Najnovije vesti iz auto industrije
Danas nastavljeni zimski F1 testovi u Jerezu
Objavljeno: 06.12.2006.
Danas je na stazi Jerez, u Barceloni, poceo drugi set testiranja F1 timova. Na stazu je izaslo 17 pilota, a najbrzi je bio vozac Ferrarija, Felipe Massa ispred timskog kolege, Luce Badoera, dok je trece vreme napravio mladi Lewis Hamilton u bolidu McLaren Mercedesa...
Iako je test odrzan po suncanom vremenu, dogodila su se dva incidenta. Naime, Robert Kubica (BMW Sauber) izgubio je kontrolu nad svojim bolidom i zavrsio pored staze, sto je ucinio i Luca Badoer u krivini "Angel Nieto". Testovi ce biti nastavljeni sutra i u petak.
Rezultati danasnjih testiranja:
1. F. Massa - Ferrari - 1'19"462 - 54 kruga
2. L. Badoer - Ferrari - 1'19"708 (+0"246) - 77 krugova
3. L. Hamilton - McLaren - 1'20"245 (+0"783) - 79 krugova
4. C. Klien - Honda - 1'20"394 (+0"932) - 89 krugova
5. F. Montagny - Toyota - 1'20"398 (+0"936) - 96 krugova
6. A. Davidson - Super Aguri - 1'20"437 (+0"975) - 52 kruga
7. P. de la Rosa - McLaren - 1'20"442 (+0"980) - 65 krugova
8. J. Rossiter - Honda - 1'20"725 (+1"263) - 103 kruga
9. H. Kovalainen - Renault - 1'20"784 (+1"322) - 67 krugova
10. N. Rosberg - Williams - 1'20"961 (+1"499) - 81 krug
11. M. Webber - Red Bull -1'21"053 (+1"591) - 72 kruga
12. R. Kubica - BMW Sauber - 1'21"079 (+1"617) - 74 kruga
13. M. Ammermuller - Red Bull - 1'21"143 (+1"681) - 75 krugova
14. G. Fisichella - Renault - 1'21"282 (+1"820) - 49 krugova
15. K. Hirate - Toyota - 1'21"424 (+1"962) - 75 krugova
16. V. Liuzzi - Toro Rosso - 1'21"472 (+2"010) - 96 krugova
17. S. Vettel - BMW Sauber - 1'22"067 (+2"605) - 77 krugova
Goran Saric - Automagazin
Posle Toyote, Ferrarija i McLarena, juče je svoj novi bolid predstavio nemacko-švajcarski tim BMW Sauber F1. Bolid F1.07 jeste prvi bolid u potpunosti razvijen pod dirigentskom palicom šefa BMW Motorsporta, doktora Maria Theissena, odnosno prvi bolid razvijen posle kupovine Saubera od strane BMW-a...
Za tim Vodafone McLaren Mercedes od juče je počela sasvim nova era. U španskoj Valensiji predstavnici "srebrne strele" predstavili su novi bolid, MP4-22, kojim će upravljati jedan od najmlađih vozačkih parova u istoriji Formule 1, Lewis Hamilton i Fernando Alonso, a koji će biti u bojama drugog glavnog sponzora u poslednjih 30 godina postojanja ovog F1 tima...
F1 tim Scuderia Ferrari juče je predstavio svoj novi bolid za sezonu 2007, sa oznakom F2007. Na ovaj način Ferrari se vraća na put tradicionalnog označavanja bolida, kao što su imali modeli od 2001. do 2004. godine. Podsetimo, prošlogodišnji bolid Ferrarija imao je oznaku 248F, koja je asocirala na novu eru 2,4-litarskih agregata...
Danas u Kelnu predstavljen je novi bolid tima Panasonic Toyota Racing za 2007. godinu, model TF107. Na prezentaciji su prisustvovali predsednik tima, John Howett, i piloti Ralf Schumacher i Jarno Trulli...
Već sledeće sezone u kalendaru Formule 1 mogla bi se naći i trka za Veliku Nagradu Singapura. Formula 1 Boss, Bernie Ecclestone, pregovara sa nekoliko kompanija, koje bi mogle realizovati ideje arhitekte Hermanna Tilkea, autora staza Sepang, bahreinskog Maname-a, staze u Instanbulu i Šangaju...
Novi sponzor italijanskog F1 tima Ferrari je investiciona kompanija "Mubadala Development Company" sa sedištem u Abu Dhabi-u. Kompanija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata podržaće aktivnosti Ferrari F1 tima u naredne tri godine...
Kompanija "Bahrain Mumtalakat Holding", koja je u kompletnom vlasništvu bahreinskog kraljevstva, juče je objavila infomaciju da je postala strateški investitor kompanije McLaren Group. Nova vlasnička struktura kompanije McLaren izgleda ovako: 40% Daimler Chrysler, 30% Mumtalakat Holding Company, 15% Ron Dennis i 15% TAG Group...
Renault F1 Team juče je predstavio svoj novi logo. Posle raskida saradnje sa duvanskom kompanijom "Mild Seven", glavno mesto na novom logu francuske ekipe zauzima oznaka holandske kompanije "ING". Novi look bolida, zajedno sa novim logom, biće predstavljen 24. januara...
Tim Honda F1 Racing u sezoni 2006 pokazao je veliki potencijal na kvalifikacionim treninzima, ali na trkama je situacija bila gora, i japanska ekipa nije mogla držati korak sa najboljima. U završnici sezone, situacija se poboljšala, i Jenson Button je bio među najboljima...