zaboraviti Dakar 2014, kad je Roma bio prvi... I timskog naredjenja iz Minija da Peterhansel ne napada i ne forsira (u prevodu, pusti ga da on pobedi) Smile Od tad mi je antipatican skroz... Za mene je Peterhansel za klasu ispred svih, pa makar i biciklu vozio na Dakaru.
11th January 2017 8:23am

Dodajte komentar

* Potrebne informacije
(neće biti objavljeno)
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
Koja reč u ovoj rečenici je podebljana?
 
Unesite odgovor:
 
 
 

Rallye Monte Carlo 2017 - Ogier pobednik, Toyota na podijumu! 22.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - Ogier pobednik, Toyota na podijumu!

Finalni dan relija Monte Carlo doneo je veliku dramu. Pobednik prvog takmičenja u FIA Svetskom reli šampionatu 2017 je Sebastien Ogier u Ford Fiesti RS WRC. Vrhunski rezultat u svom comebacku u WRC ostvarila je Toyota - Latvala je za volanom Yarisa WRC osvojio drugo mesto...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - Neuville oštetio auto, Ogier preuzeo vođstvo 22.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - Neuville oštetio auto, Ogier preuzeo vođstvo

Finalni brzinski ispit u jučerašnjem programu odlučio je o tome, da pobednik relija Monte Carlo ne bude Belgijanac. Broj 13 bio je nesrećan za Thierry Neuvillea, koji je napravio vozaku grešku, izleteo sa staze i oštetio oslanjanje na svom Hyundaiju i20 WRC, čime su se snovi o pobedi raspršili u pahuljama snega...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - nove fotografije 22.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - nove fotografije

Rallye Monte Carlo 2017 ušao je u finalnu fazu. Do kraja takmičenja ostala su četiri brzinska ispita ukupne dužine 53,72 kilometra. Možda će neko posle pogleda u plasman pomisliti da je sve rešeno, ali ne zaboravite da je ovo "kockarski" reli. Do tada uživajte u atraktivnim fotografijama...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - drugi dan (foto+video) 21.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - drugi dan (foto+video)

Već na prvom jučerašnjem brzinskom ispitu, dogodilo se ono što smo najmanje očekivali. Aktuelni svetski šampion, Sebastien Ogier (Ford Fiesta RS WRC), napravio je grešku i izgubio preko 43 sekunde. To je dodatno promešalo karte na "kockarskom reliju"...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - fotografije 21.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - fotografije

Drugi dan relija Monte Carlo je iza nas. Najbojlji reli vozači na svetu savladali su osam teških brzinskih ispita, a čini se da ih čeka osam još težih. Pogledajte zanimljive fotografije snimljene na obroncima Visokih Alpa u Francuskoj...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - uvodnu sekciju obeležila tragična nesreća 20.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - uvodnu sekciju obeležila tragična nesreća

Već uvodni brzinski ispit na Rallye Monte Carlo 2017 doneo je tragičnu nesreću. Treći vozač na stazi, Hayden Paddon, nije uspeo da iskontroliše svoj Hyundai i20 WRC na ledom prekrivenom asfaltu, izleteo je sa staze i usmrtio gledaoca koji je bio u neposrednoj blizini...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 počeo loše i dobro za Hyundai (VIDEO) 20.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 počeo loše i dobro za Hyundai (VIDEO)

Rallye Monte Carlo je počeo u prepoznatljivom stilu. Na samom početku, prvi brzinski ispit je prekinut, posle greške Haydena Paddona, koji je svoj Hyundai i20 WRC prevrnuo na bok. Posle dva brzinska isputa, vođstvu je njegov timski kolega, Thierry Neuville...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017 - prvi video snimci 19.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017 - prvi video snimci

Rallye Monte Carlo 2017 je počeo današnjim shakedown-om u blizini Gapa. Takmičarski deo relija počinje večeras u 20:14, kada će najbolji reli vozači na svetu odmeriti snage na brzinskom ispitu dužine 21.25 km. Do tada uživajmo u video snimcima sa današnjeg shake-a...

Detaljnije...
 

Rallye Monte Carlo 2017, shakedown - prve naše fotografije 18.01.2017

Rallye Monte Carlo 2017, shakedown - prve naše fotografije

Nova era u FIA Svetskom reli šampionatu je počela. Današnjim probnim vožnjama počeo je reli Monte Carlo 2017, kojim se otvara nova WRC sezona u kojoj učestvuju automobili nove specifikacije. Imamo izveštača sa lica mesta, a ovo su naši prvi foto utisci...

Detaljnije...
 
12 3 4 5 6 7 8 . . . 363
 
BMW i Inside Future Concept (2017)
 
 
 
Opel Sajam BG Car Show 2016
 
Pirelli World Rallying
 
 
Super Test
 
Poredak - Reli Šampionat Srbije
1.Vladan Petrović0
2.Mile Cvjetičanin0
3.Vladimir Mirčić0
4.Branko Dukić0
5.Boris Đorđević0
6.Todor Stamenković0
7.Gianluca Rocco0
8.Petar Matović0
 
 
F1 bolid Ferrari 2014
Koju oznaku biste dali novom Ferrari bolidu za sezonu 2014?
F14 T
F14 Maranello
F14 Scuderia
F166 Turbo
F616