AutoMAGAZIN - Sport

WRC RallyRACC 2019
Aladin logo
www.automagazin.rs
Poredak - F1 Vozači
1.L. Hamilton197
2.V. Bottas166
3.M. Verstappen126
4.S. Vettel123
5.C. Leclerc105
6.P. Gasly43
7.C. Sainz30
8.Lando Norris22

Najnovije vesti iz auto industrije

F1 - Ferrari predstavio F2007

F1 - Ferrari predstavio F2007

F1 tim Scuderia Ferrari juče je predstavio svoj novi bolid za sezonu 2007, sa oznakom F2007. Na ovaj način Ferrari se vraća na put tradicionalnog označavanja bolida, kao što su imali modeli od 2001. do 2004. godine. Podsetimo, prošlogodišnji bolid Ferrarija imao je oznaku 248F, koja je asocirala na novu eru 2,4-litarskih agregata...

F1 - Ferrari predstavio F2007

Vozačku postavu tima čine Kimi Raikkonen i Felipe Massa. Novi tehnički šef tima jeste Mario Almondo, dok je sportski direktor ekipe postao Stefano Domenicalli. Tehnički parametri agregata: Tip: 056 Broj cilindara: 8 Ugao izmedu cilindara: 90 stepeni Broj ventila: 32, pneumatska distribucija Zapremina agregata: 2398 cm3 Ubrizgavanje: digitalni elektronski sistem ubrizgavanja Magneti Marelli Gorivo: Shell V-Power ULG 62 Ulje: Shell SL-0977 Šasija: Monokok, karbonska vlakna, šestougaona konstrukcija Menjac: Ferrari, poluautomatski sekvencijalni elektronski kontrolisan, 7 stepeni prenosa + mod za vožnju unazad Kocnice: karbonski diskovi Vešanje: nezavisno, unutrašnji amortizeri, stabilizaciona šipka Dužina: 4545 mm Visina: 959 mm Širina: 1796 mm Meduosovinsko rastojanje: 3135 mm Masa: 600 kilograma sa vozačem i kamerama Felne: 13"

F1 - Ferrari predstavio F2007

Aldo Costa, šef odseka za šasiju: "Aerodinamika je u potpunosti prepravljena: pre svega prednje vešanje i usisnici vazduha, a zadnja osovina je pojačana i zašiljena zbog nove konstrukcije menjača. Vešanje je radikalno promenjeno zbog korišćenja novih pneumatika, dok je menjač obogaćen novim sistemom brzog menjanja brzina. Ovaj sistem smanjuje vreme menjanja brzina i radi u svim brzinama i svim uslovima. Takođe smo smanjili raspored i nagib hladnjaka. Što se zadnjeg vešanja tiče, još uvek je u fazi razvijanja. Bolid koji je predstavljen ima ista krila kao i bolid iz 2006. godine. Međutim, bolid koji će se pojaviti na startu prvog Grand Prix-a imaće optimizovana krila, dok su ova samo privremena." Gilles Simon, šef odseka za motor: "U skladu s pravilima, motor 056 ostao je isti. Ali, imali smo mogućnost da se prilagodimo novom ogranicenju obrtaja na 19.000 o min. Izmenili smo komoru za sagorevanje, ventile, radilicu i klipove, kako bi smo optimizovali snagu pre ograničenja obrtaja." Goran Sarić - Automagazin

VN Japana 2019 - Bottas pobednik!

VN Japana 2019 - Bottas pobednik!

Na trci za VN Japana 2019, sa prve dve pozicije su startovali takmičari Ferrarija, ali je podle fantastičnog starta, pobedu odneo Valtteri Bottas u Mercedesu...

VN Austrije 2019 - Mad Max zapalio Red Bull Ring

VN Austrije 2019 - Mad Max zapalio Red Bull Ring

Trka za VN Austrije 2019 bila je uzbudljiva od prvog do poslednjeg kruga. Max Verstappen u Red Bullu je startovao sa druge pozicije, ali je na startu "zaspao" i posle prvog kruga se našao na 7. poziciji. Upravo je Holanđanin, posle sjajne vožnje, otvorio pobednički šampanjac...

123456. . .171
Škoda Octavia 2020
Slika nedelje
Poredak - Reli Šampionat Srbije
1.Vladan Petrović0
2.Mile Cvjetičanin0
3.Vladimir Mirčić0
4.Branko Dukić0
5.Boris Đorđević0
6.Todor Stamenković0
7.Gianluca Rocco0
8.Petar Matović0