AutoMAGAZIN - Sport

Rallye Monte Carlo 2020
www.automagazin.rs
Poredak - F1 Vozači
1.L. Hamilton197
2.V. Bottas166
3.M. Verstappen126
4.S. Vettel123
5.C. Leclerc105
6.P. Gasly43
7.C. Sainz30
8.Lando Norris22
Poredak - WRC Vozači
1.G. Galli0
2.B. Bouffier0
3.S. Wiegand0
4.J.M. Latvala0
5.K. Meeke0
6.E. Evans0
7.A. Mikkelsen0
8.J. Melicharek0

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu

Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu

TOYOTA Racing tim ovaj vikend putuje u Brazil, gde ga čeka poslednja trka sezone u Sao Paulu i gde ga samo korak deli od titule na FIA Svetskom šampionatu u izdržljivosti. Anthony Davidson i Sébastien Buemi, vozači TS040 HYBRID-a br. 8 su već osvojili tutulu u kategoriji vozača na predposlednjoj trci u Bahreinu pre nešto više od nedelju dana...

Zbog toga, tim je nadomak istorijskog trijumfa.


TOYOTA, koja uskoro može da postane prvi japanski pobednik Šampionata u istoriji tj. od 1953. godine, vodi u kategoriji proizvođača za 40 poena, dok u Brazilu mogu maksimalno da se osvoje 44 poena.


Bilo je planirano da se Kazuki Nakajima vrati u kokpit TS040 HYBRID-a br. 7, nakon što je preskočio trku u Bahreinu zbog obaveza na Super GT trkama. Ipak, zbog poteškoća sa pribavljanjem radne vize, što je izvan kontrole TOYOTA Racing tima, Kazuki neće moću da se takmiči u Sao Paolu.


Zbog njegovog odsustva, Alex Wurz i Stéphane Sarrazin će ponovo sarađivati sa Mikeom Conwayom. Ovaj trojac je pobedio na trci u Bahreinu, što je treća uzastopna pobeda za tim i peta pobeda od ukupno sedam trka ove sezone.


TOYOTA Racing tim je već imao priliku da slavi u Interlagosu, u ne tako davnoj prošlosti. Bolid br. 7 je 2012. osvojio pol poziciju i zatim pobedio, iako je to bila tek treća trka tima. Ipak, prošle godine je na samom početku trke propuštena prilika za pobedom, jer je bolid br. 8 udaren od strane LMP2 automobila i stoga je morao da napusti trku.

Akcija u Interlagosu počinje u petak na prvom zvaničnom treningu (13.00-14.30 i 17.30-19.00), dok je subota rezervisana za finalni trening (10.00-11.00) i kvalifikacije (15.20-15.45). Šestočasovna trka počinje u nedelju u 13.00 časova.


Yoshiaki Kinoshita, predsednik tima: "Naš zadatak u Brazilu je jasan; želimo da pobedimo u kategoriji proizvođača. Imamo veoma snažnu poziciju na rang listi, ali dok se ne spuste zastavice u Brazilu, ništa nije sigurno. Interlagos je staza koja nam je dobro služila u prošlosti i za nju me vežu lepe uspomene zbog pobede od pre dve godine. Nadam se sa ćemo slaviti u nedelju, ali pre toga ćemo dati sve od sebe, kao i inače, kako bismo se dobro pokazali na trci."


Alex Wurz (TS040 HYBRID #7): "Sao Paulo je kul staza, jer je na neki način tradicionalna. Očigledno, ona ima istorijski značaj i brazilski navijači uvek naprave sjajnu atmosferu tamo. Poput mnogih vozača, volim ovu stazu. Ove će godine biti naročito interesantno jer je promenjena površina staze. Videli smo na Formuli 1 da je prijanjanje povećano, stoga za razliku od prethodne godine moramo da uzmemo u obzir različite faktore prilikom odabira guma. Videćemo ko će se najbrže i najpametnije prilagoditi tim promenama."


Stéphane Sarrazin (TS040 HYBRID #7): "Radujem se što ću se ponovo takmičiti u Brazilu. TS040 HYBRID je do sada bio veoma konkurentan automobil, pa sam ubeđen da će se i ovaj vikend dobro pokazati. Bilo je sjajno što smo pobedili u 'sedmici' prošle nedelje u Bahreinu i, naravno, što su Anthony i Sébastien pobedili u kategoriji vozača. Uživali smo u tom trenutku, ali sada moramo da prionemo na posao. Naš cilj je osvajanje titule u kategoriji proizvođača za TOYOTU; to bi bio sjajan način da okončamo sezonu."


Mike Conway (TS040 HYBRID #7): "Veoma sam srećan što ću ponovo sesti za upravljač 'sedmice'; nisam očekivao da ću se takmičiti u Brazilu, pa je ovo bilo lepo izneneđenje, iako je to naravno razočarenje za Kazukija, naročito s obzirom na okolnosti. Ali za mene je ovo sjajna šansa da pređem još kilometara u ovom automobilu i radim ponovo sa timom. Veoma sam zadovoljan mojim nastupom u Bahreinu, naročito jer smo pobedili. Stoga dolazim u Brazil u veoma pozitivnom raspoloženju i rešen sam da pomognem timu da osvoji titulu na Svetskom šampionatu."


Anthony Davidson (TS040 HYBRID #8): "Posle tenzije u Bahreinu i konačno radosti zbog osvajanja titule svetskog šampiona, atmosfera u Brazilu će biti malo opuštenija za Sébastiena i mene. To ne znači da stvari uzimamo olako; daleko od toga. Voleo bih da sezonu završimo pobedom, jer bi to bio savršen kraj ove neverovatne godine. Ali prvi i najvažniji prioritet je osvajanje titule u kategoriji proizvođača. Imamo najbrži automobil ove sezone, pa sam stoga siguran u dobar rezultat."


Sébastien Buemi (TS040 HYBRID #8): "Uživao sam poslednjih nekoliko dana posle Bahreina i počeo sam da se privikavam da me zovu svetskim šampionom. To je sjajan osećaj, ali sezona nije gotova dok ne osvojimo titulu u kategoriji proizvođača. To je poslednji delić slagalice za nas u ovoj godini i naš cilj ovog vikenda. Poslednje dve godine smo bili brzi u Interlagosu i čini se da staza odgovara našem hibridnom sistemu. Biće interesantno videti kako nova površina staze deluje na vožnju, ali sam siguran da ćemo se boriti u samom vrhu."

Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu

TOYOTA Racing u Interlagosu:
2012. #7: kvalifikacije 1. mesto; trka 1. mesto
2013. #8: kvalifikacije 3. mesto; trka prekid (nesreća)

O TOYOTA Racing timu na FIA Svetskom šampionatu u izdržljivosti:


TOYOTA se prvi put takmičila na ovom šampionatu 1983. godine, čime je počeo dug period učestvovanja na trkama izdržljivosti, uključujući nekoliko sezona 24 časa Le Mana. TOYOTINI automobili su se takmičili na 15 trka u Le Manu i osvojili drugo mesto četiri puta (1992, 1994, 1999. i 2013.). 2012. godine TOYOTA se vratila na šampionat kao TOYOTA Racing, sa LMP1 hibridnim automobilom - TS030 HYBRID-om, koji je 2014. nasledio TS040 HYBRID. Ovi automobili su konstruisani i izrađeni u „TOYOTA Motorsport GmbH (TMG)“, gde je sedište tima. TMG je bivša matična kuća TOYOTINIH „World Rally“ i „Formula 1“ timova, a bila je zadužena i za dizajn i razvoj TOYOTINOG TS020 (GT-One) automobila koji je učestvovao na Le Manu 1998. i 99. godine. TMG sada učestvuje u motosportu, ali radi i kao pružalac vrhunskih inženjerskih usluga za druge kompanije, kao i TOYOTU.


www.toyotahybridracing.com


www.toyota-motorsport.com


www.facebook.com/toyotamotorsport 

 

@Toyota_Hybrid


PR

EKO Racing Team Vesnić neće nastupati na Ušću

EKO Racing Team Vesnić neće nastupati na Ušću

Iako su vozači EKO Racing Teama Vesnić sa nestrpljenjem očekivali vožnje pred domaćom publikom Milovan Mikica Vesnić i Rudi Pešović na žalost neće nastupiti na kružnoj trci koja je na Ušću zakazana za vikend koji je pred nama...

EKOSlovakia! Novi dupli podijum za Vesnića i Pešovića

EKOSlovakia! Novi dupli podijum za Vesnića i Pešovića

Nedelja u Slovačkoj je, može se reći, postavila stvari na svoje mesto u okviru šampionata centralne Evrope. Nakon jučerašnjeg peha Milovan Vesnić nije prepustio ništa slučaju a loša sreća je ostala iza srpskog asa tako da konkurenti realno nisu bili ni blizu da ga spreče u osvajanju sedme pobede u sezoni 2015.

Vesnić najbrži i na Slovakiaringu

Vesnić najbrži i na Slovakiaringu

EKO Racing Team Vesnić i dalje dominira šampionatom centralne Evrope na kružnim stazama. Ljubitelji automobilizma iz Slovačke, koja je ovog vikenda domaćin i najboljim vozačima sveta, mogli su da uživaju u perfektnim vožnjama, pre svih Milovana Vesnića...

Vesnić i Pešović najbrži u Banja Luci

Vesnić i Pešović najbrži u Banja Luci

I treći ovogodišnji trkački vikend šampionata centralne Evrope na kružnim stazama prošao je više nego uspešno za srpski EKO Racing Team Vesnić. Ekipa je rutinski odradila posao i u nedelju tako da je ponovljen rezultat od dan pre a Milovan Mikica Vesnić i Rudi Pešović na pozicijama jedan i dva doneli su timu nove vredne bodove. 

Dupla pobeda za Vesnića na RedBull ring-u

Dupla pobeda za Vesnića na RedBull ring-u

Ukratko, Milovan Mikica Vesnić i EKO Racing Team i dalje su nepobedivi! Konkurencija u okviru šampionata centralne Evrope jednostavno nema rešenje za brzog Užičanina, koji je i ovaj vikend u Austriji zabeležio duplu pobedu...

Milovan Vesnić i po kiši najbrži u Austriji

Milovan Vesnić i po kiši najbrži u Austriji

Milovan Mikica Vesnić zabeležio je treću, uzastopnu pobedu u okviru šampionata centralne Evrope na kružnim stazama, i tako nastavio niz započet pre mesec dana u Mađarskoj. Jaka kiša koja je padala celu noć nastavila je istim tempom i u subotu ujutro kada se srpski šampion i vozač EKO Racing Teama našao na startu...

Nagrada Beograda 2015 - otvoren Šampionat Srbije u automobilizmu

Nagrada Beograda 2015 - otvoren Šampionat Srbije u automobilizmu

U organizaciji Sportskog auto i karting saveza Srbije (SAKSS), a uz podršku Auto-moto saveza Srbije i grada Beograda, u nedelju 03. maja najmlađi takmičari u automobilizmu otvorili su ovogodišnji Šampionat Srbije u automobilizmu na kartodromu “Ada Huja” takmičenjem “Nagrada Beograda 2015”. 

 Milovan Vesnić na pol poziciji u Mađarskoj

Milovan Vesnić na pol poziciji u Mađarskoj

Prvi takmičarski dan na Hungaroringu prošao je više nego dobro za vozače EKO Racing Team-a. Ubedljivo najbolje vreme sa gotovo dve sekunde prednosti ispred najbližeg konkurenta osvojio je Milovan Vesnić za volanom Vauxall Vectre STW...

Volkswagen Golf R (2021)
Slika nedelje
Poredak - Reli Šampionat Srbije
1.Vladan Petrović0
2.Mile Cvjetičanin0
3.Vladimir Mirčić0
4.Branko Dukić0
5.Boris Đorđević0
6.Todor Stamenković0
7.Gianluca Rocco0
8.Petar Matović0