Najnovije vesti iz auto industrije
Dоmaći reli - Aleksandar Dimitrijević - šampion bez angažmana
Objavljeno: 16.03.2007.
Posle objavljivanja liste prijavljenih posada za predstojeći Zemunski reli (24. mart), sigurno ste primetili da tamo nema prošlogodišnjeg šampiona klase N2 i osvajača zlatne kacige, Aleksandra Dimitrijevića, popularnog "Laude". To je bio razlog da ga kontaktiramo...

"Nažalost, želje su jedno, a mogućnosti drugo. U toku zimske pauze pregovarao sam sa potencijalnim sponzorima. Bilo je raznih obećanja, ali na kraju, bar za sada, ništa konkretno. Moj lični stav posle osvajanja zlatne kacige bio je da promenim klasu, što je složiće se velika većina, logičan potez. Posle titule u N2, logično bi bilo da se oprobam u klasi N3. Međutim, neblagovremeno otkazivanje glavnog sponzora uslovilo me je da razmišljam u pravcu klase A5, u kojoj bi moj stari Suzuki itekako imao šta da pokaže. Ali, vremena za reparaciju i ozbiljne prepravke nije bilo, a za to su bila neophodna veća finansijska sredstva.
Da li to menja okolnosti u klubu?
"ASK RID Sport je klub koji je za relativno kratko vreme uspeo da osvoji šampionsku titulu, i mislim da je u prošloj sezoni klub pružio maksimum. Međutim, za klasu N3 potrebno je više novca, što znači i novih sponzora, do kojih mi nismo uspeli da dođemo. Ove godine klub će napustiti Milence (Mile Cvetičanin) i Bobo (Aleksandar Vidosavljević), a Tanovic (Aleksandar Tanović) neće voziti. Dakle, klub RID Sport, trenutno će predstavljati Nikola Simić."

I, šta sada?
"Zajedno sa mojim suvozačem, Milanom Misailovicem, završio sam uobičajene fizičke pripreme pred sezonu. Ostaje nam da nas čuje neki od velikih klubova i ponudi nešto da se oprobamo, jer sam ubeđen, a i dosadašnji rezultati to govore, da bi bila dobra borba za sam vrh u generalnom plasmanu domaćeg šampionata. Iskreno, veoma mi je teško što ne vozim. Punih 5 godina učestvujem na relijima i ako ništa drugo nadam se da ću pronaći zajednički interes spozora za YU Rally, i da ću rentirati automobil klase N3."
Goran Sarić - Automagazin
Pobednik 34. INA Croatia Delta relija, po treći put je posada Juraj Šebalj i Toni Klinc. Tokom 18 brzinskih ispita, mnogi vozači imali su tehničke probleme na automobilima, a bilo je puno onih koji su završili pored staze. Do kraja relija stiglo je 39 od 82 posade, koliko je juče krenulo sa cilja...
U prvom danu "34. INA Croatia Delta" relija, najveću koncentraciju imao je Isik Volkan. Najveći favoriti za pobedu, Simon Jean-Joseph i Juraj Šebalj imali su gumi defekt, i trenutno se nalaze na trećoj i šestoj poziciji. Samo 2,1 sekundu iza vodećeg Volkana plasirao se Michail Solowow, dok je Juraj Šebalj trenutno na 3. poziciji.
Na današnjem "protresanju" automobila, pred 34. INA Croatia Delta Rally, najbrže vreme postavio je šampion Evrope iz 2004. godine, Simon Jean Joseph u bolidu Citroen C2 Super 1600. Shakedown-u je prisustvovalo 40 posada. Ekskluzivno, za Automagazin, Jean Joseph otkriva svoje prve utiske...
Na današnjem treningu pred INA Croatia Delta Rally, bugarska posada, Georgy Tanev i Aleksandar Blagoev, doživela je težak udes. Nezvanično saznajemo da je Georgy Tanev dobio potres mozga, dok je suvozač zadobio lakše povrede...
Došla je 1991. godina, posle koje neće vise biti zajedničkog šampionata. Sjajan početak sezone relijem Kras-Istra, na Trgu Unita u Trstu. Posle Saturnusa, Delta je treći reli šampionata Jugoslavije. Na treningu Kizmič doživljava težak udes i prebačen je u klinički centar. Povrede su teže, potres mozga, dva polomljena rebra.
Jedan od vozača koji je bio redovan učesnik na INA Delta reliju je petostruki reli šampion naše države, Borut Tomić. Eksklutivno za Automagazin, Borut otkriva jednu zanimljivost koja mu se dogodila početkom osamdesetih godina na kultnom brzinskom ispitu "Sljeme"...
Tih godina samo nekoliko Srba se pojavljivalo u šampionatu Jugoslavije, 1990. najbolje se sa "zapadnjacima" nosio povratnik na stazu, Dubljanin. U klasi 1300/N, jedino je od njega bio brži Slovenac Samo Urek. Obojica su vozili mališana sa "biberom" u nosu, Suzuki Swift i bili prava poslastica za ljubitelje relija kraj staze.
Već na prvom reliju u 1988. godini, na 15.INA Delti, Filipović je zabeležio pobede na pojedinim brzincima. Doduše, bilo je to na makadamu, a Tihomir je vozio robusni Audi 200 Quattro grupe A, koji je bio znatno jači od Kizmičevog Renaulta. Međutim, zagrebačka posada Filipović/Krlić odustaje, kao i dve Lancie u rukama Vojka Podobnika i Marjana Zorca.
Suvozač Srđan Kondić, zajedno sa Vladanom Petrovićem, predstavlja okosnicu OMV Rally Teama - Serbia, u čijim bojama su osvojili titulu državnog prvaka, ali i zlatnu kacigu. Iako već 8 godina sede zajedno u trkačkom automobilu, dva Beograđanina preferiraju različitu školu vožnje...