AutoMAGAZIN - Sport

Rallye Monte Carlo 2020
www.automagazin.rs
Poredak - F1 Vozači
1.L. Hamilton197
2.V. Bottas166
3.M. Verstappen126
4.S. Vettel123
5.C. Leclerc105
6.P. Gasly43
7.C. Sainz30
8.Lando Norris22
Poredak - WRC Vozači
1.O. Tanak240
2.S. Ogier212
3.T. Neuville199
4.A. Mikkelsen102
5.K. Meeke98
6.E. Evans90
7.J.M. Latvala84
8.E. Lappi83

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu

Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu

TOYOTA Racing tim ovaj vikend putuje u Brazil, gde ga čeka poslednja trka sezone u Sao Paulu i gde ga samo korak deli od titule na FIA Svetskom šampionatu u izdržljivosti. Anthony Davidson i Sébastien Buemi, vozači TS040 HYBRID-a br. 8 su već osvojili tutulu u kategoriji vozača na predposlednjoj trci u Bahreinu pre nešto više od nedelju dana...

Zbog toga, tim je nadomak istorijskog trijumfa.


TOYOTA, koja uskoro može da postane prvi japanski pobednik Šampionata u istoriji tj. od 1953. godine, vodi u kategoriji proizvođača za 40 poena, dok u Brazilu mogu maksimalno da se osvoje 44 poena.


Bilo je planirano da se Kazuki Nakajima vrati u kokpit TS040 HYBRID-a br. 7, nakon što je preskočio trku u Bahreinu zbog obaveza na Super GT trkama. Ipak, zbog poteškoća sa pribavljanjem radne vize, što je izvan kontrole TOYOTA Racing tima, Kazuki neće moću da se takmiči u Sao Paolu.


Zbog njegovog odsustva, Alex Wurz i Stéphane Sarrazin će ponovo sarađivati sa Mikeom Conwayom. Ovaj trojac je pobedio na trci u Bahreinu, što je treća uzastopna pobeda za tim i peta pobeda od ukupno sedam trka ove sezone.


TOYOTA Racing tim je već imao priliku da slavi u Interlagosu, u ne tako davnoj prošlosti. Bolid br. 7 je 2012. osvojio pol poziciju i zatim pobedio, iako je to bila tek treća trka tima. Ipak, prošle godine je na samom početku trke propuštena prilika za pobedom, jer je bolid br. 8 udaren od strane LMP2 automobila i stoga je morao da napusti trku.

Akcija u Interlagosu počinje u petak na prvom zvaničnom treningu (13.00-14.30 i 17.30-19.00), dok je subota rezervisana za finalni trening (10.00-11.00) i kvalifikacije (15.20-15.45). Šestočasovna trka počinje u nedelju u 13.00 časova.


Yoshiaki Kinoshita, predsednik tima: "Naš zadatak u Brazilu je jasan; želimo da pobedimo u kategoriji proizvođača. Imamo veoma snažnu poziciju na rang listi, ali dok se ne spuste zastavice u Brazilu, ništa nije sigurno. Interlagos je staza koja nam je dobro služila u prošlosti i za nju me vežu lepe uspomene zbog pobede od pre dve godine. Nadam se sa ćemo slaviti u nedelju, ali pre toga ćemo dati sve od sebe, kao i inače, kako bismo se dobro pokazali na trci."


Alex Wurz (TS040 HYBRID #7): "Sao Paulo je kul staza, jer je na neki način tradicionalna. Očigledno, ona ima istorijski značaj i brazilski navijači uvek naprave sjajnu atmosferu tamo. Poput mnogih vozača, volim ovu stazu. Ove će godine biti naročito interesantno jer je promenjena površina staze. Videli smo na Formuli 1 da je prijanjanje povećano, stoga za razliku od prethodne godine moramo da uzmemo u obzir različite faktore prilikom odabira guma. Videćemo ko će se najbrže i najpametnije prilagoditi tim promenama."


Stéphane Sarrazin (TS040 HYBRID #7): "Radujem se što ću se ponovo takmičiti u Brazilu. TS040 HYBRID je do sada bio veoma konkurentan automobil, pa sam ubeđen da će se i ovaj vikend dobro pokazati. Bilo je sjajno što smo pobedili u 'sedmici' prošle nedelje u Bahreinu i, naravno, što su Anthony i Sébastien pobedili u kategoriji vozača. Uživali smo u tom trenutku, ali sada moramo da prionemo na posao. Naš cilj je osvajanje titule u kategoriji proizvođača za TOYOTU; to bi bio sjajan način da okončamo sezonu."


Mike Conway (TS040 HYBRID #7): "Veoma sam srećan što ću ponovo sesti za upravljač 'sedmice'; nisam očekivao da ću se takmičiti u Brazilu, pa je ovo bilo lepo izneneđenje, iako je to naravno razočarenje za Kazukija, naročito s obzirom na okolnosti. Ali za mene je ovo sjajna šansa da pređem još kilometara u ovom automobilu i radim ponovo sa timom. Veoma sam zadovoljan mojim nastupom u Bahreinu, naročito jer smo pobedili. Stoga dolazim u Brazil u veoma pozitivnom raspoloženju i rešen sam da pomognem timu da osvoji titulu na Svetskom šampionatu."


Anthony Davidson (TS040 HYBRID #8): "Posle tenzije u Bahreinu i konačno radosti zbog osvajanja titule svetskog šampiona, atmosfera u Brazilu će biti malo opuštenija za Sébastiena i mene. To ne znači da stvari uzimamo olako; daleko od toga. Voleo bih da sezonu završimo pobedom, jer bi to bio savršen kraj ove neverovatne godine. Ali prvi i najvažniji prioritet je osvajanje titule u kategoriji proizvođača. Imamo najbrži automobil ove sezone, pa sam stoga siguran u dobar rezultat."


Sébastien Buemi (TS040 HYBRID #8): "Uživao sam poslednjih nekoliko dana posle Bahreina i počeo sam da se privikavam da me zovu svetskim šampionom. To je sjajan osećaj, ali sezona nije gotova dok ne osvojimo titulu u kategoriji proizvođača. To je poslednji delić slagalice za nas u ovoj godini i naš cilj ovog vikenda. Poslednje dve godine smo bili brzi u Interlagosu i čini se da staza odgovara našem hibridnom sistemu. Biće interesantno videti kako nova površina staze deluje na vožnju, ali sam siguran da ćemo se boriti u samom vrhu."

Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu

TOYOTA Racing u Interlagosu:
2012. #7: kvalifikacije 1. mesto; trka 1. mesto
2013. #8: kvalifikacije 3. mesto; trka prekid (nesreća)

O TOYOTA Racing timu na FIA Svetskom šampionatu u izdržljivosti:


TOYOTA se prvi put takmičila na ovom šampionatu 1983. godine, čime je počeo dug period učestvovanja na trkama izdržljivosti, uključujući nekoliko sezona 24 časa Le Mana. TOYOTINI automobili su se takmičili na 15 trka u Le Manu i osvojili drugo mesto četiri puta (1992, 1994, 1999. i 2013.). 2012. godine TOYOTA se vratila na šampionat kao TOYOTA Racing, sa LMP1 hibridnim automobilom - TS030 HYBRID-om, koji je 2014. nasledio TS040 HYBRID. Ovi automobili su konstruisani i izrađeni u „TOYOTA Motorsport GmbH (TMG)“, gde je sedište tima. TMG je bivša matična kuća TOYOTINIH „World Rally“ i „Formula 1“ timova, a bila je zadužena i za dizajn i razvoj TOYOTINOG TS020 (GT-One) automobila koji je učestvovao na Le Manu 1998. i 99. godine. TMG sada učestvuje u motosportu, ali radi i kao pružalac vrhunskih inženjerskih usluga za druge kompanije, kao i TOYOTU.


www.toyotahybridracing.com


www.toyota-motorsport.com


www.facebook.com/toyotamotorsport 

 

@Toyota_Hybrid


PR

Nagrada Beograda 2015 - otvoren Šampionat Srbije u automobilizmu

Nagrada Beograda 2015 - otvoren Šampionat Srbije u automobilizmu

U organizaciji Sportskog auto i karting saveza Srbije (SAKSS), a uz podršku Auto-moto saveza Srbije i grada Beograda, u nedelju 03. maja najmlađi takmičari u automobilizmu otvorili su ovogodišnji Šampionat Srbije u automobilizmu na kartodromu “Ada Huja” takmičenjem “Nagrada Beograda 2015”. 

 Milovan Vesnić na pol poziciji u Mađarskoj

Milovan Vesnić na pol poziciji u Mađarskoj

Prvi takmičarski dan na Hungaroringu prošao je više nego dobro za vozače EKO Racing Team-a. Ubedljivo najbolje vreme sa gotovo dve sekunde prednosti ispred najbližeg konkurenta osvojio je Milovan Vesnić za volanom Vauxall Vectre STW...

EKO Racing Team i Milovan Vesnić predstavili novi takmičarski automobil

EKO Racing Team i Milovan Vesnić predstavili novi takmičarski automobil

Nakon sajma automobila u Beogradu, kada su posetioci bili u prilici da uživo pogledaju BMW novog EKO Racing Team-a, prvi test ekipe pred početak takmičarske sezone bio je prava prilika da se predstavnici medija i ljubitelji automobilizma upoznaju i sa novim automobilom, koji sa pravom predstavlja pravu „pretnju“ za evropsku konkurenciju...

Milovan Vesnić u crvenim bojama

Milovan Vesnić u crvenim bojama

KompanijaEKO Serbia a.d.nastavlja da podržava automobilski sport. U novoj sezoni automobilskih trka 2015. EKO Racing team nastupiće u sastavu Milovan Mikica Vesnić i Rudi Pešović sa vrhunskim automobilima Opel Vectra Super Touring i BMW 320 S2000 WTCC u najbrojnijoj klasi do 2000ccm...

Dupla titula za Toyotu u šampionatu izdržljivosti!

Dupla titula za Toyotu u šampionatu izdržljivosti!

TOYOTA Racing tim je svetski šampion u kategoriji vozača i proizvođača, posle finalne trke sezone Svetskog šampionata u izdržljivosti na stazi Interlagos u Sao Paulu. TOYOTA je osvojila titulu posle 15-godišnje pauze i Svetskog reli šampionata 1999. godine...

Miloš Pavlović i svetski šampion Lamborgini Super trofeja!

Miloš Pavlović i svetski šampion Lamborgini Super trofeja!

Najuspešniji srpski automobilista Miloš Pavlović trijumfalno je okončao učešće na Svetskom finalu "Lamborgini super trofeja" pošto je u tandemu sa italijanskim automobilistom Edoardom Piskopom posle titule u evropskom takmičenju stigao i do naslova svetskog šampiona u prestižnom šampionatu!

Miloš Pavlović evropski šampion Lamborgini Super trofeja!

Miloš Pavlović evropski šampion Lamborgini Super trofeja!

Najuspešniji srpski automobilista, Miloš Pavlović, prebogatu riznicu trofeja dopunio je danas još jednim vrednim trofejom - u tandemu sa timskim kolegom Edoardom Piskopom, postao je evropski šampion "Lamborgini Super trofeja", posle dve finalne trke vožene na stazi Sepang u Maleziji!

Bettina Fetzer ispred Mercedes-Benz S-Klasa 2021
Slika nedelje
Poredak - Reli Šampionat Srbije
1.Vladan Petrović0
2.Mile Cvjetičanin0
3.Vladimir Mirčić0
4.Branko Dukić0
5.Boris Đorđević0
6.Todor Stamenković0
7.Gianluca Rocco0
8.Petar Matović0